No ei Bottas ole mikään uusi Häkkinen tai Räikkönen. Kuten WebSlave ansiokkaasti kuvasi. Samaa sarjaa Kovalaisen kanssa. Perusvarmoja suorituksia kyllä mutta ei äärimmäistä nopeutta tai rohkeutta.Mikäs se tänään meni pieleen? Williamsin autossa jotain mätää?
Vaikka Valtteri tänään epäonnistui, veikkaisin että nykykunnossaan Räikköstä rutkasti parempi. Räikkönen on lähinnä kovien nimien nyrkkeilysäkkinä. Alonso-Vettel.No ei Bottas ole mikään uusi Häkkinen tai Räikkönen. Kuten WebSlave ansiokkaasti kuvasi. Samaa sarjaa Kovalaisen kanssa. Perusvarmoja suorituksia kyllä mutta ei äärimmäistä nopeutta tai rohkeutta.
Täysin eri mieltä kyllä teidän kanssa. Viimekisoissakin piti mahtavasti toisen nopeammista Ferrareista takanaan. Ottanut aika hyvin sen irti mitä Williamsista kulloinkin saa. Tänä viikonloppuna se ei kummankaan kuskin osalla ole ollut paljoa, johtuen siis autosta.No ei Bottas ole mikään uusi Häkkinen tai Räikkönen. Kuten WebSlave ansiokkaasti kuvasi. Samaa sarjaa Kovalaisen kanssa. Perusvarmoja suorituksia kyllä mutta ei äärimmäistä nopeutta tai rohkeutta.
En kyllä muista mitään tuollaista kirjoittaneeni. Itse asiassa pidän täysin mahdollisena, että Bottas yltää hyvinkin noiden herrojen saavutuksiin.No ei Bottas ole mikään uusi Häkkinen tai Räikkönen. Kuten WebSlave ansiokkaasti kuvasi.
Minkä viestin? Kai minä nyt itse tiedän mitä olen tarkoittanut.Opettajamaisesti jälleen et näe metsää puilta, mutta älä huoli, tuo viestisi pointti oli.![]()
Pecca, miksi lyttäät Valtterin yhden perseelle menneen aika-ajon takia toisin kun fanitettavasi kuljettaja ei ole onnistunut aika-ajoissa oikein pariin kauteen. Joskus voi epäonnistua, niitä tapahtuu kaikille.Opettajamaisesti jälleen et näe metsää puilta, mutta älä huoli, tuo viestisi pointti oli.![]()
Kovin erilainen tulee Bottasin F1-tarinasta mikäli jo ens kaudella pääsee Ferrarille.Bottas on ansiokkaasti Bottas. Häkkisiin vertailut on ihan absurdeja... Mikallahan mestaruudet tuli aika pitkän ja kivisen tien jälkeen. Valtterilla on oikeessa paikassa oikeeseen aikaan mahkut vaikka mihin.
Defenssit puskee päälle kun Kimillä menee huonosti.Pecca, miksi lyttäät Valtterin yhden perseelle menneen aika-ajon takia toisin kun fanitettavasi kuljettaja ei ole onnistunut aika-ajoissa oikein pariin kauteen. Joskus voi epäonnistua, niitä tapahtuu kaikille.
Itse et tunnu näkevän juuri mitään. Kuten sitä että Bottas löi Massan viime kaudella vakuuttavammin kuin Räikkönen koskaan.Opettajamaisesti jälleen et näe metsää puilta, mutta älä huoli, tuo viestisi pointti oli.![]()
Eipä kai Ferrarilla ensi vuonna ole vapaata paikkaa kun Vettel jatkaa ja luultavasti Kimikin vielä joitain vuosia.Kovin erilainen tulee Bottasin F1-tarinasta mikäli jo ens kaudella pääsee Ferrarille.
Itseasiassa en pitäis yhtään ihmeenä mikäli laittais Vettelin koville siellä.
Kelpaisi :ahem: Toivottavasti Claire ei estä lähtöä: riskinä on, että Williamsille tulee huono vuosi, jonka johdosta Bottas jää unohduksiin ja ura lähtee alamäkeen. Ferrarin kurssi sen sijaan näyttää hyvältä, joskin riskinä on Vettelin apupojan rooli.Saksalaislehti Bildin mukaan italialaistalli Ferrari haluaa ostaa Williamsin suomalaiskuljettaja Valtteri Bottaksen talliinsa. Lehden tietojen mukaan Ferrari olisi valmis maksamaan neljä miljoonaa euroa Bottaksen sopimuksen ulosostamisesta.
Bildin mukaan se ei riitä Williamsin tallipomo Claire Williamsille. Tiettävästi Williams pyytää Bottaksen sopimuksen purkamisesta jopa 15 miljoonaa euroa. Se on taas liikaa Ferrarin tallipomon Maurizio Arrivabenen mielestä.
Ferrari ei ole tehnyt vielä lopullista ratkaisua ensi kauden toisesta kuljettajasta. Yksi vaihtoehto voisi olla myös jatkosopimus Kimi Räikkösen kanssa.
http://www.iltasanomat.fi/formula1/art-1435038813129.html
Hee.Tätä sopiiki todella toivoa!:thumbup:Bottas voi Vettelille aina tehdä Ricciardot, sitten kun Ferrarille menee.