72:n perinteinen F1-veikkaus/Unkari 2007

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Jotenkin tuntuu että olen vahvoilla heti debyytissäni. No, tässä lajissa ei ole testirajoituksia, joten mahdollisuudet ovat vaikka mihin. :p
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Hmm... Päivittäessäni taulukkoa huomasin, että Vettel on saanut pisteitä USA:ssa Sauberilla (tai siis BMW:llä) ja nyt Vettel ajaa Toro Rossolla. Päätin, että merkitsen taulukkoon VettelS:n Sauberilla ajetuille kisoille ja VettelTR ToroRossolla ajetuille kisoille. Koska pistelasku toimii noiden nimien pohjalta (ja joka tallin osalta), niin USA:n kisan viimeisen sijan piste piti varmistaa. Jos yksi kuski ajaa kahdessa eri tallissa kauden aikana, niin noi kaavat ei osaa erotella, että kumman tallin pisteiksi se oikeasti kuuluisi. Helpoin tapa oli nimetä sama kuski hieman eri tavoin. Elikkä käytännössä tuolla Vettelin nimenmuutoksella oli vaikutusta ainoastaan fortin pisteidensaamiseen, ja sen tarkistin, että tuon nimeämisen jälkeen fortilla oli edelleen tuo piste tuosta USA:n kisasta.

Eli jos näette VettelS tai VettelTR -viittauksia mun postauksissani, niin johtuu ihan tuosta yllä selitetystä kuviosta. Ja jos ette saa pisteitä veikatessanne Vettelin sijoitusta oikein, niin voi johtua siitä, että en ole tehnyt tuota nimenmuutosta veikkauksissa oikein. Eli täytyy olla erittäin tarkkana Vettelin kohdalla.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Niinjoo, ja tervetuloa Jason Voorhees ja Tuomopsoni uusina veikkaajina. Toivottavasti nimet meni oikein :)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Oikea rivi sitten...
1. Hamilton
2. Räikkönen
3. Heidfeld
4. Alonso
5. Kubica
6. Schumacher
7. Rosberg
8. Kovalainen

Itselle 6 pistettä, ei paskemmin:thumbup: Webslave karkasi taas 3 pisteellä:thumbfh:
 

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
Näin nopeasti laskettuna pitäis nousta ainakin joku sija ylöspäin. Ainakin Gege taitaa jäädä taakse.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Zero poäng. Tää on niin tätä.
Riskirivi ei pärjännyt, täytyy varmaan vetää vähän normaalimpeja rivejä loppukausi että edes jotain pisteitä saisi.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Jason Voorhees sanoi:
Jotenkin tuntuu että olen vahvoilla heti debyytissäni. No, tässä lajissa ei ole testirajoituksia, joten mahdollisuudet ovat vaikka mihin. :p
Saatana, olin väärässä! Nyl pöints! :mad_old:
 

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
burb sanoi:
Zero poäng. Tää on niin tätä.
Riskirivi ei pärjännyt, täytyy varmaan vetää vähän normaalimpeja rivejä loppukausi että edes jotain pisteitä saisi.
Heh, burbilla jo ties kuinka mones nollanteri.:thumbup: :alppu:
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Tällä kierroksella ykkössijalla HÖYNÄ (12p). Hyvinä kakkosina WebSlave, IceManFani ja Thunder (10p). Onnea heille ja kaikille muillekin osallistumisesta tällä vähäpisteisellä kierroksella. Nollakerholaisia oli taas vaihteeksi lähes puolet, eli vaikea kierros. Ohessa Unkarin pisteet.

HÖYNÄ 12
WebSlave 10
IceManFani 10
Thunder 10
Jusban 8
R.Rosset 8
Tomacu 8
sooda 8
ettelbruck 6
kouvotsvoni 6
Vellu 6
Micael 5
kristian.s 5
GeGe 4
dillinger 4
jps 2
SaTeK 2
Trullinkaasu 2
Timppa78 2
RPhoenix 1
Jacques 1
jupla 0
OoPee 0
Bleu 0
mazeur 0
jak 0
jäämies 0
forti 0
Kasero 0
Tomcat 0
poko 0
burb 0
GC Rabella 0
formulafani911 0
ÖÖ. 0
72 0
Yussi 0
Albert Oil 0
Jason Voorhees 0
Tuomopsoni 0


Tilanne yhdentoista osakilpailun jälkeen:
WebSlave 108
Jusban 81
ettelbruck 81
Micael 81
R.Rosset 75
kouvotsvoni 75
GeGe 74
jupla 73
IceManFani 72
Vellu 71
HÖYNÄ 65
OoPee 65
Bleu 63
mazeur 63
jak 63
kristian.s 62
jps 58
jäämies 58
Palkopoika 54
forti 54
Kasero 53
Niksi 49
RPhoenix 49
Tomacu 48
SaTeK 48
Tomcat 48
poko 47
burb 46
Eläinjuttu 45
Thunder 44
GC Rabella 44
formulafani911 42
Krikke 41
Lisko 36
ÖÖ. 35
sooda 34
Trullinkaasu 34
TIMOMIES 30
72 29
mustavihannes 25
Banaani 24
hnri 24
Chip^ 23
Yussi 23
JuuZa 22
Mr Natural 20
Goula 18
Polar 18
SuperKimi 18
Jacques 17
Ylen Sankia Priha 16
Timppa78 15
Albert Oil 15
Kyde 13
arttum 13
vmjs 13
Nick 12
Bowser 11
Nasu 10
Vice 9
Dominic 8
tommii 8
sandman72 7
kc4197 4
dillinger 4
tmoi 3
Moe Szyslak 0
Hannibal 0
Jason Voorhees 0
Tuomopsoni 0


Tarkistakaa varmuuden vuoksi, että saamanne pistemäärä on järkevä. Luotan tässä vaiheessa siihen, että excel-taulukko laskee pisteet oikein. Jotta excel laskee pisteet oikein, veikkauksissa täytyy olla oikeat nimet, eikä vain sinnepäin. Olen korjannut selkeät kirjoitusvirheet, joten pisteiden pitäisi olla kunnossa. Jos jonkun nimi puuttuu tai jos jonkun pisteet ovat väärin, niin pistäkää vaikka privalla huomautusta mulle. Tervetuloa uusina veikkaajina Jason Voorhees ja Tuomopsoni ja parempaa onnea ens kierrokselle.

Webslave on edelleen kärjessä (ei tainnut mennä veikkaus ihan putkeen, kun pinnat meni yhdellä sadanseiskan yli), nyt jopa 27 pisteen erolla tasaiseen jaetulla kakkostilalla olevaan kolmikkoon (Jusban, ettelbruck ja Micael). Kärki erottuu yhä terävämpänä, mutta kärjen takana tapahtuu joka kierroksella. Yhdellä hyvällä veikkauksella tilanne voi muuttua täysin ja jopa top-kympin ulkopuolelta voi päästä kärkeen yhden kierroksen aikana, joten kannattaa veikata. Kokonaiskisassa on vielä 4 veikkaajaa ilman pisteitä, mutta yrittäkää nyt päästä nollakerhosta pois ennen kauden loppua. Vielä on siihenkin aikaa jonkin verran.

Kauden kahdestoista kisa Turkissa kolmen viikon päästä. Lisään veikkausotsikon noin viikkoa ennen kisaa. Siihen asti voi veikata loma-ajan veikkausotsikkoon.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Webslave voisi kyllä tasapuolisuuden nimissä vaikkapa bannata ittensä:thumbfh: ...no ei vaineskaan, upeasti veikattu:ahem: Kakkossijaan vainen 6 pistettä:thumbup:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
kouvotsvoni sanoi:
Webslave voisi kyllä tasapuolisuuden nimissä vaikkapa bannata ittensä:thumbfh: ...no ei vaineskaan, upeasti veikattu:ahem:
Heh. Oli aika onnistunut ennustusviikonloppu, kuten Unkarin GP:n topikissa kerroin. Veikkaus Oy rikastutti minua 235 eurolla (pitäisi varmaan laittaa isompia panoksia). :)

Lottoarvontaa odotellessa... ;)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
WebSlave sanoi:
Heh. Oli aika onnistunut ennustusviikonloppu, kuten Unkarin GP:n topikissa kerroin. Veikkaus Oy rikastutti minua 235 eurolla (pitäisi varmaan laittaa isompia panoksia). :)

Lottoarvontaa odotellessa... ;)
Minä hitto voitin yläaste aikoina samoja lukuja yhden kauden aikana YHTEENSÄ saman verran:thumbfh: Mitäs olin köyhä ja liian fiksu, että voitin.
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Vellu sanoi:
Yhdellä hyvällä veikkauksella tilanne voi muuttua täysin ja jopa top-kympin ulkopuolelta voi päästä kärkeen yhden kierroksen aikana, joten kannattaa veikata.
Niin siis käytännössä Top-10:stä voi yhdellä kierroksella päästä kärkeen, olettaen, ettei WebSlave (tai muut edelläolevat) saa pisteitä yhteensä enämpi.

Top-10:n ulkopuolelta tuo sama voi onnistua useamman kierroksen aikana, muttei yhdellä.

Kärkitaistoihin voi päästä kyllä kauempaakin yhdellä kierroksella.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
kouvotsvoni sanoi:
Minä hitto voitin yläaste aikoina samoja lukuja yhden kauden aikana YHTEENSÄ saman verran:thumbfh: Mitäs olin köyhä ja liian fiksu, että voitin.
Sattui menemään Formulavakio täysin oikein. Vaikka kaikki muutkin (Supertripla, Päivän trio ja Pitkäveto) menivät, niin suurin osa summasta koostui tuosta vakiosta. Pienen järjestelmän ansiosta siitä tuli 219 euroa.
 

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
Top 5

1. WebSlave 108
2. Jusban 81
3. ettelbruck 81
4. Micael 81
5. R.Rosset 75

Vielä ollaan yllättävänkin hyvin pelissä mukana vaikka 0-pisteen veikkauksia on tullut ihan liikaa(ehkä joku 4-5). No eipä siinä, näyttää moni muukin vetelevän nollia oikein urakalla(burb:D ). Mutta onneksi kaikki on vielä mahdollista.:thumbup:

Jyvät alkaa erottua akanoista siinäkin mielessä, että kun katsoo kuinka hyvin kärkimiehet vetelee näitä pisteitä vaikeillakin kierroksilla.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös