60-sivuinen IS Formula 1 -erikoislehti

verge

Well-known member
Taidan itekin hommata mieluummin tuon VM F1 -lehden. Kolme vuotta oon tuon kaudenalkajaisspeciaalin ostanu. Valitettavasti kaksi ekaa menin repimään, kun otin turhat sivut pois, ja tein eri artikkeleista oman lehtensä..

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
andyman sanoi:
Toikki ei ole missään nimessä turha!

Huivitti vaan tuo kun pitää kysyä netistä ennen kuin uskaltaa ostaa 2€ lehden:D
Se "kannattaako ostaa" -kysymys perustui siihen, että kannattaako lehteä ostaa sisällön takia.
Tiedoksi!

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Ahaa, pitikin tuhlata siis 2 euroa! Kimin ja Montoyan vastakohtaisuus on minusta keinotekoisesti luotua.

Suomen Huippu

Sterna paradisaea
Ace17 sanoi:
Yksi euro riitti, kun otti vain sen f1-liitteen. :thumbup:
Mitä! Huijauskytkykauppaa!! Siinä luki, että myydään vain yhdessä Ilta-Sanomien kanssa. Toisaalta mikäpä kauppa tai kioski niitä jaksaa vahtia, minkä kanssa mitäkin pitäis myydä.

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
Itse huomasin vasta kotona, että siinä luki "myydään vain yhdessä ilta-sanomien kanssa." Noh, ei voi mitään. :)

NiPzyyZ

Well-known member
Nyt mulla on molemmat! sekä is f1 liite ja vm f1 maailma :).
F1maailmassa ratojen muodot ovat vähän epämääräisiä, ainakin joissain radoissa. ETENKIN Malesiassa.

Apa_02

Well-known member
NiPzyyZ sanoi:
Nyt mulla on molemmat! sekä is f1 liite ja vm f1 maailma :).
F1maailmassa ratojen muodot ovat vähän epämääräisiä, ainakin joissain radoissa. ETENKIN Malesiassa.
Omatekoinen Malesia pisti minunkin silmään, mutta muuten ero on kuin... no, Ilta-Sanomilla ja Helsingin Sanomilla.

General FUp

Well-known member
Sijainti
tSadi
Bobakki sanoi:
Pakko sen verran omia tekeleitään mainostaa, että täällä of F1-Forumin kausiennakko mallia 2005. Huomattavasti suppeampi ja yhden miehen voimin tehty, mutta ilmainen.
Ja ainakin parempi kuin Mustakiikarin ennakko.. :D

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Täytyy kyllä myöntää,että mulla vähän kurkkua kuristi, kun katsoi Kimin ja Montoyan saavutuksia siinä taulukossa. :dunno: "noh...jossainhan kimin täytyy olla montoyaa edellä.. tai edes tasoissa.... aah.siinähän se. Kolarien määrässä."

EIH

Enrique

Well-known member
Hain molemmat. Täytyy kyllä sanoa, että tuosta ilta-sanomien versiosta paistaa tietynlainen "laadukkuus" :D

Juhis

Well-known member
Sijainti
Joutseno
Bobakki sanoi:
Pakko sen verran omia tekeleitään mainostaa, että täällä of F1-Forumin kausiennakko mallia 2005. Huomattavasti suppeampi ja yhden miehen voimin tehty, mutta ilmainen.
Loistava tekele. Muuta kausiennakkoa ei sitten tarvitakkaan, tuosta löytyy mulle kaikki tarpeellinen.

vmjs

Well-known member
Bobakki sanoi:
Tostahan puuttuu enää Piolan piirustukset. :D :thumbup:

Yksi lause tosin hieman ihmetytti:

Jatkossa aika-ajo ajetaan kaksiosaisena siten, että kuljettajat ajavat sekä lauantaina että sunnuntaina yhden kierroksen, joiden aikojen keskiarvo ratkaisee lähtöjärjestyksen.
Eikö se olekaan yhteisaika, joka ratkaisee. :confused: