Joo, niinpä olikin. Saa nähdä aiheuttaako toimenpiteitä.asd sanoi:Meni kyllä toisinpäin, Hamilton siirtyi pois ajolinjalta, Heikki jäi. Joten todennäköisesti Heikille tulossa niitä rangaistuksia.
Joo, niinpä olikin. Saa nähdä aiheuttaako toimenpiteitä.asd sanoi:Meni kyllä toisinpäin, Hamilton siirtyi pois ajolinjalta, Heikki jäi. Joten todennäköisesti Heikille tulossa niitä rangaistuksia.
Tuohan tarkoittaisi vain sitä että kaikki ajaisivat taas tyhjillä tankeilla kun kerran saisi tankata täyteen aika-ajojen jälkeen :alppu:pendellstock sanoi:Mites sellanen idea, että:
Jokaiselle ihan oman maun mukaan bensaa autoon, sellaset renkaat alle kun huvittaa ja yks aika-ajo-stintti. Kisaa varten saa sitten taas tankata oman maun mukaan ja laittaa sellaset renkaat kun huvittaa.
Nousisi viihdearvo aika paljon ja saataisiin oikeasti tietää ne nopeimmat kuskit niin aika-ajossa kuin itse kisassakin.
Niin just, kaikkien autot ois kovimmassa mahdollisessa tikissä ja punnittaisi kuka saa sen kevyen auton kulkemaan koviten. Palkinnoksi paalu rehellisesti nopeimmalle. Ei hullumpaa?Vice sanoi:Heidfeldin blokkailu oli kyllä silminnähtävää, tuomaristo voisi tehdä asialle jotain...
Tuohan tarkoittaisi vain sitä että kaikki ajaisivat taas tyhjillä tankeilla kun kerran saisi tankata täyteen aika-ajojen jälkeen :alppu:
Sehän olisi sitten paluu vanhaan aikaan, eikä mitenkään uusi keksintö.pendellstock sanoi:Niin just, kaikkien autot ois kovimmassa mahdollisessa tikissä ja punnittaisi kuka saa sen kevyen auton kulkemaan koviten. Palkinnoksi paalu rehellisesti nopeimmalle. Ei hullumpaa?
pendellstock sanoi:Niin just, kaikkien autot ois kovimmassa mahdollisessa tikissä ja punnittaisi kuka saa sen kevyen auton kulkemaan koviten. Palkinnoksi paalu rehellisesti nopeimmalle. Ei hullumpaa?
Heikillä on ollut kieltämättä vahva aloitus. Itse olin pessimistinen kuten runar. En uskonut, että Heikki pystyy näin alkuun juurikaan vastaamaan Lewiksen vauhtiin.Ingolf sanoi:Kovalainen osoitti viimeistään nyt olevansa McLarenin nopeampi kuski. Viime kisassa jo nopein kierros ja nyt jäi Hamilton aika-ajoissakin jalkoihin.
jupla sanoi:RTL:n miehet uskovat, että jotain tuolle nopean kierroksen jälkeiselle köröttelylle tehdään jo ennen seuraavaa kisaa. Selvä vaaramomentti.
Kyllä vain, tyhjillä autoilla se paalu pitää ratkaista. Tuohan on jo suorastaan epäreilua, että esim. Kimi ei luultavasti edes voinut ajaa paalusta koska hänellä on vähintään kierros enemmän bensaa. Onko se nyt sit hienoa??Oberfeldwebel sanoi:Ja sullako on korvaava idea?
On tietysti, otetaan bensat pois, eikö?
Juu ja sit on autot absoluuttisessa nopeusjärjestyksessä ja herra gin ihmettelee kun ei ohituksia tapahdu. :yuck:
Unohdin tuon.... :nope:Lisko sanoi:Jos tästä monzan 2006 tilanteestakin tulee rangaistus niin tuohan on ihan selvä juttu..
Alonso "blokkaa" Massan http://uk.youtube.com/watch?v=74il02wkvMI
Samoilla linjoilla.Make79 sanoi:Polttoaine kuormista uskoisin, että Heikillä on raskaampi auto kuin Hamiltonilla.
Hamiltonin ajo oli niin rikkonaista, jarrut lukossa, perä sladissa melkein koko ajan, ei tainnut ajaa yhtään puhdasta kierrosta.
Samoin uskon, että Kimillä kans enemmän polttoainetta kuin Massalla.
Joo, tässä kuva:Ghost_Glove sanoi:Huomion arvoista aika-ajoissa ja miksei harkoistakin on se, että ainakin Hamiltonin mersu nostelee sisäkurvin puoleista etufillaria aika helposti ilmaan. Esim. Massan paalu kierroksesta näki hyvin kuinka hienosti Ferrarin etufillarit pysyy tiessä jopa sen kakkosmutkan ajan.
Hamiltonille tulee huomenna rengaspulmia.
Ei missään nimessä. Tuo pudotussysteemi saisi silti jäädä, koska se poistaa ruuhkan, kun lähdetään paalua todella ratkomaan. Q:t pakottavat myös kaikki kuskit ajamaan nopeita alusta, eikä niin kuin ennen, että odotellaan viimeiselle 20 minuutille, että rata on paras mahdollinen.retypeNick sanoi:Tosin tossa jäisi Q:t pois, koska miksi niitä enää pitäisi pitää kehissä. Yks pitkä aika-ajosessio.