2013 autojen julkistukset ja ensikommentit

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6754
Sijainti
Täällähä mä
Mä alan diggaamaan tästä tiimistä. Fuck you toimittajille, jotka ovat kirjoittaneet paskaa tallista ja Vettelistä.
Ensi vuonna voivat olla pyytämättä toimittajia lainkaan, ei ainakaan väheneville faneille asialla vaikutusta ole. Aika sairaaksi homma menee jos 3g signaleja aletaan blokkailemaan.
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8259
Viimeisimmän tiedon mukaan myös Kalervo Kummola kiistää koko RB9:n olemassaolon.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8743
Sijainti
Vantaa
Ensi vuonna voivat olla pyytämättä toimittajia lainkaan, ei ainakaan väheneville faneille asialla vaikutusta ole. Aika sairaaksi homma menee jos 3g signaleja aletaan blokkailemaan.
Joo, tollanen on naurettavaa. Mun silmissä RB:n toiminta on ehkä jopa "loukkaavaa" faneja kohtaan. Fanien aliarvoimista, koska odottavat tietoa kuumeisesti.
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Rbeen kikkailu median estämiseksi jatkuu

Alberto Sabbatini ‏@sabbatini
Sembra che Red Bull abbia anche bloccato i segnali 3G in sala per evitare di far diffondere immagini della Rb9 via smarthphone

Eli ovat estäneet 3g signaalin joten kuvia ei saa lähetettyä
Misssä rautakopissa ne pitää esittelyn. Muuten moinen blokkaaminen ei ole käsittääkseni EU-lakien mukaista.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6754
Sijainti
Täällähä mä
Vettel näemmä kevensi tunnellmaa

Andrew Benson ‏@andrewbensonf1
Question: "Seb, what are your plans for world domination this year?" Vettel: "I'm German but I didn't say that. I have no moustache."

Ahahahah :D
 

nese

Well-known member
Liittynyt
3.9.2011
Viestit
1034
Mun mielestä Red Bullin ja Ferrarin nokat on oksettavimmat tähän mennessä. Mersun autolta odotan vielä paljon, mutta muut vielä julkistamattomat autot tulevat olemaan aika lähellä viime vuoden autoa. Toki Toro Rossolla ei ole hävittävää, vaikka tekisivät jotain erikoisempaa. Force India on tähän mennessä hienoin.
 

ScuderiaJormaz

Well-known member
Liittynyt
8.7.2007
Viestit
1196
Last edited by Renngeist; Today at 16:15. Reason: mitä niistä kuvien lainaamisesta oli sanottu

Nyt en ymmärrä?? :confused:
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Esim ranskassa blokkaavat 3g:n esim elokuvateattereissa ja täysin laillista se siellä ainakin on.
Ranskassa on poikeuslaki juurikin tollaisten kohdalla (elokuvateatteri, teatteri,ooppera..). Pääosin puhelimen signaalin blokkaaminen on EU-maissa laitonta lukuun ottamatta tiettyjä poikkeuksia. Esim briteissä se ei ole sallittua.
 
Liittynyt
28.3.2007
Viestit
847
Herää vaan kysymys mitä Reb Bull yrittää saavuttaa tuolla pelleilyllä?
Että paikallaolijat ovat jotenkin poikkeuksia? Käteen jää lähinnä yksi "haistaka v*ttu!" kortti joka ei mitenkään palvele hyvää mediakäytöstä.
 

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
4336
Mitänhän Newey ajaa takaa kun RB9:ssä ei ole maksimoitu keulan alla menevää ilmavirtaa maksimaalisen korkealla nokalla. :confused:

Mielestäni melkoinen farssi rajoittaa lehdistön oikeuksia bannaamalla kuvien ottamisen ja yrittää saada tällä päivän-kahden etumatka muihin talleihin nähden ennen kauden alkua! :wall:
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Herää vaan kysymys mitä Reb Bull yrittää saavuttaa tuolla pelleilyllä?
Että paikallaolijat ovat jotenkin poikkeuksia? Käteen jää lähinnä yksi "haistaka v*ttu!" kortti joka ei mitenkään palvele hyvää mediakäytöstä.
Odotellaan ensin mikä on totuus näissä puheissa.
 

Jabsu

Hirvimettällä
Liittynyt
29.1.2013
Viestit
4756
Onkokohan nokassa edelleen reikä. Näyttäs että se on jollain paneelilla peitetty.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
AS foorumilla tyyppi joka oli tilaisuudessa sanoi kuvauskiellon ja 3g kiellon olevan täyttä paskapuhetta.

 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6754
Sijainti
Täällähä mä
AS foorumilla tyyppi joka oli tilaisuudessa sanoi kuvauskiellon ja 3g kiellon olevan täyttä paskapuhetta.
Oorraid. No se on hyvä juttu, ettei 3g ollut blokattu, niin ei tarvi salaliittoteorioita sen asian tiimoilta sitten ainakaan sen enemää kehitellä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös