Bukko
mielikuvitusukko
Ei Nico ole koskaan ollut suomalainen, ainoastaan Suomen sukuinen. Nimikin vain pohjoisgermaaninen eikä mikään Pertti Virtanen.Mikä maanpetturi?
Mut vois jo lopettaa Nicon viittamisen suomalaisuuteen...
Ei Nico ole koskaan ollut suomalainen, ainoastaan Suomen sukuinen. Nimikin vain pohjoisgermaaninen eikä mikään Pertti Virtanen.Mikä maanpetturi?
Mut vois jo lopettaa Nicon viittamisen suomalaisuuteen...
Miksi filtteröit lainauksias ja samalla toistat mitä sanoin?Ei Nico ole koskaan ollut suomalainen, ainoastaan Suomen sukuinen. Nimikin vain pohjoisgermaaninen eikä mikään Pertti Virtanen.
No ei kukaan paitsi vuosien 1998 ja 1999 Häkkinen ja vuoden 2007 Räikkönen. Olen itse osana samaa ongelmaa.Joskus sitä miettii että minkähänlainen F1-kuski kelpaa keskiverto foorumilaiselle? Rosberg on maanpetturi, Hamilton ja Vettel itkijöitä olkoonkin että yhteensä 10 mestaruutta, Verstappen narsisti, Bottas ja Hulkenberg harmaavarpusia, Kubica ajoi ainoastaan vasemmalla kädellään jne.
Ymmärrän ihan hyvin että Rosbergilla ei ole mitään ihmeempää intressiä juhlistaa Suomen itsenäisyyspäivää kun ei ole täällä koskaan asunut eikä kasvanut tähän kulttuuriin. Ei sillä ettenkö itse arvostaisi itsenäisyyspäivää ja sitä että isoisäni oli sotaveteraani.
Saako viestiä tai sen osia lainata vain jos on eri mieltä? Olin samaa mieltä ja lyhentelin vähän tekstiä jonka kanssa olin samaa mieltä.Miksi filtteröit lainauksias ja samalla toistat mitä sanoin?Ihme heppu..
Jos on Suomen kansalainen, niin mielipiteillä ei ole mitään väliä, onko suomalainen vai ei. Näin se vaan menee. Kansalaisuus ei ole mielipideasia.Ei Nico ole koskaan ollut suomalainen, ainoastaan Suomen sukuinen. Nimikin vain pohjoisgermaaninen eikä mikään Pertti Virtanen.
Nico on kaksoiskansalainen, joten kansallisuuksien painoarvo on jotain välillä 0-100%. Yhteensä 100%. Suomalaisuuden puolesta puhuu ainoastaan se tekijä, että hänet tunnetaan samasta saavutuksesta kuin suomalainen isänsä. Kaikki muut tekijät viittaavat ennemmin saksalaisuuden suuntaan.Jos on Suomen kansalainen, niin mielipiteillä ei ole mitään väliä, onko suomalainen vai ei. Näin se vaan menee. Kansalaisuus ei ole mielipideasia.
Ei se vie sitä kansalaisuuttta pois, vaikka sä kuinka uikuttaisit. Suomen kansalainen ja sillä siisti. Samalla tavalla kuin Leonid Komarov. Neuvostoliittolaiset vanhemmat ja syntynyt Neuvostoliitossa, mutta kuitenkin Suomen kansalainen. Oikeus äänestää Suomen vaaleissa. Saman arvoinen ääni kuin sulla.Nico on kaksoiskansalainen, joten kansallisuuksien painoarvo on jotain välillä 0-100%. Yhteensä 100%. Suomalaisuuden puolesta puhuu ainoastaan se tekijä, että hänet tunnetaan samasta saavutuksesta kuin suomalainen isänsä. Kaikki muut tekijät viittaavat ennemmin saksalaisuuden suuntaan.
Nico ei ole koskaan yrittänyt edes teeskennellä olevansa suomalainen. Paitsi ajaessaan junnuformulaa Suomen lipulla.
Ja asunut Oulussa!Ja isänsähän sanoi jo 70-luvulla että maiden väliset rajat ovat vain ylittämistä varten. Onhan hän savolainen, syntynyt Tukholmassa!
Kyllä niitä painoarvoja punnitaan siinä kohtaa kun pitää nostaa lippu salkoon. Ykkösissä ei noussut kertaakaan Suomen lippu voiton merkiksi, eikä haastatteluja annettu suomen (tai ruotsin) kielellä. Senhän toki jo tiesitkin :thumbup:Mitään painoarvoja ei ole olemassa. Sen toki tiedätkin.
Oothan sä kyllä hassu kaveri, joka määrittelee kansalaisuuksia oman mielen mukaan. Kun niin vain ei voi tehdä. Joko on tai ei ole. Kansalaisuus.Kyllä niitä painoarvoja punnitaan siinä kohtaa kun pitää nostaa lippu salkoon. Ykkösissä ei noussut kertaakaan Suomen lippu voiton merkiksi, eikä haastatteluja annettu suomen (tai ruotsin) kielellä. Senhän toki jo tiesitkin :thumbup:
En toki tiedä kummalla passilla matkustaa, mutta veikkasin ettei ole Suomen passia ollenkaan.Onko Nicolla vain puolikas Suomen passi?
En minä näitä painoarvoja jaa vaan yritän tulkita miten ovat itse niitä painottaneet. Jos Albon itse kokee olevansa briteissä elävä thaimaalainen eikä pelkkä pöytälaatikkothaimaalainen niin sitten kai niin.Mites toi Albon? Paljonko annat näitä jänniä painoarvoja hänen kansalaisuuksiin?
Oma napa paras napa. Mahtaakohan tietää edes onko Suomi itsenäinen...Lähes olematon side Suomeen sai monet fanit vähättelemään hänen olemassaoloaan suomalaisten F1-kuskien listoilla.
F1-sarjakaan ei häntä sellaiseksi laske, juuri lisenssiperusteisesti. Sarjan twiitatessa listan suomalaisista GP-voittajista yritti Nico Rosberg tunkea väliin, vain saadakseen kipeästi näpeilleen.
– Hei, 23, Rosberg twiittasi viitaten omaan voittomääräänsä.
Löytyykö Albonilta Brittien ja Thaimaan lisäksi Taiwaninkin passi?En minä näitä painoarvoja jaa vaan yritän tulkita miten ovat itse niitä painottaneet. Jos Albon itse kokee olevansa briteissä elävä taiwanilainen eikä pelkkä pöytälaatikkotaiwanilainen niin sitten kai niin.
Nicon vähättelijät on henkisiä pölypusseja.Oma napa paras napa. Mahtaakohan tietää edes onko Suomi itsenäinen...![]()
Hänen meriittejä ja taitoja en vähättele, harvassa ne kaverit jotka pystyy lyömään Hamiltonin. Mutta persoonana... tykkää nostaa itseään esille ja pyörii somepellenä varikolla.Nicon vähättelijät on henkisiä pölypusseja.
Voi juku. Ei ansaitse kansalaisuutta moinen. Toista se on Glen Kamara, joka raataa Huuhkajien keskikentällä pyyteettömästi.Hänen meriittejä ja taitoja en vähättele, harvassa ne kaverit jotka pystyy lyömään Hamiltonin. Mutta persoonana... tykkää nostaa itseään esille ja pyörii somepellenä varikolla.
En ole Rosbergin somettelua seurannut tai nähnyt ollenkaan, mutta mitä nyt joihinkin Rosberg-aiheisiin meemeihin sattunut törmäämään, niin kyllähän jo niistä paistaa läpi Nicon omakin humoristinen asenne tekemiseen. Eiköhän hän lauo juttuja ihan villeneuvemaisesti otsikoiden vuoksi. Formula 1, kuten muukin urheilu, on vain viihdettä tuulipuvuille, ja sitä viihdettä myös Rosberg tarjoaa omalta osaltaan.Hänen meriittejä ja taitoja en vähättele, harvassa ne kaverit jotka pystyy lyömään Hamiltonin. Mutta persoonana... tykkää nostaa itseään esille ja pyörii somepellenä varikolla.