Oisko taantunut parillisina vuosinaSe että Kimille hyvät kaudet tuloksellisesti olivat parittomia, ei se ajotaito varmaan mihinkään hävinnyt 2004, -06, -08.
2004 ainakin McLarenin auto oli umpisurkea alkukauden. Saivat autoa parannettua loppukaudeksi ja Kimi onnistui ajamaan yhden voitonkin. Tuo kausihan oli Ferrarin dominointia ja vain 3 voittoa meni muille tiimeille.Se että Kimille hyvät kaudet tuloksellisesti olivat parittomia, ei se ajotaito varmaan mihinkään hävinnyt 2004, -06, -08.
Justhan mä sanoin, ettei ei.Oisko taantunut parillisina vuosina
Kuulostaa ihan F1-Forumilta ja Alonso & Mclaren-Honda. Alonso oli epäonnistunut jopa moottorinkin kehittämisessä.Justhan mä sanoin, ettei ei.
Mutta jos Mersu mossahtaa atomeina ilmaan, niin ei kai suomalainen raappahousupaska keksi muuta kuin syyttää kuskia heikoista esityksistä tai ainakin syyttää siitä, että ajotyyli hajottaa moottorin.
Samanlaisia syytöksiä sai vielä enemmän osakseen Takuma Sato kaudella 2004. Tallikaveri Button ajeli podiumista toiseen kun taas Takuma-paran Honda henkäisi voimasavut pihalle tämän tästä.Justhan mä sanoin, ettei ei.
Mutta jos Mersu mossahtaa atomeina ilmaan, niin ei kai suomalainen raappahousupaska keksi muuta kuin syyttää kuskia heikoista esityksistä tai ainakin syyttää siitä, että ajotyyli hajottaa moottorin.
Tämä on ihmeellistä, että miten välillä tuntuu ongelmat kasaantuvan vain siihen tiimin toiseen autoon.Samanlaisia syytöksiä sai vielä enemmän osakseen Takuma Sato kaudella 2004. Tallikaveri Button ajeli podiumista toiseen kun taas Takuma-paran Honda henkäisi voimasavut pihalle tämän tästä.
Sarjan luonteeseen kuuluu, että vakiokuskitkin antavat herkästi pusuja uusintalähdöissä. Auton putkirunkorakenne pettää helposti pienestäkin osumasta ja keltaisia heilutetaan pienestäkin kumipalasesta, jotta saadaan pakka kasaan ja lisättyä keinotekoisesti jännitystä. Tätä ajaa myös sarjan jatkoaika-sääntö, jolla lisätään kierroksia alkuperäiseen mittaan. Täten saadaan jännittävä loppu tv-katsojille ja faneille. Säännöissä lukee, että kilpailun on päätyttävä vihreän lipun alla. Nascar-toikissa olen kritisoinut paljolti kilpailun epäaitoutta.Kimi Räikkönen oli tosiaan ollut parhaimmillaan jopa neljäs. Ilmeisesti Nascarissa saa tahallaan ajaa vastustajan kylkeen. Koska muut kuskit näköjään aiheuttivat Kimin pyörähdyksen.
Joo, tälläiselle eurooppalaiselle F1-katsojalle erikoista toimintaa. Jenkkitoimintaa ja viihdykettä haetaan keinotekoisestiSarjan luonteeseen kuuluu, että vakiokuskitkin antavat herkästi pusuja uusintalähdöissä. Auton putkirunkorakenne pettää helposti pienestäkin osumasta ja keltaisia heilutetaan pienestäkin kumipalasesta, jotta saadaan pakka kasaan ja lisättyä keinotekoisesti jännitystä. Tätä ajaa myös sarjan jatkoaika-sääntö, jolla lisätään kierroksia alkuperäiseen mittaan. Täten saadaan jännittävä loppu tv-katsojille ja faneille. Säännöissä lukee, että kilpailun on päätyttävä vihreän lipun alla. Nascar-toikissa olen kritisoinut paljolti kilpailun epäaitoutta.
Jenkkisarjoista Indycar ja kestävyyskisojen IMSA ovat mielekkäämpää seurattavaa.Joo, tälläiselle eurooppalaiselle F1-katsojalle erikoista toimintaa. Jenkkitoimintaa ja viihdykettä haetaan keinotekoisesti
Kimi ajeli amerikassa
Täytyyhän sitä vielä kirjoittaa suuresti haukkumastani Nascar-sarjasta, jonka viikonlopun kisa ajetaan Circuit of the Americasin moottoriradalla Texasissa. Kimi Räikkönen oli kilpailussa parhaimillaan neljäntenä kymmenen kierrosta ennen maalia, mutta sarjalle ominaiseen tapaan viimeisillä kierroksilla kolaroitiin ja kilpailua venytettiin jatkoajalla, jotta turva-auton perässä ei köröteltäisi ruutulipulle. Räikkösen sijoitus maalissa oli 27:s, mutta hän oli Fox-kanavan haastattelussa hyväntuulinen.
F1-mestari Jenson Button kävi myös kokeilemassa painavan auton ajamista ja oli maalissa 18:s.
Bensa-asemalta saa hodaria.Aika jokkis-sarjojahan nuo on. Kuskit ja hodarin syöjät tykkää. Kuten baseballista.
Kylmäasemalta kuumaa koiraa?Bensa-asemalta saa hodaria.
Korjaan, huolto-asemalta.Kylmäasemalta kuumaa koiraa?