6. Formula 1 -asiapuolelle saa perustaa vain asiallisesti perusteltuja ja itse sarjaan liittyviä F1-ketjuja. Esimerkiksi kuljettajien yksityiselämää koskevat jutut eivät kuulu näihin, vaan niistä voi keskustella F1-vapaalla. Yksittäiset chat-kommentit eivät tälle alueelle kuulu kaikkialla reaaliaikaisia kisaseurantaketjuja lukuunottamatta.
Hyvinhä tuo on ajanu,Vettel ollu kovilla!Nostanpa tämänkin. Kimi ajelee oikein mainiota vuotta ja on osoittanut, että lähtöruudukon parhaassa autossa olisi edelleen valmis taistelemaan mestaruudesta. Oletan, että Ferrari pitää Kimin ja Kimi Ferrarin myös kaudella 2018, jos ensi vuoden auto on yhtään säällinen.
10-9 Vettelille on tällä hetkellä.Qualit muuten on Kimille 11-8. Not bääd koska kuitenkin on "huono aika-ajokuski". Huonoimmillaankin tasapeli Sebin kanssa.
Hetkinen?? http://grandprixrankings.com/compare/2016-f1/vettel-versus-raikkonen/10-9 Vettelille on tällä hetkellä.
Tossa on otettu huomioon lähtöruuturangaistukset, joka ei ole kovin mielekästä kun mitataan itse aika-ajosuoritusta.
No aivan niin, juurikin. Sehän selittää ja ei minustakaan ole mielekästä.Tossa on otettu huomioon lähtöruuturangaistukset, joka ei ole kovin mielekästä kun mitataan itse aika-ajosuoritusta.