Device sanoi:
Mitä vittua sinä nyt höpiset? Räikkönenhän lähti loistavasti liikkeelle. Heikki sen sijaan jäi tukkeeksi ja Kimillä kusi sen takia lähtö.
Olisiko pitänyt Kovalaisen kuulunut päästää lähdössä Räikkönen ohitseen, no ei todellakaan! Kimi vaan töpeksi itse lähtönsä valitsemalla sisälinjan, jossa oli myös Kovalainen. Alonso pääsi pujahtamaan tällöin ohitse. Lähtö on myös monesti hiukan tuurista kiinni, miten sinne on sijoittunut.
Ja mitä Kovalaisen hölmöilyihin ja piste-eroon tulee, niin ero on tullut kahdessa viime kisassa, joissa Kovalaisella on todellista epäonnea ollut. Ensin vanne ja nyt osuma Räikköseen. Osumasta ei voi syyttää kumpaakaaan, ei Räikköstä tai Kovalaista.
Massalla oli mestarillinen ajo, siellä nopea missä tarvittiin nopeutta. Ei yhtään virheitä eikä yliyrittämistä. Fiksu veto päästää Hamilton riehumasta takanta, kun oli tyhjällä tankilla. Eipähän tule mitään ylimääräisiä kontaktitilanteita.
Hamiltonin ajo oli kanssa hyvä, nopeutta löytyi ja hieno taktiikka. Taktiikka oli loistava veto mielestäni. Tiesin sen purevan heti, koska olihan se kierrosajoistakin nähtävissä, että Hamiltonin auto oli kevyenä todella nopea verrattuna Ferrareihin.
Räikkösen ajo oli siistiä perusajelua, ei mitään häikäisevää, mutta ei mikään luokaton. Massan vauhtiin ei Turkissa ollut asiaa missään vaiheessa, ei aika-ajoissa kuten kisassakaan.
Kaksi kärkitallia tällä hetkellä taitaa olla McLaren ja Ferrari. BMW:t oli tässä kisassa ainakin näitä kahta perässä.