Joo. Hämmästyttävän kädetön strategia ferkulta tänä viikonloppuna... kunnon downswingiFerrari 4ever sanoi:Kimi oli nopein mies kuivuneella radalla, joka kielii että väärät säädöt oli valittu kilpailua varten.
Pääasia, että Kimi on edelleen mestaruustaistelussa mukana Massan kanssa.
No totta kai saa. Ja kattelepa minun aikasempia viestejä tästä samasta ketjusta niin samalla tavalla minäkin olen itkenyt Räikkösen paskaa ajoa. Mutta noi rapulakommentit on ihan turhia.retypeNick sanoi:Heh, ja tällä palstalla ilmeisesti ei edelleenkään saa käyttää järkeä ja haukkua paskan kisan ajanutta Kimiä?
Järki käteen tosiaan.
Vähän mutta asiaa. Ainoa lohduttava tieto on, että tänään ei vielä ratkaistu mitään.Bobakki sanoi:Höpö höpö. Nimenomaan Sutilin sadetaitojen kanssa sillä oli äärimmäisen paljon tekemistä. Noilla otteilla hän olisi tuurinsa ansainnut, mutta kyllähän tämä oli täysin onneton suoritus Kimiltä.
Juurikin näin. Ainut kaveri(kärejstä Kubican kaverina) joka pysy radalla koko kisan, ilman kämmei.Bobakki sanoi:Höpö höpö. Nimenomaan Sutilin sadetaitojen kanssa sillä oli äärimmäisen paljon tekemistä. Noilla otteilla hän olisi tuurinsa ansainnut, mutta kyllähän tämä oli täysin onneton suoritus Kimiltä.
Kun kisaan ennustettiin 70-90% todennäköisyydellä sadetta, niin kukahan oli vastuussa tästä nerokkaasta päätöksestä? :thumbfh:Ferrari 4ever sanoi:Kimi oli nopein mies kuivuneella radalla, joka kielii että väärät säädöt oli valittu kilpailua varten.
Ilman muuta. Krapulakommentt voi ignooraa. Ja samoin voi jättää ne vammaiset pessimismiläpät kotiinsa.Mediaprofeetta sanoi:No totta kai saa. Ja kattelepa minun aikasempia viestejä tästä samasta ketjusta niin samalla tavalla minäkin olen itkenyt Räikkösen paskaa ajoa. Mutta noi rapulakommentit on ihan turhia.
Susta ei voi kun pitää.:thumbup:cccp sanoi:Mahtavaa KoS!! Loistavaa Ron!!
Joo, kovasti yritti pitää auton hallinnassa, muttei onnistunut siinäkään.Total Bummer sanoi:No respectiä Kimille kuitenkin että oli yritystä. Parempi tuokin kuin himmailla jonkun Sutilin perässä maaliin asti.