72:n perinteinen F1-veikkaus/Brasilia

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Voittajia 10 pisteellä ovat Observer, Bleu, Kolari ja Pirita T. Maunula, onnea voittajille!

Muut:

Terho: 5p
Sun of the pits: 5p
Jacques: 5p
Palkopoika: 5p
Jr-: 5p
GC Rabella: 1p

Kokonaistilanne 3 GP:n jälkeen:

Observer:28p
RK-62: 20p
Mutku: 18p
Palkopoika:17p
Kolari: 15p
Dj Ankka:14p
Asko S.:14p
Pirita T. Maunula: 14p
Simo: 13p
-ha-: 13p
mclaren:12p
OoPee: 11p
GC Rabella: 11p
Terho: 11p
Misa 1: 10p
Henkka: 10p
Sun of the pits: 10p
Bleu: 10p
GeGe: 8p
Ide: 8p
Albert Oil: 8p
Jusban: 5p
Jacques: 5p
Jr-: 5p
Myllis: 4p
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Ilmoitan jo nyt, että vaikka FIA vaihtaisi tulosluetteloa, mä en. Nämä tulokset jäävät voimaan. Samalla tavalla on Veikkauskin maksanut varmasti voittonsa Kimiä veikanneille. Että täkäli.
 

-ha-

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
1319
Sijainti
tornio -> jyväskylä
Suutun ja mustaksi muutun. Minähän saisin mahdollisista muutoksista 8 pistettä. Kansainväliseen vetoomustuomioistuimeen mars!
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Minä en sitten jaksa tähän veikkaukseen jatkossa vaivautua! Tällaisista asioista pitäisi tehdä päätös ennen kauden alkua tai ainakin ennen kisan alkua. Se että päätetään olla muuttamatta pisteitä sen takia että itse menettäisi muuten 10 pistettä on hyvin säälittävää, sanoisin että hyvin lapsellista.

Onko tästä muuten ennakkotapauksia? Onko näin menetelty ennenkin kun tulos on julistettu myöhemmin? (jos näin on niin ehkä sitten saatan tämän hyväksyä, en muuten)

Vähän veikkaan että jos Kimi olisi ollut se jonka sijoitus paranee tällaisen jälkeen, niin tässäkin veikkauksessa tulokset muuttuisivat.

<small>[ 10-04-2003, 10:10: Message edited by: Jacques ]</small>
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Muuten käsittääkseni veikkaus menettelee siten että se maksaa voitot myös Fisichella - Räikkönen paria veikanneille? Tällöinhän tässäkin pitäisi antaaa pisteet myös niille joilla on Räikkönen toisena?

Siis näin jos pidetään periaatteena sitä miten veikkaus menettelee (joka kuitenkin on eri asia kun siinä liikkuu raha).
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Kyse ei ole omista pisteistä todellakaan.
Selvittäkää jostain, maksaako Veikkaus myös niille, jotka veikkasivat Fisicon mukaan. Ainakaan keltään ei ole rahoja pois otetettu.

Tässä tapauksessa, jos Veikkaus hyväksyy molemmat rivit, voisin tehdä niin, että Kimiä veikanneet saavat pitää pisteensä, ja Fisicoa veikanneet saavat niitä lisää, toki lista suhteutetaan, kun tässä veikataan kahdeksaa. Näyttäkää mulle jostain toteen, mitä Veikkaus tekee, niin toimin sen mukaan.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Okei, veikkauksesta en mene ikinä takuuseen, ne voi tehdä mitä tahansa. Mutta onko kovin esimerkillistä ottaa vaikutteita veikkauksesta?

Kuten totesin sillä kuitenkin vaikuttaa se että Veikkaus on jo maksanut voittorahoja nykyisestä tuloksesta. Sen sijaan sinulle ei koituisi taloudellista tappiota jos pitäisit pisteet ajantasalla? Korkeintaan henk. koht. pettymys siitä, että menettäisin 10 pistettä? :)

Sikäli ymmärrän jos tarkoituksenasi on protestoida Veikkauksen toimintaa, mutta kuinka moni veikkauksen työntekijä on osallistunut tähän veikkaukseesi? wink Eli se proteesi menee kai väärään osoitteeseen..

By the way: Ei varmaan olisi paha asia jos pisteet annettaisiin joko molemmista variaatioista (räkä toinen ja räkä voittaja) tai sitten vain siitä lopullisesta virallisesta tuloksesta?

Sikäli asialla ei ole minulle mitään merkitystä, koska kuten monet huomaavat, olen itse veikannut enemmän tunteella kuin järjellä ja näin tulisi käymään jatkossakin.. :)
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Olen ratkaissut asian sillä tavalla, että vanhat pisteet säilyvät, ja uusi tulosluettelo otetaan mukaan rinnalle, eli kukaan ei ollut veikannut Fisiä ekaksi, joten pisteitä kertyi niille, jotka veikkasivat Kimiä toiseksi. Lisäksi uuden tuloslistan mukaisesti pisteitä kertyy myös siitä, kun Webber menetti pisteensä, Trulli nousi seiskaksi, ja Ralf kasiksi. Eli ne lisätään vielä vanhoihin pisteisiin.

Nyt pistetilanne on tämä:

Kokonaistilanne 3 GP:n jälkeen:

Observer:31p
RK-62: 30p
Dj Ankka:22p
-ha-: 21p
Terho: 19p
OoPee: 19p
Mutku: 19p
Palkopoika:17p
GeGe: 16p
Kolari: 15p
Asko S.:14p
Pirita T. Maunula: 14p
Simo: 13p
mclaren:12p
GC Rabella: 11p
Misa 1: 10p
Henkka: 10p
Sun of the pits: 10p
Bleu: 10p
Ide: 8p
Albert Oil: 8p
Jacques: 6p
Jusban: 5p
Jr-: 5p
Myllis: 4p
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kysynpä että mikä on se lopullinen syy tähän ratkaisuun? Mielestäni vertaus veikkauksen toimintaan ei ole mikään syy pitää myös vanhoja tuloksia voimassa? On pakko olla jokin muukin syy.

Kuitenkin Fisichella oli paitsi voittaja, myös moraalinen voittaja ja ainoa oikea voittaja. Näin ollen en näkisi mitään syytä antaa Kimiä voittajaksi veikanneille pisteitä kun hän ei lopulta ollut lähelläkään voittoa.

Haluan kuulla Piritan perustelut ennen kuin päätän huvittaako mua veikata Imolaa ollenkaan..

<small>[ 14-04-2003, 08:17: Message edited by: Jacques ]</small>
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
1. M. Schumacher
2. Montoya
3. Barrichello
4. Räikkönen
5. Trulli
6. Coulthard
7. Panis
8. R. Schumacher
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Tuntuu siltä, että kaikkia ei voi miellyttää.
Jos olisin poistanut vanhat pisteet kokonaan uusien tieltä, varmasti olisi jotkut suuttuneet.
Jos olisin jättänyt pelkästään vanhan rivin, olisin suututtanut ne, ketkä veikkasivat Kimiä toiseksi. Näin parhaaksi vaihtoehdoksi tehdä kompromissin, ja hyväksyä molemmat rivit. Toivottavasti tämä nyt kelpaisi enemmistölle.
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Mutku: sait kyllä Ralfista yhden pisteen.
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Juu, thanks to selaimen sekoilun ja oman soheltamisen meni Imolan veikkaus väärään topicciin kun ei topic-lista ja Veikkaus-lista olleet ihan synkassa...
 

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Nytpä tiedänkin, te, ketkä veikkasitte vanhalla rivillä, ja toivotte, että poistan pisteenne, ilmoittakaa, poistan ne kyllä. Jos haluatte pitää ne, sekin käy. Jos tämä ei nyt ole oikeudenmukaista ja miellytä kaikkia, niin mikä sitten! Varmasti joku valittaa myös tästä käänteestä.
 
Ylös