72:n perinteinen F1-veikkaus/Unkari 2007

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
R.Rosset sanoi:
Top 5

1. WebSlave 108
2. Jusban 81
3. ettelbruck 81
4. Micael 81
5. R.Rosset 75

Vielä ollaan yllättävänkin hyvin pelissä mukana vaikka 0-pisteen veikkauksia on tullut ihan liikaa(ehkä joku 4-5). No eipä siinä, näyttää moni muukin vetelevän nollia oikein urakalla(burb:D ). Mutta onneksi kaikki on vielä mahdollista.:thumbup:

Jyvät alkaa erottua akanoista siinäkin mielessä, että kun katsoo kuinka hyvin kärkimiehet vetelee näitä pisteitä vaikeillakin kierroksilla.
burbilla 5, sulla 4. GC Rabellalla ja 72:lla (Edit: ja jak:lla myös) 6 nollakierrosta. Sitten vielä veikkaamatta jätetyt kierrokset rasittaa useita. Tässä vielä taulukko noista nollatuloksista, kun on veikattu.

jak 6
GC Rabella 6
72 6
mazeur 5
forti 5
poko 5
burb 5
formulafani911 5
sooda 5
Yussi 5
R.Rosset 4
GeGe 4
jupla 4
IceManFani 4
OoPee 4
Bleu 4
jäämies 4
Palkopoika 4
RPhoenix 4
SaTeK 4
ÖÖ. 4
Mr Natural 4
Jacques 4
Albert Oil 4
Micael 3
kouvotsvoni 3
jps 3
Kasero 3
Niksi 3
Eläinjuttu 3
Thunder 3
sandman72 3
Jusban 2
ettelbruck 2
kristian.s 2
Krikke 2
Banaani 2
Hannibal 2
WebSlave 1
Vellu 1
HÖYNÄ 1
Tomcat 1
Lisko 1
Trullinkaasu 1
hnri 1
Ylen Sankia Priha 1
Timppa78 1
vmjs 1
Nick 1
Vice 1
dillinger 1
Moe Szyslak 1
Jason Voorhees 1
Tuomopsoni 1
Tomacu 0
TIMOMIES 0
mustavihannes 0
Chip^ 0
JuuZa 0
Goula 0
Polar 0
SuperKimi 0
Kyde 0
arttum 0
Bowser 0
Nasu 0
Dominic 0
tommii 0
kc4197 0
tmoi 0


Nää on joskus pienestä kiinni. Jos Alonso olis käyttäytynyt paremmin, niin tilanne olisi voinut olla aika paljon erilainen.
 
Viimeksi muokattu:

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Täytyy sanoa, että jak on yllättävän korkealla siihen nähden, että sillä on ollut 6 täyttä hutia. Samaten mazeur, jolla on 5 hutia. Neljän hudilla onkin jo sitten moni aika korkealla.
 

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
Elikkä tuossa vielä Top-10 pisteitä saaneiden 0-veikkaukset. Eipä siinä mitään hirveän yllättävää ole, paitsi ehkä tuo Vellun tulos(1).

1. WebSlave 1
2. Jusban 2
3. ettelbruck 2
4. Micael 3
5. R.Rosset 4
6. kouvotsvoni 3
7. GeGe 4
8. jupla 4
9. IceManFani 4
10. Vellu 1
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
R.Rosset sanoi:
Elikkä tuossa vielä Top-10 pisteitä saaneiden 0-veikkaukset. Eipä siinä mitään hirveän yllättävää ole, paitsi ehkä tuo Vellun tulos(1).

1. WebSlave 1+1 = 2
2. Jusban 2+1 = 3
3. ettelbruck 2+1 = 3
4. Micael 3
5. R.Rosset 4
6. kouvotsvoni 3
7. GeGe 4
8. jupla 4
9. IceManFani 4
10. Vellu 1+1 = 2
Mä luulen, että tuo WebSlaven tulos on yllättävämpi kuin mun oma, kun ottaa huomioon, että sillä on 1 täys huti (kuten mullakin) ja yksi unohdettu kierros (kuten mullakin), ja siitä huolimatta sillä on melkein 30 pisteen ero seuraavaan... Mä oon vaan saanut huonoja pisteitä (alle 10) kuudella kierroksella, eli yli puolet kisoista on tähän mennessä mennyt 'huonosti'. No joo, siinä mielessä on aika outoa, että oon noinkin korkealla ;-)

Top-10:ssä muilla on 11/11 veikkausta, mutta siis WebSlavella, mulla ja lisäksi Jusbanilla ja ettelbruckilla on kullakin 1 veikkaamatta jätetty kierros. Lisäsin tuohon sun quoteen noi unohdukset.
 
Viimeksi muokattu:

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Vellu sanoi:
Mä oon vaan saanut huonoja pisteitä (alle 10) kuudella kierroksella, eli yli puolet kisoista on tähän mennessä mennyt 'huonosti'. No joo, siinä mielessä on aika outoa, että oon noinkin korkealla ;-)
Käytännössä alle 10 pisteen kierroksia mulla on 8 kpl (joista 2 oli nollakierroksia). Sitten lisäksi 10+20+10 pinnaa kolmelta kierrokselta.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vellu sanoi:
burbilla 5, sulla 4. GC Rabellalla ja 72:lla (Edit: ja jak:lla myös) 6 nollakierrosta. Sitten vielä veikkaamatta jätetyt kierrokset rasittaa useita. Tässä vielä taulukko noista nollatuloksista, kun on veikattu.
Ehkäpä mun olis helpompi tavoitella "nolla"mestaruutta... Ens kisassa veikkaan mm. Yamamotoa, Liuzzia, Yoongia ja Teemu Selännettä.
:doubtful:
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
kouvotsvoni sanoi:
Vielähän sitä on uusilla veikkaajilla mahdollisuus kiriä 234 pistettä:alppu:
Kimi toteaisi tähän: "Kaikkee voi vielä tapahtua ja meillä on nopee auto"
 

GC Rabella

Well-known member
Liittynyt
6.2.2000
Viestit
1463
Sijainti
Pasila
Ai eiks tässä yritetäkään veikata kuka ainakaan ei sijoitu millekin sijalle :thumbfh:
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Uteliaille tiedoksi, että Mosleyn paikan ottaa Keijooo-Äääh-Keketin roosberg.
 

jak

Well-known member
Liittynyt
22.3.2006
Viestit
136
Sijainti
Lahti
Vellu sanoi:
Täytyy sanoa, että jak on yllättävän korkealla siihen nähden, että sillä on ollut 6 täyttä hutia.
Joo oli kyllä itsellekin pieni yllätys että noin monta nollaa on tullut. On ollut näköjään vähän on-off meininki noissa omissa veikkauksissa. No ainakin jotakin tilastoa johdan. :tongue: :thumbup:

EDIT: Piti vielä tarkistaa nollien määrä, ja kyllähän siellä 6 nollaa oli.
 
Viimeksi muokattu:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Vellu, tuli muuten mieleen, että jos McLaren hylätään tältä kaudelta, lasketaanko veikkaukset uusiksi maaliskuulta lähtien syyskuulle? Silloin veikkaajien kärki muuttuisi aika paljon?
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Thunder sanoi:
Vellu, tuli muuten mieleen, että jos McLaren hylätään tältä kaudelta, lasketaanko veikkaukset uusiksi maaliskuulta lähtien syyskuulle? Silloin veikkaajien kärki muuttuisi aika paljon?
Tallien pisteet ei vaikuta tän veikkauksen lopputuloksiin. Jos jo ajettujen kisojen lopputulokset kuljettajien osalta tuomitaan muuttumaan, niin päivitän tietysti nuo tulokset taulukkoon ja uusi pistetilanne on välittömästi käytössä. Mutta siis tilanteen mukaan. Jos yksittäinen kuljettaja menettää kauden pisteensä menettämättä sijoituksiaan ajetuissa kisoissa, en usko, että löytyisi perusteita muuttaa tämänkään veikkauksen pisteitä. Jos tuollaisia tilanteita tulee (kuljettaja x tekee niin pahasti, että rangaistuksena hänet poistetaan kaikista tilastoista ja hänen jälkeensä sijoittuneiden sijat nousee vastaavasti), niin kannattaa huomauttaa joko mainittuun veikkausotsikkoon tai sitten privalla ja katotaan tilannekohtaisesti. Lähtökohtaisesti muutetaan siis vain FIA:n vastaavien kuljettajien sijoituksia koskevien muutosten myötä, ei muuten. Käytännössä tuo on mun kannaltani hyvinkin pieni homma (ja periaatteessa mahdollistaa erilaisten jossittelujen tarkistamisen hyvinkin helposti "kuka olisi voittanut tämän veikkauksen kaudella 2007, jos jonkin tietyn kisan lopputulos olisi ollut hiukan toinen?").

Taulukossa on myös tallien ja kuskien pisteet sen vuoksi, että pystyn seuraamaan tilannetta paremmin (että myös kuskit saavat yhteensä 39 pinnaa jne), eli etten ole kirjoittanut kuskin nimeä väärin (jolloin kukaan ei saisi oikeaan osuneesta veikkauksesta väärin kirjoitetun sijoittuneen kuskin nimen takia pisteitä). Joten nuo aiemmat viittaukseni Vetteliin ja kahdessa eri tallissa ajamiseen liittyvät nimenomaan noihin tallipisteisiin, joilla ei ole sen suurempaa merkitystä. Ne ovat siellä muista syistä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tuskinpa McLarenin epätodennäköisessä hylkääntymisessä tapahtuisi tämän veikkauksen osalta (tai muutenkaan tilastokirjamerkintöihin McLarenin putoamisen ohella) sen ihmeempiä kuin 1997 Schumin MM 2.tilan hylkäämisessäkään.
 
Ylös