Niin no, on töppäyksiä ja töppäyksiä.Ukyo Katayama sanoi:Eipä tuosta mitään tule, töppäyksiä on nähty ennenkin itse kultakin. Viimeksi Monacossa
Niin kyllähän se Hamilton jotain Alonsolta oppi viime vuonna...retypeNick sanoi:Eli käytetään vain KOP nimitystä jatkossa.
hei,Ferrari 4ever sanoi:FORZA FERRARI FORZA MASSA MIELETÖNTÄ !!!!!
WOOOOO!!!
sillä erolla että monacon rysäytystä ei tuomaristo itse ilmoittanut tutkivansa, mutta tämä ilmoitettiin heti, eli kyllä asteen selvemmästä töppäyksestä on kysymys. sanktion lopputulos nyt siitä tuskin kummenee..JPP sanoi:Niin no, on töppäyksiä ja töppäyksiä.
Apaut tuota määkin ajoin takaa .Wesselius sanoi:sillä erolla että monacon rysäytystä ei tuomaristo itse ilmoittanut tutkivansa, mutta tämä ilmoitettiin heti, eli kyllä asteen selvemmästä töppäyksestä on kysymys. sanktion lopputulos nyt siitä tuskin kummenee..
Taas mennään, kun boottasin dikipoksin. Hyvä, digidigi.Il Tempo Gigante sanoi:No nyt on kuva jumissa. Massa varikolla jo minuutin... Hyvä digidigi.
Ei millään tavalla verrattavissa Monacon tapahtumiin.Ukyo Katayama sanoi:Eipä tuosta mitään tule, töppäyksiä on nähty ennenkin itse kultakin. Viimeksi Monacossa