the flying finn sanoi:perus "kimistä maailmanmestari" -hehkutusta tälläkin kertaa?
Taidanpa mäkin mennä lukaisemaan kirjastoon
Aika lailla samoilla linjoilla olen. Tosin se Brawn&Todt taktiikkanerot- juttu on korniakin kornimpi.lfb sanoi:Ihan kokonaan en ole tuota vielä läpi lukenut, mutta aika lailla itsestäänselvyyksiähän tuo sisältää. Lehden omat arviot ovat tietenkin mukana. Erikoisjutut ovat ihan mukavaa luettavaa, radatkin on tietysti esitelty kuvien ja aika mielenkiintoisten "ratafaktojen" kanssa. Mitään mullistavaahan läpyskä ei tarjoa mutta eipä ole hintakaan paha, joten eipä tuossa paljoa kukaan häviä vaikka hankkisikin.
Samaa mieltä :ahem: :ahem:Calvin sanoi:No siis jos väittää olevansa F1-fani eikä suostu maksamaan yhtä vaivaista euroa (no joo, kahta euroa koska se Iltis on pakko ostaa myös), niin ihme on. Ei lehti nyt mikään niin erikoinen ole, mutta ihan ok, ja hintaan nähden suorastaan erinomainen. Luettavaa on kuitenkin saman verran kuin "normaaleissa" F1-lehdissä, hinta vain on kuudennes tjsp noista "normaaleista".
Tuleekohan Iltalehdeltä Areena näin kauden kynnyksellä? Eikös niillä viime vuonna ollut sellainenkin jossa oli F1-asiaa?
Mun mielestä jo se että siinä on kaikki radat mutkineen ja pito-ominaisuus yms. jutut mainittu on ainakin muutaman euron arvoinen, varsinkin kun Turkki tulee uutena ratana. Eikä silti maksanut kuin euron! :tongue:lfb sanoi:Ihan kokonaan en ole tuota vielä läpi lukenut, mutta aika lailla itsestäänselvyyksiähän tuo sisältää. Lehden omat arviot ovat tietenkin mukana. Erikoisjutut ovat ihan mukavaa luettavaa, radatkin on tietysti esitelty kuvien ja aika mielenkiintoisten "ratafaktojen" kanssa. Mitään mullistavaahan läpyskä ei tarjoa mutta eipä ole hintakaan paha, joten eipä tuossa paljoa kukaan häviä vaikka hankkisikin.
Aistin kevyttä sarkasmia kirjoituksessasi. Et kai vaan yritä julistaa meille, että tämä toikki olisi jollakin tapaa turha? :doubtful:andyman sanoi:Cittarissa oli sellainen salmiakkia tikkari mikä maksoi 30 centtiä,kannattaako ostaa?
Kyllä on pienestä kiinni.
Toisaalta,ikäväähän se on ostaa sikaa säkissä....
Mitäh... minusta se oli lehden parasta antia! Vielä kun saisi tietää kuka sen keksi (varmasti sama kaveri joka keksi ne ns. "teholukemat"), voisi lähettää postia.Jeeves sanoi:Aika lailla samoilla linjoilla olen. Tosin se Brawn&Todt taktiikkanerot- juttu on korniakin kornimpi.