Sitä samaa itsekkin, mutta tuo 3g kielto siis saattoi olla ihan potaskaa.Kaikella kunnoituksella ja mistään mitään ymmärtämättä, mielestäni Craig Scarborough on luotettavampi lähde kuin joku tyyppi foorumilla.
Kaikella kunnioituksella craigscata kohtaan, mutta se on yhtä nörde kuin voisi juttujensa ja nimensä perusteella arvailla.Kaikella kunnoituksella ja mistään mitään ymmärtämättä, mielestäni Craig Scarborough on luotettavampi lähde kuin joku tyyppi foorumilla.
Etumatkaa ja lisää mestaruuksia. Alkaa jo pikkuhiljaa vituttaa tää Red Bullin dominointi MM-sarjassa.
Ihme nillitystä ilman mitään todisteita tai edes yritystä mitään todistaa.Laittomuuksia piiloiteltava mahdollisimman pitkään.. Jokunen vuosi mennyt siitä, kun Red Bullilla ollut viimeksi sääntöjen mukainen auto.
Hyvä että löytyy näinkin vahva intuitio asian suhteen.Jotkut asiat vain tietää. Kuten Norjalaisten vuosikymmeniä kestäneen douppauksen.
Miten niin ei ole? Portaasta päätellen monokokki on maksimikorkeudella kuten muillakin.Mitänhän Newey ajaa takaa kun RB9:ssä ei ole maksimoitu keulan alla menevää ilmavirtaa maksimaalisen korkealla nokalla.
Aika moista trollausta. Eiköhän RedBullin autojen sääntöjen mukaisuus ole eika monta kertaa tarkastettu vuosien mittaan. Infiniti Redbull Racingin sivuilla on myös pari kuvaa uutuudesta. http://www.infiniti-redbullracing.com/cs/Satellite/en_INT/Gallery/RB9--Bull-Unbolted---The-Launch/RB9--Bull-Unbolted-021243313188856?GImageId=1243313186070&imgcount=3#/image-4Laittomuuksia piiloiteltava mahdollisimman pitkään.. Jokunen vuosi mennyt siitä, kun Red Bullilla ollut viimeksi sääntöjen mukainen auto.
Fascinating insight.Kaikella kunnioituksella craigscata kohtaan, mutta se on yhtä nörde kuin voisi juttujensa ja nimensä perusteella arvailla.
Sauberilla mun mielestä on jo puolittain peitelevyä. Sen verran pitkälle näyttäs reunojen korkeennat kohdat venyvän. Samaa taitaa olla Red Bullilla...Tällä hetkellä Sauberissa myös, mutta jos huomaavat ettei siitä saa mitään hyötyä, niin peitepala on helppo laittaa autoon, kuten esim Ferrarissa on.
Onko tämä keskustelupalsta jos ei saa sanoa mielipidettä esimerkiksi auton värityksestä? Jos odottaa kuumesesti jotain (eikä homma toimi) tai ei auton väritys miellytä, täällä esitetyt kommentit ovat mielestäni varsin perusteltuja.Anteeksi nyt vain, mutta ihme nillitystä yleensäkin täälä nykyisin. Joko ei autojen väri kelpaa, haukutaan kaatuvia servereitä kuin se nyt vallan tavatonta olis tai ihmetellään kuvauskieltoja tms...
Auton julkistajahan sen tilaisuuden järjestää ja päättää pelisäännöt. Jos ei kuvata, niin kuvat lienee tulevan järjestäjältä. Mitä fanien aliarviointia se nyt oikein on muka? Höh ja pöh. Himmatkaa ihmiset nyt vähän vaikka kauden kynnyksellä ollaankin...
Niinkö mä nyt sanoin? Vai tarkotinko juuri tota...Mikä foorumi se on jos ei saa suutansa avata esim. auton värityksestä...
Mikä siinä sitten on muuttunut niin oleellisesti huonompaa verrattuna tähän 2012 väritykseen?
Itse en kyllä oiken pidä uudesta värityksestä. Näyttää sotkuiselta, liikaa värejä.
Voisikohan johtua siitä että 2013 esitellyissä autoissa ei ole juuri mikään muuttunut viime kauden päätöksestä. Esim RB:sta on vaikea löytää mitään muita muutoksia Brasilian autosta kuin väritys ja keulan reikä peitetty.Niinkö mä nyt sanoin? Vai tarkotinko juuri tota...
Olen kenties sen verran vanhempaa foorumisukupolvea, että tykkään enemmän asiapainotteisesta ja tekniikkaan liittyvästä keskustelusta, jota täälä parhaimmillaan on ollut.
Ja värityskin (lila) saattaa johtua vain lavan reunaa kiertäneestä lilasta valonauhasta. Eli sekin voi olla ihan samaa kuin ennenkin..Voisikohan johtua siitä että 2013 esitellyissä autoissa ei ole juuri mikään muuttunut viime kauden päätöksestä. Esim RB:sta on vaikea löytää mitään muita muutoksia Brasilian autosta kuin väritys ja keulan reikä peitetty.