Aamupala

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Juu, aamunainti muuten nälättää; lounaallakin tulee syötyä tuplamäärä normaaliin verrattuna.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Pari kuppia kahvia vetäsin kotona. Yleensä oon vasta kahvitauolla töissä tossa yheksän aikoihin syönyt jotakin. Ei oikein ole aamuisin sellasta fiilistä että jaksas syödä aamiaista. Viikonloppuna toki kun on enämpi aikaa.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Tänäänkin heräsin pari tuntia ennen töihinlähtöä.
No, vaikka ITG kömpii ylös het' neljän jälkeen, niin mie en siihen kykene toistuvasti. Aamulla siis käytetään jokainen minuutti nukkumiseen, sitten tohinalla rytkyt niskaan ja mars. Punkasta noustaan siis n. 20 min ennen liikkeelle lähtöä. Aamukahvikin keitetään vasta töipaikalla..

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No, vaikka ITG kömpii ylös het' neljän jälkeen, niin mie en siihen kykene toistuvasti. Aamulla siis käytetään jokainen minuutti nukkumiseen, sitten tohinalla rytkyt niskaan ja mars. Punkasta noustaan siis n. 20 min ennen liikkeelle lähtöä. Aamukahvikin keitetään vasta töipaikalla..
Joo, mulla on univaikeuksia, ja nukkuisin kyllä pitempään, jos osaisin.

Mutta kyllä mä aina tuntia ennen starttia viimeistään nousen. Tykkään siitä, kun saa rauhassa lähteä.

markoj

Custom User
Muistan vallan hyvin miten kouluttajat seisotti aamuisin räntäsateessa tuntikausia, kun itse istuivat sisällä kahvia ja möhnäpullaa nauttien ja paskaa puhuen. Pelkästään tuosta tehostamalla varuspalvelus lyhenis pari kuukautta.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Muistan vallan hyvin miten kouluttajat seisotti aamuisin räntäsateessa tuntikausia, kun itse istuivat sisällä kahvia ja möhnäpullaa nauttien ja paskaa puhuen. Pelkästään tuosta tehostamalla varuspalvelus lyhenis pari kuukautta.
Yleensä ne on ne koksun retkut ja alikerbiilit josta tuo johtuu. Kouluttaja antaa coxulle aikamääreen jolloin koulutus alkaa, kokkeli lisää aikaan omaa hyvää jotta varmasti ehditään kouluttajan antamaan aikamääreeseen ja käskyttää sitten alikeisarit, jotka lisäävät siihin vielä omaa hyvää jotta ehditään varmasti koksun aikamääreeseen. Näin ukot tönöttää pihalla puoli tuntia ennen alkuperäistä määräaikaa.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Yleensä ne on ne koksun retkut ja alikerbiilit josta tuo johtuu. Kouluttaja antaa coxulle aikamääreen jolloin koulutus alkaa, kokkeli lisää aikaan omaa hyvää jotta varmasti ehditään kouluttajan antamaan aikamääreeseen ja käskyttää sitten alikeisarit, jotka lisäävät siihin vielä omaa hyvää jotta ehditään varmasti koksun aikamääreeseen. Näin ukot tönöttää pihalla puoli tuntia ennen alkuperäistä määräaikaa.
Näppärä ja toimiva komentoketju. Tulee mieleen sosialistinen talousjärjestelmä.

Ei sekään toiminut.:eek:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Aamulla mitään ehdi syömään.
Sillon on helvetinmoinen sähläys päällä ja kiire töihin!

Laiskoilla on aikaa nauttia jotain aamupalaa. Kun te rentoudutte croissanttinne ja sanomalehtenne ääressä, mä olen jo kymmenien kilometrien päässä jääkaapista.

Sillon syödään kun ehditään.
Mä olin tänään 25min heräämisen jälkeen jo valmis lähtemään töihin. Söin aamupalaksi puuroa, pari ruisleipää sekä salaattia. Puuron keittämiseen meni muutama minuutti ja syömiseen myös muutama minuutti. Kokonaisuudessaan koko aamupalahässäkkään meni siis aikaa ~10min. Toinen kymppi meni muihin aamutoimiin..

Kiire ei ole siis mielestäni minkäänlainen perustelu, koska kyllä 10-15 minuuttia saa aina repäistyä mistä vaan. Vaikka sitten heräämällä sen vartin aikaisemmin.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kiire ei ole siis mielestäni minkäänlainen perustelu, koska kyllä 10-15 minuuttia saa aina repäistyä mistä vaan. Vaikka sitten heräämällä sen vartin aikaisemmin.
Eieieiei... juuri kiire on se syy, miksi ei illalla kerkeä lähtemään lenkille, jumpalle, kuntosalille, ....

Mutta telkkarin ääressä tai tietokonetta kyllä kerkee naputtamaan.:ahem:

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Näppärä ja toimiva komentoketju. Tulee mieleen sosialistinen talousjärjestelmä.

Ei sekään toiminut.:eek:
No miehän olen aina tolkuttanut omille alijohtajille ettei mitään lisäaikoja ympätä mihkään. Porukka järjestyy niin että se on aikamääreeseen mennessä valmis, mutta se EI seiso puolta tuntia valmiina. Korkeintaan 5 minuuttia, mieluummin vähemmän. Taistelukentällä jos lisäillään omia hyviä niin jäädään pian oman tulivalmistelun alle kun lähdetään haahuilemaan liian aikaisin..

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
No miehän olen aina tolkuttanut omille alijohtajille ettei mitään lisäaikoja ympätä mihkään. Porukka järjestyy niin että se on aikamääreeseen mennessä valmis, mutta se EI seiso puolta tuntia valmiina. Korkeintaan 5 minuuttia, mieluummin vähemmän. Taistelukentällä jos lisäillään omia hyviä niin jäädään pian oman tulivalmistelun alle kun lähdetään haahuilemaan liian aikaisin..
:D:D

Turkulaine vois kysyä moisessa tilanteessa: Kualiks mä jo, vai onk tää omilt?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Mä olin tänään 25min heräämisen jälkeen jo valmis lähtemään töihin. Söin aamupalaksi puuroa, pari ruisleipää sekä salaattia. Puuron keittämiseen meni muutama minuutti ja syömiseen myös muutama minuutti. Kokonaisuudessaan koko aamupalahässäkkään meni siis aikaa ~10min. Toinen kymppi meni muihin aamutoimiin..

Merkittävän eron sinun ja PuoliPöhkön aamutoimien kiireellisyydessä saattanee tehdä tuo jälkikasvun määrä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Merkittävän eron sinun ja PuoliPöhkön aamutoimien kiireellisyydessä saattanee tehdä tuo jälkikasvun määrä.
Niitähän Tsäkillä on pussien täydeltä starttivalmiina.

Taitaa vain puolet jo kuolla lähtökiihdytykseen ja loput takaseinään.:thumbfh:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Miten se vaikuttaa aamupalaan kuluvaan aikaan? En mielestäni kiistänyt sitä että on kiire vaan sitä etteikö voisi saada sen verran lisäaikaa, että ehtisi syömään aamupalaa.
Eli siis kyllä se todellinen syy on jokin ihan muu kuin kiire.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Miten se vaikuttaa aamupalaan kuluvaan aikaan? En mielestäni kiistänyt sitä että on kiire vaan sitä etteikö voisi saada sen verran lisäaikaa, että ehtisi syömään aamupalaa.
Saattavatpi olla lahkeessa roikkumassa ja pyytämässä myös jotain, tai sitten niitä saa herättää/pukea/kantaa jne :rolleyes:

Tai sitten ei mitenkään, jos Pöhkis on ton homman delegoinu jollekkin muulle :D

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Jos aamupalan haluaa syödä, niin voihan sitä herätä aikaisemmin.

Otto Hokkanen

Well-known member
Sijainti
Tampere
Yleensä ne on ne koksun retkut ja alikerbiilit josta tuo johtuu.
No miehän olen aina tolkuttanut omille alijohtajille ettei mitään lisäaikoja ympätä mihkään. Porukka järjestyy niin että se on aikamääreeseen mennessä valmis, mutta se EI seiso puolta tuntia valmiina.
Sikäli kun mä enää mitään mistään muistan, niin ei se tilanne useimmiten ollut tuo.

Aikaa saada roskajoukko paikalle oli kyllä niin vähän, ettei siihen mitenkään voinut lisätä omia varmuusmarginaaleja mihinkään päähän ja yleensä saavuttiin paikalle myöhässä... Siitä huolimatta sitä vartomista piisasi aina ja joka kerta. Helvetillinen kiirus oli odottamaan/jonottamaan.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Ja jos haluaa aamupalan, aamupaskan, aamulenkin, aamusaunan, aamukännin, aamurapulan, aamuiltapalan ja aamurunkun, koko hoidon, niin voi jättää kokonaan nukkumatta.

Elämä on valintoja täynnä..

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
No miehän olen aina tolkuttanut omille alijohtajille ettei mitään lisäaikoja ympätä mihkään. Porukka järjestyy niin että se on aikamääreeseen mennessä valmis,
Meidän herra isoherra oli keksinyt niinkin oivallisen konstin saada porukka ajoissa kokoon, että jokaisesta myöhästymisestä tuli kilometrejä jotka sitten kuitattiin seuraavan leirin loppusiirtymässä. Jotka siis tietysti tehtiin jalan. Toimi hyvin se, ei pal myöhästytty ja jos joku myöhästy niin sehän oli sitten kaikkien ylin ystävä.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Ja jos haluaa aamupalan, aamupaskan, aamulenkin, aamusaunan, aamukännin, aamurapulan, aamuiltapalan ja aamurunkun, koko hoidon, niin voi jättää kokonaan nukkumatta.

Elämä on valintoja täynnä..
Saako täältä tilata? Mulle yks paska ja yks runkku.