Micael
Micael
Juu, aamunainti muuten nälättää; lounaallakin tulee syötyä tuplamäärä normaaliin verrattuna.
No, vaikka ITG kömpii ylös het' neljän jälkeen, niin mie en siihen kykene toistuvasti. Aamulla siis käytetään jokainen minuutti nukkumiseen, sitten tohinalla rytkyt niskaan ja mars. Punkasta noustaan siis n. 20 min ennen liikkeelle lähtöä. Aamukahvikin keitetään vasta töipaikalla..Tänäänkin heräsin pari tuntia ennen töihinlähtöä.
Joo, mulla on univaikeuksia, ja nukkuisin kyllä pitempään, jos osaisin.No, vaikka ITG kömpii ylös het' neljän jälkeen, niin mie en siihen kykene toistuvasti. Aamulla siis käytetään jokainen minuutti nukkumiseen, sitten tohinalla rytkyt niskaan ja mars. Punkasta noustaan siis n. 20 min ennen liikkeelle lähtöä. Aamukahvikin keitetään vasta töipaikalla..
Muistan vallan hyvin miten kouluttajat seisotti aamuisin räntäsateessa tuntikausia, kun itse istuivat sisällä kahvia ja möhnäpullaa nauttien ja paskaa puhuen. Pelkästään tuosta tehostamalla varuspalvelus lyhenis pari kuukautta.No, vaikka ITG kömpii ylös het' neljän jälkeen, niin mie en siihen kykene toistuvasti. Aamulla siis käytetään jokainen minuutti nukkumiseen, sitten tohinalla rytkyt niskaan ja mars. Punkasta noustaan siis n. 20 min ennen liikkeelle lähtöä. Aamukahvikin keitetään vasta töipaikalla..
Yleensä ne on ne koksun retkut ja alikerbiilit josta tuo johtuu. Kouluttaja antaa coxulle aikamääreen jolloin koulutus alkaa, kokkeli lisää aikaan omaa hyvää jotta varmasti ehditään kouluttajan antamaan aikamääreeseen ja käskyttää sitten alikeisarit, jotka lisäävät siihin vielä omaa hyvää jotta ehditään varmasti koksun aikamääreeseen. Näin ukot tönöttää pihalla puoli tuntia ennen alkuperäistä määräaikaa.Muistan vallan hyvin miten kouluttajat seisotti aamuisin räntäsateessa tuntikausia, kun itse istuivat sisällä kahvia ja möhnäpullaa nauttien ja paskaa puhuen. Pelkästään tuosta tehostamalla varuspalvelus lyhenis pari kuukautta.
Näppärä ja toimiva komentoketju. Tulee mieleen sosialistinen talousjärjestelmä.Yleensä ne on ne koksun retkut ja alikerbiilit josta tuo johtuu. Kouluttaja antaa coxulle aikamääreen jolloin koulutus alkaa, kokkeli lisää aikaan omaa hyvää jotta varmasti ehditään kouluttajan antamaan aikamääreeseen ja käskyttää sitten alikeisarit, jotka lisäävät siihin vielä omaa hyvää jotta ehditään varmasti koksun aikamääreeseen. Näin ukot tönöttää pihalla puoli tuntia ennen alkuperäistä määräaikaa.
Mä olin tänään 25min heräämisen jälkeen jo valmis lähtemään töihin. Söin aamupalaksi puuroa, pari ruisleipää sekä salaattia. Puuron keittämiseen meni muutama minuutti ja syömiseen myös muutama minuutti. Kokonaisuudessaan koko aamupalahässäkkään meni siis aikaa ~10min. Toinen kymppi meni muihin aamutoimiin..Aamulla mitään ehdi syömään.
Sillon on helvetinmoinen sähläys päällä ja kiire töihin!
Laiskoilla on aikaa nauttia jotain aamupalaa. Kun te rentoudutte croissanttinne ja sanomalehtenne ääressä, mä olen jo kymmenien kilometrien päässä jääkaapista.
Sillon syödään kun ehditään.
Eieieiei... juuri kiire on se syy, miksi ei illalla kerkeä lähtemään lenkille, jumpalle, kuntosalille, ....Kiire ei ole siis mielestäni minkäänlainen perustelu, koska kyllä 10-15 minuuttia saa aina repäistyä mistä vaan. Vaikka sitten heräämällä sen vartin aikaisemmin.
No miehän olen aina tolkuttanut omille alijohtajille ettei mitään lisäaikoja ympätä mihkään. Porukka järjestyy niin että se on aikamääreeseen mennessä valmis, mutta se EI seiso puolta tuntia valmiina. Korkeintaan 5 minuuttia, mieluummin vähemmän. Taistelukentällä jos lisäillään omia hyviä niin jäädään pian oman tulivalmistelun alle kun lähdetään haahuilemaan liian aikaisin..Näppärä ja toimiva komentoketju. Tulee mieleen sosialistinen talousjärjestelmä.
Ei sekään toiminut.
No miehän olen aina tolkuttanut omille alijohtajille ettei mitään lisäaikoja ympätä mihkään. Porukka järjestyy niin että se on aikamääreeseen mennessä valmis, mutta se EI seiso puolta tuntia valmiina. Korkeintaan 5 minuuttia, mieluummin vähemmän. Taistelukentällä jos lisäillään omia hyviä niin jäädään pian oman tulivalmistelun alle kun lähdetään haahuilemaan liian aikaisin..
Merkittävän eron sinun ja PuoliPöhkön aamutoimien kiireellisyydessä saattanee tehdä tuo jälkikasvun määrä.Mä olin tänään 25min heräämisen jälkeen jo valmis lähtemään töihin. Söin aamupalaksi puuroa, pari ruisleipää sekä salaattia. Puuron keittämiseen meni muutama minuutti ja syömiseen myös muutama minuutti. Kokonaisuudessaan koko aamupalahässäkkään meni siis aikaa ~10min. Toinen kymppi meni muihin aamutoimiin..
Kiire ei ole siis mielestäni minkäänlainen perustelu, koska kyllä 10-15 minuuttia saa aina repäistyä mistä vaan. Vaikka sitten heräämällä sen vartin aikaisemmin.
Niitähän Tsäkillä on pussien täydeltä starttivalmiina.Merkittävän eron sinun ja PuoliPöhkön aamutoimien kiireellisyydessä saattanee tehdä tuo jälkikasvun määrä.
Miten se vaikuttaa aamupalaan kuluvaan aikaan? En mielestäni kiistänyt sitä että on kiire vaan sitä etteikö voisi saada sen verran lisäaikaa, että ehtisi syömään aamupalaa.Merkittävän eron sinun ja PuoliPöhkön aamutoimien kiireellisyydessä saattanee tehdä tuo jälkikasvun määrä.
Saattavatpi olla lahkeessa roikkumassa ja pyytämässä myös jotain, tai sitten niitä saa herättää/pukea/kantaa jneMiten se vaikuttaa aamupalaan kuluvaan aikaan? En mielestäni kiistänyt sitä että on kiire vaan sitä etteikö voisi saada sen verran lisäaikaa, että ehtisi syömään aamupalaa.
Eli siis kyllä se todellinen syy on jokin ihan muu kuin kiire.
Jos aamupalan haluaa syödä, niin voihan sitä herätä aikaisemmin.Miten se vaikuttaa aamupalaan kuluvaan aikaan? En mielestäni kiistänyt sitä että on kiire vaan sitä etteikö voisi saada sen verran lisäaikaa, että ehtisi syömään aamupalaa.
Eli siis kyllä se todellinen syy on jokin ihan muu kuin kiire.
Yleensä ne on ne koksun retkut ja alikerbiilit josta tuo johtuu.
Sikäli kun mä enää mitään mistään muistan, niin ei se tilanne useimmiten ollut tuo.No miehän olen aina tolkuttanut omille alijohtajille ettei mitään lisäaikoja ympätä mihkään. Porukka järjestyy niin että se on aikamääreeseen mennessä valmis, mutta se EI seiso puolta tuntia valmiina.
Meidän herra isoherra oli keksinyt niinkin oivallisen konstin saada porukka ajoissa kokoon, että jokaisesta myöhästymisestä tuli kilometrejä jotka sitten kuitattiin seuraavan leirin loppusiirtymässä. Jotka siis tietysti tehtiin jalan. Toimi hyvin se, ei pal myöhästytty ja jos joku myöhästy niin sehän oli sitten kaikkien ylin ystävä.No miehän olen aina tolkuttanut omille alijohtajille ettei mitään lisäaikoja ympätä mihkään. Porukka järjestyy niin että se on aikamääreeseen mennessä valmis,
Saako täältä tilata? Mulle yks paska ja yks runkku.Ja jos haluaa aamupalan, aamupaskan, aamulenkin, aamusaunan, aamukännin, aamurapulan, aamuiltapalan ja aamurunkun, koko hoidon, niin voi jättää kokonaan nukkumatta.
Elämä on valintoja täynnä..