Yhyhyhyhyy. Se voittaa kenellä on eniten pisteitä.Rosbergin suvusta F1-historian ensimmäinen suku, johon saadaan kaksi tuurimestaria. Faktapohjaisia perusteluja saa pyytää privalla.
Minäkin luulen että tästä eteenpäin saatetaan nähdä helvetin paljon parempi Nico Rosberg. Riittävä nopeus Nicolta on löytynyt jo aikaisemminkin mutta minä näkisin että nuo tappiot Hamiltonille on johtuneet itseluottamuksen puutteesta ja henkisestä puolesta yleensäkin. Nyt kun se kauan kaivattu mestaruus tuli niin Nicokin voinee ajaa paljon vapautuneemmin. Aika näyttää.Loistava lopputulos ja kohtuullisen jännä kisakin. Kimin kohtalo oli ihan normisettia, pääasia et Nicon polla kesti.
Jatkossa mersumiesten keskinäinen paremmuus on ihan fifty-sixty. Nico saa tästä valtavasti itseluottamusta.
Pääasia on että ykköseksi itseään kuvitteleva on naama norsunlla...Harvinaista herkkua että ruupen... kakkoskuski vie mestaruuden.
Aivan varmastiVeikkaan että Sebi vaatinut että vikassa kisassa pitää olla Kimin edellä.
Juu se lähtee. Jospa se kaapin ovi joskus aukeaisi.Lewis lähtee Rita Oran kanssa snu snu.
Kohta on.Harmi kun Keke ei oo mestoilla.
Mene trollaamaan muualle. Jos kyse tuurista niin miksi ihmeessä et itse ole ajamassa?? Onnittelut Nicolle mestaruudesta! Ansaittu voitto,varsinkin kun ottaa huomioon Hamiltonin lellikkiaseman tuomariston osalta.Rosbergin suvusta F1-historian ensimmäinen suku, johon saadaan kaksi tuurimestaria. Faktapohjaisia perusteluja saa pyytää privalla.
Samaa veikkaan itsekin. Varsinkin nyt loppukaudesta ollut varmaan melkoiset paineet ja ns. apina selässä.Minäkin luulen että tästä eteenpäin saatetaan nähdä helvetin paljon parempi Nico Rosberg. Riittävä nopeus Nicolta on löytynyt jo aikaisemminkin mutta minä näkisin että nuo tappiot Hamiltonille on johtuneet itseluottamuksen puutteesta ja henkisestä puolesta yleensäkin. Nyt kun se kauan kaivattu mestaruus tuli niin Nicokin voinee ajaa paljon vapautuneemmin. Aika näyttää.
Harmi kun Keke ei oo mestoilla.