Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
Mitäs iloittavaa siinä sitten on?Siitä mä olen kuitenkin iloinen, että Kimi joutuu stimulaattoriin! :thumbup:
Mitäs iloittavaa siinä sitten on?Siitä mä olen kuitenkin iloinen, että Kimi joutuu stimulaattoriin! :thumbup:
Hyvä kun kysyit. Kimi joutuu stimuloimaan itsensä mukavuusalueen ulkopuolelle Verrarin simulaattorissa. On hauska kuulla, vaihtuuko mielipide simulaattoreista, vai vieläkö se marmattaa niiden olevan hänelle hyödyttömiä. Kuten näet, tässä vaiheessa kautta ilo on revittävä vähäisimmistäkin ilonaiheista!Mitäs iloittavaa siinä sitten on?
Tässä koko juttu; http://kimiraikkonenspace.com/2014/01/09/kimi-raikkonen-off-track/Autosportti on nähtävästi julkaissut maksullisen artikkelin koskien Räikkösen seikkailuja moottoriurheilun parissa formuloiden ulkopuolella.
Kiitti kuvista Tässä kuva Kimistä juhlimassa Eddie Irvinen siskon kanssa.Ens viikolta on mielenkiintoista kuulla Kimin kommentit tuosta simulaattorista ja 2014 vuoden meiningistä. Etenkin jos ei ole aikaisemmin noilla simulaattoreilla sen kummemmin ajanut. Tässä vielä pari ehkä mahdollisesti tuoretta kuvaa.
Ai että Räikkösellä ois profiili Facebookissa? Ei ole.Kappas Raikkonen space trollas facessa.
Kyllä vain. http://www.kimiraikkonenspace.com/ Tuota fanisivustoa sillointällöin seurannut melkeen 10 vuoden ajan. Nykyään tosiaan facen kautta.Eikö Joni tarkoittanut Kimi Raikkonen Spacea?
Ajat ovat muuttuneet. Päähineen pitäminen päässä sisätiloissa ei ole enää niin paheksuttavaa kuin silloin kun me olimme nuoria.Pari tärkeää huomiota:
- Kimillä on lakki päässä sisällä ja vieläpä ruokapöydässä. Teineiltä voisi moista ajattelemattomuutta odottaakin mutta ei aikamieheltä. Eikä Kimi ole kuusamolainenkaan. Peitteleeköhän kaljuaan?
- Kimille ei ole katettu lautasta. Eipä sitä toki jätskiä syödessä tarttekaan. On kuitenkin ruokaliina sylissä. Eikö se osaa syödä edes jäätelöä roiskuttamatta?
Harvapa sitä ajattelemattomuuttaan tekee. Yleensä kyllä ihan tyyliseikka ja tietoinen valinta pitää pipoa sisällä. Yhtälailla kesällä kuin talvellakin. Onko Kimi muka aiemmin sitten välittänyt etikettisäännöistä ja yleisistä pukeutumiskoodeista.Pari tärkeää huomiota:
- Kimillä on lakki päässä sisällä ja vieläpä ruokapöydässä. Teineiltä voisi moista ajattelemattomuutta odottaakin mutta ei aikamieheltä.
F14 T - Ferrari 2014 TurboIlmeisesti Ferrarista ei vielä ole 2014 toikkia, joten pistän tänne. http://2014f1car.ferrari.com/en/#choose Siellä voi äänestää Kimin auton nimeä. Itse en Ferrarin nimeämisiä ole seurannut, mutta joku muu varmasti on ja voinee kertoa jotain stooria noiden nimien takana, joku logiikka niissä kuitenkin on. Itse ainakin tykkään tuosta F14 T nimityksestä, eikös Fiat kuitenkin Ferrarin emoyhtiö ole niin saisi tuon asian ovelasti auton nimessäkin esille.
Ajattelin itsekkin tätä parhaaksi. Mutta tuossa on se ongelma, että tuota nimeämistapaa voi käyttää vain yhden vuoden. Jos moottori on sama seuraavat 10 vuotta, ni joutuu vaihtamaan johonkin toiseen nimeämislogiikkaan jo ensi vuonna. Joten F14 T, kuulostaa paremmalta siinä mielessä...F166 Turbo. Äänestin.
Samoin. Turbo, on se kova.F166 Turbo. Äänestin.