Aivan huikea kisa. Haug taisi olla ihan oikeassa mainitessaan, että Kovalaisen säädöt ovat vähän neutraalimmat ja sen takia hellemmät renkaille ja varmaan autollekin. Hamiltonin jarrutasapaino oli varmaan vähän enemmän edessä ja jarrut ylikuumenemisen partaalla, sen takia eivät meinanneet saada eturenkaita vaihdettua ensimmäisellä stopilla ja jäi vielä oikean etupyörän pölykapseli pyörimään pyörän mukana toisen stintin ajan. Toisella stopilla oli pehmeät renkaat ihan lopussa.
Kovalaisella on hieno tapa käsitellä mediaa. Aina kun kysytään tavoitteita (tai vaikkei kysyttäisikään) niin sanoo vaan että pyrkii parantamaan vähän kerrallaan niin kauan kunnes on ykkönen. Asettaa Hamiltonille jonkin verran paineita jos aikoo edelleen olla ns. "ykköskuski". Suomalaisten kaksoisvoittoa odotellessa. :thumbup:
BMW:n vauhti on vakuuttavaa, varsinkin kun vertaa sitä talvitesteistä saatuun kuvaan auton suorituskyvystä. Onhan se auto ihan uskomaton härpäkehirviö, mutta jos nappaavat parista seuraavasta kisasta palkintopallisijan, niin kahden kärkitallin taistelu on virallisesti muuttunut kolmen kärkitallin väliseksi.
Heh, Massa. Vaikka kaudesta onkin ajettu vasta kaksi kisaa eikä sen takia voida vielä puhua erottamisesta tai muista radikaaleista toimenpiteistä, niin silti; kaksi kisaa, alla Ferrari ja saldona 0 pistettä. Väittäisin että aika moni muu olisi raapinut kasaan edes muutaman pisteen. Tallikaverikaan ei ole ajanut kuin yhden kisan maaliin ja silti pisteitä on 11. Onneksi sentään Trulli oli harvinaisen hyvässä vauhdissa, niin kaikki jäännöspisteet eivät menneet Hamiltonille.