A-pu-a! ... Peliasema 4 vs X-Laatikko Yksi??!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Oma poikakin nählää jotain lentopeliä läppärinsä kautta. Eipä silläkään PS4:itosta ole. Aika tyyriitähän nuo vissiin ovat?
Halvempia kuitenkin kuin se edellinen konsolisukupolvi elinkaarensa alussa. Itseasiassa, kun ottaa huomioon sen, että noilla pärjää periaatteessa aika hemmetin monta vuotta, en edes pidä noita erityisen kalliina. Pelit tietysti maksavat, mutta niitäkin saa huomattavasti edullisemmin, kun tietää mistä hankkii eikä ryntää ostamaan uutta peliä heti sen ilmestyttyä. Kunkin tietysti itse pohdittava, onko noille oikeasti tarvetta. Itse pelaan mieluummin PC:llä, jos ylipäätään pelaan. Vähiin jäänyt viimeaikoina sekin.

Lunssila

Well-known member
Saattaa? No mikä olisi sun mielestä sellainen ominaisuus, joka Xbox Onesta löyty, muttei Pleikkari nelosesta?
No ainakin se Kinect-kamera ja puheentunnistus ja mitä kaikkea se onkaan. Niin ja mikkisoftan boxin saa luultavasti synkattua aika hyvin windowsin käyttöjärjestelmän sekä mobiililaitteen kanssa yhteen.

Toki pleikkarin minäkin ostaisin. Ym. ominaisuudet vain vituttaisivat minua pelikonsolissa, mutta kyllähän ne silti on olemassa.

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No ainakin se Kinect-kamera ja puheentunnistus ja mitä kaikkea se onkaan. Niin ja mikkisoftan boxin saa luultavasti synkattua aika hyvin windowsin käyttöjärjestelmän sekä mobiililaitteen kanssa yhteen.

Toki pleikkarin minäkin ostaisin. Ym. ominaisuudet vain vituttaisivat minua pelikonsolissa, mutta kyllähän ne silti on olemassa.
Mun käsittääkseni PS4:stä löytyy niin kamera kuin puheentunnistuskin. Siis nimenomaan kamera vastaavassa merkityksessä kuin kinect. Mutta epäilemättä MS on tässä suhteessa vahvempi. Kinect meilläkin on, vaan sitä on käytetty vielä vähemmän kuin itse Xboxia.