Taisi olla ja mun mielestä siinä touhussa oli koko ajan sellainen maku, että Hämistä sinne paalulle ajatettiin. Se vaan ryssi ite sen, eikä nähdä pr-pelleä kotikisan paalulla. Nautinto oli orgastinen, kun Hämis jäi Kimin taakse oman virheen takia.TMK sanoi:Jonkun virheen Hamilton ilmeisesti teki toisella sektorilla.Oliko Hamilton nopeampi kuin Heikki ekalla sektorilla?Siis sillä viimeisellä yrittämällä?
Ei, Heikillä oli pohjat kaikilla sektoreilla.TMK sanoi:Oliko Hamilton nopeampi kuin Heikki ekalla sektorilla?Siis sillä viimeisellä yrittämällä?
Olivat suurin piirtein yhtä nopeita, silloisesta paaluajasta reilut kaksi kymmensytä edellä.TMK sanoi:Jonkun virheen Hamilton ilmeisesti teki toisella sektorilla.Oliko Hamilton nopeampi kuin Heikki ekalla sektorilla?Siis sillä viimeisellä yrittämällä?
Mukava päästä näkemään Hämis kämmäilemässä jonkun vesisuihkun takanaHerman Gold sanoi:Mutta huomenna sataa joten homma on täysin auki.
Kyllä varmaan kyrsii kun joutuu luottamaan Hamiltoniin mestaruustaistossa, eikä pärjää edes hiiriheikillejupla sanoi:Olivat suurin piirtein yhtä nopeita, silloisesta paaluajasta reilut kaksi kymmensytä edellä.
Lauda vittuili Haugille RTL:llä ihan mukavasti. Lauda sanoi, että tehän olitte paalulla, pitäisi olla iloisia (Haug ei näyttänyt kovin iloiselta, eikä Denniskään)! Lauda sanoi myös Haugille, että hän itse on oikein tyytyväinen, että super-top-Hamilton oli Heikkiä hitaampi. Haug myönsi kyllä, että Heikki on ollut Lewisiä koko viikonlopun nopeampi.
Ei helvetti noi haugit ja Dennikset....ne on suomeksi sanottua täysin PERSEESTÄ kun tuollaista asennetta esittää surutta....jupla sanoi:Olivat suurin piirtein yhtä nopeita, silloisesta paaluajasta reilut kaksi kymmensytä edellä.
Lauda vittuili Haugille RTL:llä ihan mukavasti. Lauda sanoi, että tehän olitte paalulla, pitäisi olla iloisia (Haug ei näyttänyt kovin iloiselta, eikä Denniskään)! Lauda sanoi myös Haugille, että hän itse on oikein tyytyväinen, että super-top-Hamilton oli Heikkiä hitaampi. Haug myönsi kyllä, että Heikki on ollut Lewisiä koko viikonlopun nopeampi.
Heikki ja Kimi ottivat ihan mukavasti yhteen Japanin sateessa, joten huomenna vaan uusintaa.Herman Gold sanoi:Hienoa Heikki ja Kimi. :thumbup: :thumbup: :thumbup: Mutta huomenna sataa joten homma on täysin auki. Kyyninen ihminen sanoisi: Tänään ilon pävä, huomenna surun.
http://www.formula1.com/results/season/2008/795/6531/best_sector_times.htmlTMK sanoi:Mistähän näkyisi aika-ajon sektori aikoja?
Eli tuossa on ilmeisesti koko aika-ajon parhaat,eli ei Q3:sen.Joni sanoi:
No live timingissa sitten pitäis näkyy kun siellä on tulokset ja parhaiden kiekkojen sektoriajat sitten jos herra siitä pyysi.TMK sanoi:Eli tuossa on ilmeisesti koko aika-ajon parhaat,eli ei Q3:sen.
Aika hyvin veikattu! :thumbup: Kertoisitko seuraavaksi, miten käy kisassa?PohjoisenPike sanoi:Kovalainen ottaa paalupaikan ja Webber nousee korkealle. Ja montakohan kertaa olen kuullut, että BMW on hukassa, mutta aina ne jostain löytää sitä vauhtia. Oon käyny tulevaisuudessa katsomassa jo nämä aika-ajot:alppu: