Tuo oli kyllä vähän liian ilmiselvä tilanne. Mutta noita pensken suosimisia nähdään aina silloin tällöin ilmeisistä syistä.en jaksa uskoa että on sattumaa miten kun Pensken auto johtaa keltasen uloslaittamisella ja varikon sulkemisella vitkutellaan niinkin kauan että Newgardenille ja muille annetaan ilmanen stoppi....
Monet tiimit eivät tyytyväisiä miten Race control käsitteli tämän asian, Paikka jossa Armstrongin auto oli ei ollut turvallinen paikka että oltaisiin selvitty paikallisilla keltaisilla.
eivät edes odottaneet sitä että Newgarden olisi lähtenyt varikolta vaan keltaset heitettiin ulos heti kun Newgarden oli boksissaan...Tuo oli kyllä vähän liian ilmiselvä tilanne. Mutta noita pensken suosimisia nähdään aina silloin tällöin ilmeisistä syistä.
Penskeltä tämä kisa on muuten mennyt aika vihkoon. McLaughlinkin pyöri ulos.
Jospa siellä on autossa erikoisesti toimivan push to pass -nappulan lisäksi myös nappula, joka määrää keltaisten lippujen ajankohdan?eivät edes odottaneet sitä että Newgarden olisi lähtenyt varikolta vaan keltaset heitettiin ulos heti kun Newgarden oli boksissaan...
Tosiaan. Toivoa sopii, että sillä ei ole liian isoa roolia mestaruustaistelussa. Osia kun tuppaa menemään rikki ja varaosat voi olla kortilla alkuun.nykyisen moottorin viimeinen kisa taputeltu....
Hybridit tulee kuviin seuraavassa kisassa Mid Ohiossa
pari vuotta (oliko tyyliin 2020) sitten toivat mielipiteitä jakavan "ei laiteta keltaisia heti ulos vaan vasta sen jälkeen kun kaikki jotka on tekemässä stopin ovat tulleet stopilleen" linjan. Tuskin tulee käyttöön Virtuaalista turva-autoa koska koko radan keltaiset ovat kuitenkin yksi sarjan suolia vaikka sekin suola ollaan yritetty laimentaa tolla edellämainitulla toimintatavalla.Tästä tulikin mieleen, onko sarjan johto ikinä pohtinut tuoda kisoihin virtuaalista turva-autoa?
Varikon sulkeminen keltaisten tultua tuo kuitenkin sitä taktista näkökulmaa ja kilvanajoa varikon ulostulolle. Race off pit road-termi on yleinen selostajien käytössä. F1:ssä kokeiltiin aikanaan varikon sulkua, mutta se oli floppi. Crashgate oli yksi syy tähän.pari vuotta (oliko tyyliin 2020) sitten toivat mielipiteitä jakavan "ei laiteta keltaisia heti ulos vaan vasta sen jälkeen kun kaikki jotka on tekemässä stopin ovat tulleet stopilleen" linjan. Tuskin tulee käyttöön Virtuaalista turva-autoa koska koko radan keltaiset ovat kuitenkin yksi sarjan suolia vaikka sekin suola ollaan yritetty laimentaa tolla edellämainitulla toimintatavalla.
Tuo meni multakin ihan ohi. Piti oikein tarkistaa. Armstrongin pyörähtäessä ulos 21 kierrosta ennen maalia Siegel oli vielä kahdenkympin sakin ulkopuolella. Sitten alkoi ainakin porukkaa lakoamaan edestä. Lisäksi Siegelillä oli yhdellä harvoista kuskeista uudet pehmeät renkaat alla lopussa.Meni viime yönä täysin ohi, että miten Siegel onnistui kampeamaan itsensä lopulta sijalle 12? No joo, olihan siinä turva-autoa vaatineita tilanteita kisan lopulla, mutta silti