Sabelt Rompe
Huoh
Ensi vuonna on uusi auto ja uudet renkaat. Voisiko joku tuoda vuoden 2004 varusteet takaisin?Ja ne renkaat. Nekin on aina. Sellaiset. Vääränlaiset.
Ensi vuonna on uusi auto ja uudet renkaat. Voisiko joku tuoda vuoden 2004 varusteet takaisin?Ja ne renkaat. Nekin on aina. Sellaiset. Vääränlaiset.
Ja ne renkaat. Nekin on aina. Sellaiset. Mustat ja pyöreät. :doubtful:Ja ne renkaat. Nekin on aina. Sellaiset. Vääränlaiset.
"Black round Pirelli"Ja ne renkaat. Nekin on aina. Sellaiset. Mustat ja pyöreät. :doubtful:
Johtuisikohan tuosta hevosen päästä kuvan alareunassa?En muuten tiedä miksi, mutta jotenkin tossa kuvassa on sellasta kliseistä mafialeffahenkeä, ainakin jos toi tirolilaisukkeli jätetään huomiotta.
Mieluummin hevosen pää kuvan alareunassa kirjailtuna kankaaseen, kuin sängyllä vieressä aamulla herätessä.Johtuisikohan tuosta hevosen päästä kuvan alareunassa?
Hah, kylläJohtuisikohan tuosta hevosen päästä kuvan alareunassa?
Onko järkee vai ei?Vettel and Raikonnen will be working with the pullrod suspension in 2015
Correspondent Roberto Chinchero said: "Raikkonen has complained constantly about a lack of precision at the front, which is a characteristic of the pullrod suspension.
"And the Finn's style is not so different to that of Sebastian Vettel, who also thrived with a precise and responsive front end," he added.
Uskot että ongelma on tuossa pull-rodissa joidenkin "asiantuntijoiden" mielipiteiden takia vaikka Ferrari ja Kimi itse eivät näe ongelmaa siinä? Ferrarilla on Kimin ongelmat simuloitu ja tulokset kertovat että ongelma on ollut muualla kuin jouseen voiman vievässä tangossa(miten helvetissä voiman kulkusuunta tangossa vaikuttaa yhtään mihinkään....)Joko pitäisi alkaa syömään sanansa mitä tuossa pari postia aiemmin heitin. #kirvestäkaivoon
http://www.motorsport.com/f1/news/ferrari-sticking-with-pullrod-in-2015-report
Vettel and Raikonnen will be working with the pullrod suspension in 2015
Correspondent Roberto Chinchero said: "Raikkonen has complained constantly about a lack of precision at the front, which is a characteristic of the pullrod suspension.
"And the Finn's style is not so different to that of Sebastian Vettel, who also thrived with a precise and responsive front end," he added.
Onko järkee vai ei?
No ainoa ero pull ja push-rodien välillä on kumpaan suuntaan tanko välittää voiman jouselle. Toki koko keula muuten on rakennettu sitten sen mukaan kuinka jousielemetti on sijoitettu ja jos lähdetään muuttamaan valittua perusrakennetta niin koko homma aloitetaan nollapisteestä.Mitäpä minä mistään tajuaisin, mutta pullrodissa ei ole kyse vain siitä, että yksi osa on käännetty toisin päin.
En usko sokeasti kenenkään "asijantuntijan" mielipiteeseen koska en ole insinööri ja minulla on lähdekritiikki ja maalaisjärki hallussa.Uskot että ongelma on tuossa pull-rodissa joidenkin "asiantuntijoiden" mielipiteiden takia vaikka Ferrari ja Kimi itse eivät näe ongelmaa siinä? Ferrarilla on Kimin ongelmat simuloitu ja tulokset kertovat että ongelma on ollut muualla kuin jouseen voiman vievässä tangossa(miten helvetissä voiman kulkusuunta tangossa vaikuttaa yhtään mihinkään....)
Laita nyt hyvä mies sit profiilikuvaasikin suomeksi että Terve niin kaikki ymmärtää!Minä kun tiedän, mikä on pushrod ja pullrod suomeksi, niin käytän niitä näin suomenkielisellä forumilla.