GC Rabella
Well-known member
unohtui. Nollaputki jatkuu.
Aivan varmasti putoat! Siitä pitää huolen Ricardo!:thumbup:ettelbruck sanoi:Taidanpa pudota kakkossijalta, on näemmä unohtunut veikata.
Saatana.:jaska:
:thumbfh: Ja itselle nolla pistettä:jaska:WebSlave sanoi:Nyt pitää toivoa pelkkää peräkkäinajelua kärjessä. Kristallipalloni oli viritetty näemmä aika-ajotaajuudelle.
Minä myös, peräti kahdeksan (8) kappaletta! Tosin olisi tullut 36 jos olisivat menneeet Ferrarit ja Mäkit oikeaan järjestykseen....burb sanoi:Mä sain pisteitä! Liput salkoon! Biljetter till SSystembolaget!
Saanks mä hei vaihtaa vielä veikkausta kolmen ekan osalta. Oikeesti mä tarkoitin, että Massa, Räikkönen, Alonso... :jaska: :jaska: :jaska:Vellu sanoi:Vellu
1. Räikkönen
2. Alonso
3. Massa
4. Heidfeld
5. Hamilton
6. Kovalainen
7. Rosberg
8. Kubica
Minä veikkasin sentään 7 oikeata kuskia tonne pistekahinaan, saanko vaihtaa heidän järjestystään?Vellu sanoi:Saanks mä hei vaihtaa vielä veikkausta kolmen ekan osalta. Oikeesti mä tarkoitin, että Massa, Räikkönen, Alonso... :jaska: :jaska: :jaska:
Muuten olis ollut aika täsmäveikkaus :-/
Ehkä pidetään säännöt ennallaan ja keskitytään siihen oikein veikkaamiseen seuraavalla kierroksella. Molemmat. Ja muutkin.kouvotsvoni sanoi:Minä veikkasin sentään 7 oikeata kuskia tonne pistekahinaan, saanko vaihtaa heidän järjestystään?
No, pitääkö sitä nyt noin...Vellu sanoi:Nollakerholaisia oli aika vähän.
Eihän tuo vielä mitään kolme ekaa hieman toiseen järjestykseen ja olis tullut täydet 39 pinnaa.Jason Voorhees sanoi:Minä myös, peräti kahdeksan (8) kappaletta! Tosin olisi tullut 36 jos olisivat menneeet Ferrarit ja Mäkit oikeaan järjestykseen....