Bladerunner
Well-known member
- Liittynyt
- 24.11.2012
- Viestit
- 286
Jännäksihän tämä menee, kun Hamilton ja Nico ovat sen verran samantasosia keskenään (kuten jo viime vuonna). Mersukin sen verran ylivoimanen, ettei tarvitse alkaa tallin määräilemään.
Tosiaan ei paljoa haittaa Mersua vaikka kuskit kilkkaisivat jossain kisassa toisensa radalta ykkössijasta taistellessaan, ainakaan noin niinkun pistesaldon kannalta. Hyvää mainosta merkille ja tulee näkyvyyttä kisalähetyksessäkin kun Nico ja Lewis käyvät tiukkaa kisaa keskenään.Jännäksihän tämä menee, kun Hamilton ja Nico ovat sen verran samantasosia keskenään (kuten jo viime vuonna). Mersukin sen verran ylivoimanen, ettei tarvitse alkaa tallin määräilemään.
Aivan, taistelu vesittyisi pahemman kerran jos siellä taustalla olisi iskuetäisyydellä kyttäämässä vaikka joku Vettel.Jännäksihän tämä menee, kun Hamilton ja Nico ovat sen verran samantasosia keskenään (kuten jo viime vuonna). Mersukin sen verran ylivoimanen, ettei tarvitse alkaa tallin määräilemään.
http://www.topgearsuomi.fi/content/f1-kuski-nico-rosberg-ja-dtm-kuski-pascal-wehrlein-osallisena-vakavassa-onnettomuudessaSaksalainen F1-kuski Nico Rosberg ja DTM-kuski Pascal Wehrlein kyyditsivät kahta Saksan maajoukkueen pelaajaa PR-tilaisuudessa, kun he osuivat kahteen radan varrella olleeseen katsojaan.
Mercedes-Benzin tiedotteen mukaan Rosberg oli jostain syystä jarruttanut äkisti ja Wehrlein väisti tämän autoa, jolloin Wehrlein ajoi nuoren naisen ja 63-vuotiaan miehen päälle. Bild-lehden mukaan mieshenkilö sai vakavia vammoja ja on kuljetettu sairaalaan, nainen ei loukkaantunut pahasti.
Ihan selvää ei vielä tässä vaiheessa ole, miten suljetulla radalla voi olla kaksi henkilöä radan varressa. Kumpikaan kuskeista ei saanut onnettomuudessa vammoja.
Tietojen mukaan autoissa olleet pelaajat olivat Julian Draxler ja Benedikt Hoewedes.
Se on sitä motorsporttia. Mestaruuden voittaa eniten pisteitä kauden aikana kerännyt kuljettaja.Niin, koska sattumalta yhden teknisen vian kuolettaminen vaatii juuri sen kolme kisavoittoa enemmän eikä vain kahta.
Tuskin jäi viimeiseksi Mersukuskien nollakisaksi. Monaco osoitti, että koneet alkaa herkästi päästellä savuja, kun alkavat tulla elinkaarensa päähän. Tietysti rata vielä edesautti hajoamisia.Se on sitä motorsporttia. Mestaruuden voittaa eniten pisteitä kauden aikana kerännyt kuljettaja.
Onnittelut. Onnistuit kirjoittamaan kolme virkettä, joissa yhdessäkään ei ole mikään asia oikein. Ei edes mitään järkeä.Tuskin jäi viimeiseksi Mersukuskien nollakisaksi. Monaco osoitti, että koneet alkaa herkästi päästellä savuja, kun alkavat tulla elinkaarensa päähän. Tietysti rata vielä edesautti hajoamisia.
Niin, siksi myös hidas kuljettaja voi taistella mestaruudesta, jos vain tuuripulla suo luotettavamman auton.Se on sitä motorsporttia. Mestaruuden voittaa eniten pisteitä kauden aikana kerännyt kuljettaja.
Luulin että hyvä talli voi osaamisellaan tehdä ansaitusti tarpeeksi nopean + luotettavan yhdistelmän, jolla voi mestaruuden voittaa. Esim. 2005 Renault vs McLaren.Niin, siksi myös hidas kuljettaja voi taistella mestaruudesta, jos vain tuuripulla suo luotettavamman auton.
Uusien koneiden kohdalla taidettiin puhua, että Monaco on paha, koska kone saa siellä heikommin jäähdytystä kuin normaaleilla moottoriradoilla.Monacon rata ei ole järin rasittava moottorille. Vaihteistolle enämpi.
Niin tais ollakin.Uusien koneiden kohdalla taidettiin puhua, että Monaco on paha, koska kone saa siellä heikommin jäähdytystä kuin normaaleilla moottoriradoilla.
Aikanaan vapaastihengittävillä Monaco oli paha moottoreille koska siellä niitä jouduttiin ajamaan alhaisemmilla kierroksilla kuin missään muualla. Turbokoneillakin voi olla samaa ongelmaa, varsinkin kun ykkösen käyttämistä vältellään koska se rasittaa vaihteistoa.Uusien koneiden kohdalla taidettiin puhua, että Monaco on paha, koska kone saa siellä heikommin jäähdytystä kuin normaaleilla moottoriradoilla.
Perusteluja?Aikanaan vapaastihengittävillä Monaco oli paha moottoreille koska siellä niitä jouduttiin ajamaan alhaisemmilla kierroksilla kuin missään muualla.
Rehellisesti täysin mutuna heittäisin, että alhaisemmat kierrokset => suurempaa rasitetta osille (vaihteistolle?), ku lujaa pitäis silti päästä. Alhaisemmat kierrokset siksi, että kone ei ylikuumene? En tiedä, mut kaipa se oikeakin vastaus tulee..Perusteluja?
Joo ylempänä tällä sivulla viestissä #64 laitoin linkkiä aiempaan uutiseen kyseisestä onenttomuudesta.Onko tästä uutisoitu? Nico Rosberg joutui tiistaina osalliseksi auto-onnettomuuden syntyyn suljetulla tiellä. Pysähdelly ilmeisesti. http://www.iltalehti.fi/formulat/2014053118359525_fo.shtml