S.A sanoi:Voisko joku kertoa, missä se vender loppujen lopuksi kävi?
Se oli Barbissa mun kanssa. :alppu:
S.A sanoi:Voisko joku kertoa, missä se vender loppujen lopuksi kävi?
Oliks Barbissa monta puolta?NitiNati sanoi:Se oli Barbissa mun kanssa. :alppu:
S.A sanoi:Oliks Barbissa monta puolta?![]()
Mutta olinpahan lauantain nopeinS.A sanoi:Kouvolle olisi jonkun pitänyt ajoissa sanoa "Otapa vähempi!" :thumbup:
S.A sanoi:Venderin sisääntulo oli kyllä mainio silloin yöllä.![]()
Ei hitto, en olisi edes huomannut tuota tulkintatapaa.Mutku sanoi:
IBIIIIS!!Captain Howdy sanoi:Vaikuttaa tarinoiden ja kuvien perusteella siltä, että Kouvo on ainoana sisäistänyt mööttejen perimmäisen tarkoituksen ja toiminut oikean kunnon miehen tavoin! Hyvä! Jaetaanpa Kunnon mies -pisteitä: Kouvo, 10 p.
Ottaa vaan enämpi :thumbup:Captain Howdy sanoi:Vaikuttaa tarinoiden ja kuvien perusteella siltä, että Kouvo on ainoana sisäistänyt mööttejen perimmäisen tarkoituksen ja toiminut oikean kunnon miehen tavoin! Hyvä! Jaetaanpa Kunnon mies -pisteitä: Kouvo, 10 p.
Tohon su... Lähti siitä, kun arvelimme Matxilla olevan pikainen uuden kämpän ettiminen edessä mööten jälkeen...kouvotsvoni sanoi:Olin mukamas sanonut, notta seuraava möötte pidetään luonani, koska Matxi muuttaa nurkkiini...vai muistanko väärin?
:doubtful:S.A sanoi:Tohon su... Lähti siitä, kun arvelimme Matxilla olevan pikainen uuden kämpän ettiminen edessä mööten jälkeen...![]()
Ihan varmasti kirjotin "Tohon suuntaan..."kouvotsvoni sanoi::doubtful:
Miksi minulle tuli mieleen sana, jossa on 12kirjainta :doubtful:S.A sanoi:Ihan varmasti kirjotin "Tohon suuntaan..."![]()
Mulle ei tule yhtään su-alkavaa 12-kirjaimista sanaa mieleen.kouvotsvoni sanoi:Miksi minulle tuli mieleen sana, jossa on 12kirjainta :doubtful:
Perusmuodossaan 10kirjainta.S.A sanoi:Mulle ei tule yhtään su-alkavaa 12-kirjaimista sanaa mieleen.![]()
kouvotsvoni sanoi:Perusmuodossaan 10kirjainta.