Additional European event

Minkä radan?

• Äänestäjiä yhteensä
    68

Turso

Well-known member
Magny Cours.

Ranskan GP tarvitaan takaisin, fasiliteetit ovat kunnossa ja rata toimii.

Red Bull Ringin ongelmana on fasiliteetit, muuten kyllä ok.
Pelejä pelaamalla Magny Cours on yksi suosikkiradoistani.

uuci

Well-known member
Kyllä Ranskan GP:n kuuluu olla kalenterissa. Onhan Ranskan GP sentään vanhin GP.

Dino246

Well-known member
Minä olen aina tykännyt noista radoista joissa on korkeuseroja, joten siksi vastaukseni on Red Bull Ring. Mutta ei Turkki tai Magny Courskaan pahoja vaihtoehtoja olisi. Oikeastaan Hungaroringin voisi pudottaa kalenterista ja ottaa tilalle jomman kumman.

Sue_me

Well-known member
Minä olen aina tykännyt noista radoista joissa on korkeuseroja, joten siksi vastaukseni on Red Bull Ring. Mutta ei Turkki tai Magny Courskaan pahoja vaihtoehtoja olisi. Oikeastaan Hungaroringin voisi pudottaa kalenterista ja ottaa tilalle jomman kumman.
Turkissako ei korkeuseroja ole?

Hartsa76

Well-known member
Itse haluaisin nähdä F1-kisan Brnon radalla, mutta tällä hetkellä sen luokitus ei riitä F1-kisan järjestämiseen ja vaadittavan luokituksen saaminen edellyttäisi mittavaa remonttia joka taas nielisi paljon rahaa eikä remonttia edes saataisi valmiiksi ensi vuodeksi, joten Brnon radalla ei tulla F1-kisaa näkemään.

arzipuppy

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Paul Ricard kert siellä on noin hiton pitkä suora. Eikös sitä olekin ennen käytetty suoratesteihin?

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Magny on ainoa joka noista nostattaa mitään tuntemuksia pintaan.
Sen paluu siis olisi tilauksessa.

uuci

Well-known member
Onkohan ihan varmaa että 21. heinäkuuta ajetaan jossain kisa? Tuskinpa ne muuten tilaa raivaa, näin järjellä ajateltuna. :doubtful:

uuci

Well-known member
Red Bull Ringin otto olisi logistisesti järkevää, sillä Red Bull Ringiltä on Hungaroringille vain 450 km.

Dino246

Well-known member
Turkissako ei korkeuseroja ole?
En minä sitä sanonutkaan ettei olisi. Mutta jotenkin tuossa Red Bull Ringissä ne tulee selkeämmin esille ja maisemaltaankin tuo on hieno, joten sen takia olen aina tykännyt tuosta radasta. Mutta ei Turkkikaan olisi yhtään paha, minun mielestäni yksi parhaista Tilken radoista. Oikeastaan kaikki neljä tämän äänestyksen vaihtoehdoista on minusta hyviä ratoja joten periaatteessa ihan sama mikä näistä valitaan.