#63 George Russell: Hamiltonin myllyttäjä

Mikä voitto hylättiin? Voitto otettiin taktiikalla, joka johti hylkäykseen. Auton sääntöjen mukaisuus olisi jättänyt Russellin toiseksi. Fanikalsarit sylissä ja tyynyn alla sitä toki ei huomaa.
Silti mielestäsi Hamilton on vahvempi voittavalla autolla vaikka keräsi vähemmän voittoja. Olet kaikki nämä vuodet urheellisesti pitänyt forumin ajan tasalla milloin Russellin palli heiluu milloinkin. Noh, joko hänelle tulee kenkää?

Vastasitkin itse jo kysymykseesi:

Mikä voitto hylättiin? Voitto otettiin taktiikalla, joka johti hylkäykseen.

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Vastasitkin itse jo kysymykseesi:
Lainausmerkit jäi pois. Pahoittelut, ettet ymmärtänyt sitä.

Kun taistellaan mestaruudesta, kuskit erottuvat. Mistä tiedät kykeneekö Russell voittamaan mestaruutta vaikka auto olisi paras. Hamilton on sen näyttänyt. Näkeehän Alonsostakin, että mies lämpenee kun saa ajaa paremmista sijoista. Kun ollaan perällä, aika taaperuusta on. Hamilton tottui voittamaan ja taistelemaan mestaruuksista. Kun alla on mestaruuteen kykenevä auto, itse laitan roponi Hamiltonin koriin Russelin sijaan. Jos ajelee viidesti seinään, sitä mestaruustaisto ei kestä.

Viimeksi muokattu:
Lainausmerkit jäi pois. Pahoittelut, ettet ymmärtänyt sitä.

Kun taistellaan mestaruudesta, kuskit erottuvat. Mistä tiedät kykeneekö Russell voittamaan mestaruutta vaikka auto olisi paras. Hamilton on sen näyttänyt. Näkeehän Alonsostakin, että mies lämpenee kun saa ajaa paremmista sijoista. Kun ollaan perällä, aika taaperuusta on. Hamilton tottui voittamaan ja taistelemaan mestaruuksista. Kun alla on mestaruuteen kykenevä auto, itse laitan roponi Hamiltonin koriin Russelin sijaan. Jos ajelee viidesti seinään, sitä mestaruustaisto ei kestä.
Mitä juuri oli puhetta vanhojen muistelusta. Pitäisikö jukeboxiin vaihtaa jokin muu levy. Jos luulet että nyky-Hamilton on sama kuski kuin esim Rosbergia vastaan niin agendasi kaipaa reality checkiä.

ouzei

Well-known member
Kyllähän Russell viime kaudella oli selvästi parempi mersukuskeista. Aika-ajoissa selvällä erolla, eikä Ham kisoissakaan loistanut samaan tapaan kuin aiemmin. Oikeastaan ainoa mitä voi jossitella on se, minkä verran Hamiltonin tuleva lähtö tallista vaikutti erinäisiin asioihin jotka sitten heijastui tuloksiinkin.

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Kyllähän Russell viime kaudella oli selvästi parempi mersukuskeista. Aika-ajoissa selvällä erolla, eikä Ham kisoissakaan loistanut samaan tapaan kuin aiemmin. Oikeastaan ainoa mitä voi jossitella on se, minkä verran Hamiltonin tuleva lähtö tallista vaikutti erinäisiin asioihin jotka sitten heijastui tuloksiinkin.
Eipä piste-eroa kauheasti ollut ja siellä oli hutikisoja molemmilla. Aika-ajot hävisi selvästi, mutta kisoissa Russell suli monesti.

Muutos tapahtui kuulema yhdessä vuodessa, näinhän se oli :D tai itse asiassa yhdessä kilpailussa.
En tiedä mihin agendasi perustat, mutta Hamiltonista on tullut vanha joka ei sopeudu maaefektiautoihin. Russell vei voitot 3-2 ja paalut 5-1 ja sinä selität että Hamilton alkaisi putsaamaan gridiä kunhan vain olisi parempi auto. Kyllä ensiksi pitäisi edes tallikaveri voittaa tai puhumattakaan enemmän kisoja kuin tallikaveri. Ei voi tehdä noin tiukkaa että vastoin odotuksiasi Russell alkoikin Bottaksen tuolilla näyttää kaapin paikkaa Hamiltonille mihin Bottas ei koskaan kyennyt.

SJ

F1 asijan tuntia
Välillä hävettää olla foorumilla, missä tuulipuvut katsovat Drive to Survive ja Sennan kaltaisia feikkidokumentteja ja vielä kehtaavat puhua niistä.

🤢