Lähdettä? Vai onko muuta kuin hevosmiesten tietotoimisto?Ei tule Bottas Ferrarin leipiin totesi Mauri.
Lähdettä? Vai onko muuta kuin hevosmiesten tietotoimisto?Ei tule Bottas Ferrarin leipiin totesi Mauri.
AsiantuntiJAEn millään näe Williamsia voittaja-autona en nyt enkä tulevaisuudessa, etenkään tulevaisuudessa. Bottaksen kohdalla haiskahtaa pahasti siltä, että jos jää Williamsille, niin sitä voittoa voidaan joutua odottamaan ja pitkään.
Mauri oli tosiaan jotain todennut, että moni kuljettaja myös Valtteri on tämän vuoden aikana hänelle soitellut. Jotain puhui siitä kuinka Ferrarille olisi paljon halukkaita, mutta paikkoja on vain kaksi tarjolla ja ne on täytetty.
Tiedä sitten tarkoittiko tämän kauden osalta vai jo tulevaisuudesta ja siitä jäi ainakin sellainen kuva, että Bottas ei se kuljettaja tule olemaan.
Samaa mieltä kahdesta ekasta lauseesta.AsiantuntiJA
Ei ole mahdoton asia etteikö williamsilla voitettais. Valtterin uraa ajatellen, jääminen williamssille vielä ensi kaudeksi ei ole kuolin isku.
Ja viitaten Bild lehden kirjoituksiin (tasoa 7päivää) Maurin kommenteista että kuljettajat soittelee mukaan lukien Bottas, on paska puhetta.
Kuljettajilla on managerit jotka hoitaa noi hommat.
Valtteri vielä nähdään punaisessa haalarissa, usko pois.
Ei siis mitään "Bildin keksimää", mutta ei tietenkään tarkoita myöskään mitään muuta kuin että jauhaa lämpimikseen toimittajille kun kysytään.The Italian also addressed growing rumours emanating from Germany that the team is in talks with Williams’ other driver Valtteri Bottas about replacing Kimi Raikkonen next season, “If I gave you the list of drivers who have called me since the start of the season,” he said, “Bottas is one of many. The Ferrari is the car everyone dreams of driving, but there are only two seats and both are full.” He added that Daniel Ricciardo was not one of the drivers to contact him, “Perhaps he does not have my number,” he said.
Asiantuntija siinä missä sinäkin...AsiantuntiJA
Ei ole mahdoton asia etteikö williamsilla voitettais. Valtterin uraa ajatellen, jääminen williamssille vielä ensi kaudeksi ei ole kuolin isku.
Ja viitaten Bild lehden kirjoituksiin (tasoa 7päivää) Maurin kommenteista että kuljettajat soittelee mukaan lukien Bottas, on paska puhetta.
Kuljettajilla on managerit jotka hoitaa noi hommat.
Valtteri vielä nähdään punaisessa haalarissa, usko pois.
Oletko pääsuunnittelija? Pientä downforce vikaa sitä näyttää Ferrarillakin olevan.Pahat tuulet Williamsin suunnalta (älkää kysytkö lähdettä)
Ei toki, mutta siinä on riskinsä. Jos ensi kaudella käykin niin, ettei Williamsin laite ole kilpailukykyinen, mutta Force Indian onkin ja molempien kuljettajat ovat samat kuin tälläkin kaudella. Silloin Hulkki näyttää sillä hetkellä paremmalta valinnalta ja saattaisi olla esim. Ferrarille kiinnostavampi valinta. Toisaalta, haluavaisivatko sitten kaksi saksalaiskuskia talliin.Ei ole mahdoton asia etteikö williamsilla voitettais. Valtterin uraa ajatellen, jääminen williamssille vielä ensi kaudeksi ei ole kuolin isku.
Jep, oman elämänOletko pääsuunnittelija? Pientä downforce vikaa sitä näyttää Ferrarillakin olevan.
Ne siipiviritykset olivat vertailtavan datan saamiseksi.Jep, oman elämän
Jos Williamsilla olisi homma tuubissa niin testeissä ei ajettaisi laittomilla siipi virityksillä.
Ferrarin ongelma on enemmän moottorissa..
Niin, jos Bottas siirtyy Ferrarille Vettelin kakkoskuskiksi ja jää Vettelistä, niin kyllähän Italian mediassa ja suomalaisilla palstoilla nyljetään Bottas täysin.Mitkäköhän sopimuspykälät siellä vaati, että Valtteri pysyy Massan takana? Bottas ei ollut omien sanojensa mukaan tietoinen syistä ohituskieltoon. Veikkaanpa myös, että jos Vale olisi ollut edellä ja Massa nopeampana takana, niin radiossa olisi käsketty päästämään Felipe ohi.
Onko näin, että Williamsilla jo 2. kuskin rooli ja jos menee Ferrarille, niin sama kohtelu jatkuu. :nope:
Tuntuu tulevan säröjä Vale-Williams-tarinaan. Lopun alkua?Mitkäköhän sopimuspykälät siellä vaati, että Valtteri pysyy Massan takana? Bottas ei ollut omien sanojensa mukaan tietoinen syistä ohituskieltoon. Veikkaanpa myös, että jos Vale olisi ollut edellä ja Massa nopeampana takana, niin radiossa olisi käsketty päästämään Felipe ohi.
Onko näin, että Williamsilla jo 2. kuskin rooli ja jos menee Ferrarille, niin sama kohtelu jatkuu. :nope:
Liekö tämä seurausta Ferrari-sopimuksesta? Jotenkin Valekin oli tänäään poikkeusellisen "uhmakas".Tuntuu tulevan säröjä Vale-Williams-tarinaan. Lopun alkua?
Erinomainen huomio, halusiko Valde näyttää Ferrarille että kyllä minusta on voitajaksi ihan omin avuin? Talli mahdollisesti esti tämän...Liekö tämä seurausta Ferrari-sopimuksesta? Jotenkin Valekin oli tänäään poikkeusellisen "uhmakas".
Ite olen pitänyt Williamsia kunnon racing-tiiminä, mutta tämänpäiväinen tallimääräys kyllä romutti sen mielikuvan suht tehokkaasti.
Williamsillahan oltiin aivan paskat housussa viime kaudella. Talli olisi voinut useissa kisoissa haastaa Mersuja voitoista, mutta yksioikoisesti talli kieltäytyi riskeeraamasta pistettäkään ja joka kisa ajeltiin konservatiivisesti. Nyt nuo samat paskahousut kieltäytyivät puolustamasta sijoituksiaan jostain kumman syystä. Ei tätä oikein voi selittää kuin Massan sponssien lompakolla. Tai sitten olisi hyvä vähentää tytär Williamsin päätäntävaltaa varikkosuoralla.Liekö tämä seurausta Ferrari-sopimuksesta? Jotenkin Valekin oli tänäään poikkeusellisen "uhmakas".
Ite olen pitänyt Williamsia kunnon racing-tiiminä, mutta tämänpäiväinen tallimääräys kyllä romutti sen mielikuvan suht tehokkaasti.
Kyllä tuossa tilanteessa yksinkertaisin selitys oli ihan se, että Bottaskin tiesi Williamsin haaskaavan mahdollisuutensa ellei kääntäisi kuskien sijoituksia. Mersuilla ei ollut mitään ongelmaa vastata Williamsien vauhtiin ja oli koko ajan päivän selvää, että vähintään toinen Mersu tulee vähintään toisesta Williamsista (eli Bottasista) ohi stoppien aikana.Erinomainen huomio, halusiko Valde näyttää Ferrarille että kyllä minusta on voitajaksi ihan omin avuin? Talli mahdollisesti esti tämän...
Olen samaa mieltä kanssasi siitä että Williams on ollut aivan aivan liian konservatiinen taktiikoissaan viimeiset vuodet.Kyllä tuossa tilanteessa yksinkertaisin selitys oli ihan se, että Bottaskin tiesi Williamsin haaskaavan mahdollisuutensa ellei kääntäisi kuskien sijoituksia. Mersuilla ei ollut mitään ongelmaa vastata Williamsien vauhtiin ja oli koko ajan päivän selvää, että vähintään toinen Mersu tulee vähintään toisesta Williamsista (eli Bottasista) ohi stoppien aikana.
Undercut ei ollut mahdollinen. Hamiltonin pysähdys oli ajoitettu niin aikaiseksi kuin mahdollista ja hän kerkesi varikolta Force Indian (oliko se nyt Perez) eteen ihan parin kymmenyksen turvin. Bottas olisi voinut tehdä oman stoppinsa aikaisintaan seuraavalla kierroksella, sillä Massalla oli paremmin sijoittuneena etuoikeus pysähdykseen. Jotenkin välittyi sellainen kuva, että Massan epäonnistuttua kaulan tekemisessä tallin tavoite olikin enää taistella kakkos- ja kolmossijoista Rosbergia vastaan, ja Hamiltonin annettiin mennä menojaan.Olen samaa mieltä kanssasi siitä että Williams on ollut aivan aivan liian konservatiinen taktiikoissaan viimeiset vuodet.
Williams olisi voinut varmistaa kummankin auton pysymisen mersujen edellä varikkokäynneissä tekemällä reilun undercutin molemmille autoille.
Ei se nyt ihan noin yksinkertaistakaan ole. Liian aikaisin ei voi pysähtyä tai lopussa tullaan ohi vasemmalta ja oikealta. Toisaalta takana tuleva Mercedes voi reagoida ja pysähtyä samalla kierroksella, kun ensimmäinen Williams stoppaa, jolloin ainakin jälkimmäisen undercut jää toteutumatta. Lisäksi mahdollisuutena on sekin, että jos aikaisin aletaan pysähtyä, niin mersuilla voi olla kumeissa vielä sen verran pelivaraa, että pystyvät ajamaan muutaman nopean kierroksen Williamsien pysähdyttyä ja ehtivät edelle kun itse pysähtyvät. Ja lisäksi pitää vielä radalla olla sopiva rakokin, johon palata varikolta.Olen samaa mieltä kanssasi siitä että Williams on ollut aivan aivan liian konservatiinen taktiikoissaan viimeiset vuodet.
Williams olisi voinut varmistaa kummankin auton pysymisen mersujen edellä varikkokäynneissä tekemällä reilun undercutin molemmille autoille.