Ei mitään, kunhan suomimedia saa jotain kirjoittaa kevätloman aikana formuloista.Kuinka paljon painoarvoa on sellaisen kuskin mielipiteillä, joka saattaa urallaan sijoittua MM-sarjassa viimeiseksi toista kertaa perättäin?
Ei mitään, kunhan suomimedia saa jotain kirjoittaa kevätloman aikana formuloista.Kuinka paljon painoarvoa on sellaisen kuskin mielipiteillä, joka saattaa urallaan sijoittua MM-sarjassa viimeiseksi toista kertaa perättäin?
“It's a great category. I wish they had a bit more of a standout one race, instead of just a championship. If that would be the case, it's easier to commit to one; I cannot do a whole championship. And to do one race in a championship sometimes is also not the right thing. So, we'll see.
“I would love to race these cars. It really reminds me of how the old DTM [Class 1] cars used to be, and that's what you also really liked watching.”
Minä olin aina sitä mieltä, että hän lähti pakoon Verstappenia, josta oli nousemassa tallin suosikki.Riccisorsa myöntää että ura olisi saattanut päättyä vieläkin aikasemmin jos hän olisi jäänyt Verstappenin tallikaveriksi.
Luonnon laki. Senna nousi Mclarenilla suosikiksi ohi Prostin. Leclerc nousi Ferrarilla suosikiksi ohi Vettelin. Samoin Verstappen Red Bullilla. Enemmän tai vähemmän edellä mainitut ovat todistaneet miksi näin on käynyt.Minä olin aina sitä mieltä, että hän lähti pakoon Verstappenia, josta oli nousemassa tallin suosikki.
Ja Hamilton ohi Alonson.Luonnon laki. Senna nousi Mclarenilla suosikiksi ohi Prostin. Leclerc nousi Ferrarilla suosikiksi ohi Vettelin. Samoin Verstappen Red Bullilla. Enemmän tai vähemmän edellä mainitut ovat todistaneet miksi näin on käynyt.