mustakaari
"Se on juurikin näin"
Eli vapaa tulkinta todennäköisyydestä... joko sataa tai sitten eitalakem sanoi:Sataako vai eikö? ...
Yksi arvio on että 50/50%.
Eli vapaa tulkinta todennäköisyydestä... joko sataa tai sitten eitalakem sanoi:Sataako vai eikö? ...
Yksi arvio on että 50/50%.
Saanko kysyä millä perusteella? Hamiltonin taitoja sateessa ei ole vielä nähty tai no Fuji on, mutta eihän Hamilton joutunut kisassa paljon paskaakaan tekemään, johti kokoajan vain kisaa, eli perus varmaa suorittamista.Poeka sanoi:Hamilton taitaa olla tällä hetkellä yksi parhaista vesikelin ajajista, apuja löytyy jos menee vahingossa hiekalle
Juuh.. Nyrrellä Hamilton oli kyllä jäätävä sadekelillä.Device sanoi:Saanko kysyä millä perusteella? Hamiltonin taitoja sateessa ei ole vielä nähty tai no Fuji on, mutta eihän Hamilton joutunut kisassa paljon paskaakaan tekemään, johti kokoajan vain kisaa, eli perus varmaa suorittamista.
Jep, Hypelewis on ehdottomasti viihdyttävä sateella ja yksi voittokin tullut...Poeka sanoi:Se on silleen fifty-sixty tuon sään kanssa, tais yksi mäkimies näin todeta kerran Mielenkiintonen kisa tuloillaan tuota säätä silmällä pitäen.
Jos ja kun ehkä tulee vettä, kuka siitä hyötyy? Hamilton taitaa olla tällä hetkellä yksi parhaista vesikelin ajajista, apuja löytyy jos menee vahingossa hiekalle
Aiheutti Japanissa kaksikin kolaria..talakem sanoi:Jep, Hypelewis on ehdottomasti viihdyttävä sateella ja yksi voittokin tullut...
Nyrre hiekalle
Japani aiheutti kolarin
Kiina hiekalle
Mistä sää nää oikein revit? Kimi ulkona 8 kärjestä? ^F1 asiantuntijaAstraali sanoi:1. Mark Webber - Red Bull
2. Robert Kubica - BMW
3. Felipe Massa - Ferrari
4. Jarno Trulli - Toyota
5. Heikki Kovalainen - McLaren
6. Sebastian Vettel - Toro Rosso
7. David Coulthard - Red Bull
8. Giancarlo Fisichella - Force India
Näin siis jos sataa. Olisi muuten tuon jälkeen kohtuullisen kermaiset taulukot.
Lähtö on aika vaikea, etenkin jos sataa. Kimi likaisella puolella. Toivottavasti malttaa mieelnsä.Astraali sanoi:Siitä, että Kimin auto kosahtaa. Varma tieto.
Ei ole mikään ongelma ohittaa hitaampia autoja McLarenilla sepangin radalla. McLaren on hyvä auto ohitustilanteissa. Balanssi säilyy imussakin.kessel sanoi:Eli on varma tieto? - pitäisi käydä veikkaus tekemässä
Totta, niiden ruoholla ajo-ominaisuuksia on vahvistettu sitten Melbournen.jameson sanoi:kyllä ne ferrarien pelit kestää
No kyllä tuo taas aika pahalta näytti. 2 Ferrarin konetta pamahtanut ja yksi Ferkku pysähtyi ruohikolle jo ennen aika-ajoja. Toivotaan että Kimin ja Massan vehkeisiin on nyt saatu sellaiset systeemit etteivät sula kisassa.jameson sanoi:kyllä ne ferrarien pelit kestää
Ei asiakastalleihin voi verrata, kuten olen aimminkin maininnut. Mietitään viime kautta ja rellun myllyjä. Red Bull hajotti niitä liukuhihnalta, kun taas Renaultilla kesti hyvin. Ja tuo kimin pysähtyminen ei (ilmeisesti) johtunut teknisestä viasta.Toni_V sanoi:No kyllä tuo taas aika pahalta näytti. 2 Ferrarin konetta pamahtanut ja yksi Ferkku pysähtyi ruohikolle jo ennen aika-ajoja. Toivotaan että Kimin ja Massan vehkeisiin on nyt saatu sellaiset systeemit etteivät sula kisassa.
Tjeh.. itseasiassa jos muistellaan kautta 2004, niin se taisi olla nimenomaan auton runko, mikä hajoitti moottoreita [Moottori pääsi tärisemään MP4-19A rungolla -> rikkoi moottorin jäähdytysjärjestelmiä -> moottori men poks]. Eli suomeksi sanottuna käytetty auton runko vaikuttaa myö moottorin kestävyyteen..muiden järjestelmien ohellaTorres sanoi:Ei asiakastalleihin voi verrata, kuten olen aimminkin maininnut. Mietitään viime kautta ja rellun myllyjä. Red Bull hajotti niitä liukuhihnalta, kun taas Renaultilla kesti hyvin. Ja tuo kimin pysähtyminen ei (ilmeisesti) johtunut teknisestä viasta.