25-vuotiaana

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tulipa ajatus tockista, jossa kysellään kunkin forumistin elämäntilanteesta 25-vuotiaana. Toteutinpa ajatukseni ja tämän tojckin perustin.

Tähän saa kukin forumista tahollaan kertoa ja paljastaa elämänsä tilanteen, jolloin hän oli 25-vuotias. Ja jos on 25-vuotias just nyt niin saa myös kertoa elämäntilanteensa. Ja jos ei vielä ole 25-vuotias, niin voi vaikka kertoa millainen olettaa elämäntilanteensa olevan 25-vuotiaana.

Oman tilanteeni 25-vuotiaana kerron kunhan noin kymmenen järkevää vastausta on tähän tojckiin ilmaantunut.

Tästä lähtee, sana on vapaa >>>

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
En ole vielä 25....mutta oletan olevani 25 vuotiaana maailman rikkain suomalainen mies. Uskon olevani maailmankuulun Fokian toimistojohtaja. Ja sitten mulla on k3mle vaimoa ja yksi lapsi, jonka nimi on Diiva-Petteri. Että tämmöiset on haaveet.

jjv

Arschloch
En usko eläväni kaksviitoseks asti. Polttoteloittavat noituudesta.

burb

.
Onkohan tämän tojckin tarkoitus vertailla, ja ehkä kehuskella, omia saavutuksiaan ja tekemisiään kun vertailun kohteena on eräs tietty 25v. hahmo?

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
En ole vielä 25....mutta oletan olevani 25 vuotiaana maailman rikkain suomalainen mies. Uskon olevani maailmankuulun Fokian toimistojohtaja. Ja sitten mulla on k3mle vaimoa ja yksi lapsi, jonka nimi on Diiva-Petteri. Että tämmöiset on haaveet.

Makkonen

Guest
En ole vielä 25-vuotias.
Mutta olettaisin tuolloin asuvani rivitalon päätyasunnossa kera kahden lapsen, vaimon ja kultaisen noutajan kanssa. Töihin menisin kartanovolvolla like a boss.

SamiJ

Well-known member
Onkohan tämän tojckin tarkoitus vertailla, ja ehkä kehuskella, omia saavutuksiaan ja tekemisiään kun vertailun kohteena on eräs tietty 25v. hahmo?
Ihan sama kävi mulla Mielessä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Kas Samiksii!:thumbup:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
En ole vielä 25-vuotias, mutta vois olla tavoitteena olla vankilakartanossa Vantaalla cum in to mouth-juttuja tekemässä jumalattaren näköisten naisten kanssa like the boss.

SamiJ

Well-known member
En ole vielä 25-vuotias, mutta vois olla tavoitteena olla vankilakartanossa Vantaalla cum in to mouth-juttuja tekemässä jumalattaren näköisten naisten kanssa like the boss.
Ai niinkun like the puhelinmyyntidude ex-boss.

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Voisin jopa vastata asiallisesti tähän, kun on mielenkiintoinen aihe. Reilu parin vuoden päästä täytän 25 ja tässä arviota:

Työ: Kirjanpitäjä (ehkä vielä samassa firmassa, jossa olen tällä hetkellä töissä)
Asuminen: Vuokralla tai asumisoikeusasunnossa. Ehkä jopa samassa luukussa kuin nyt
Auto: Sama Ford Fiesta, mikä tälläkin hetkellä
Kaverit: todennäköisesti lähes sama kaveripiiri kuin nyt
Parisuhde: Ehkä seurustelen, ehkä en.
Harrastukset: Karting, ja ehkä myös lenkkeily ja jopa punttisali

Joni

Well-known member
Hmm mitähän.. Sitten 5 vuoden päästä kun olen... Omistuskämppä ja sinkkuna tai seurustelen.. No stress :) Mutjoo ikä on tosiaan numeroita. Sitä katellaan liikaa. Äläkkä tee miten muut tekee vaan tee miten sinusta itse parhaimmalta tuntuu.. Mene oman tiesi polkuja ja ole oma itsesi äläkkä kukaan toinen! Näin et mieti turhia ja stressaile.

Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
Sama tuli mieleen, mutta olisin odottanut aihetta hieman toiselta taholta hahmoja mainitsematta..