Rentta
Well-known member
Kovis jää barille jo melkee sekunnin kiekka. (renkaat)?
Minä kyllä olen kiinnittät huomion aika paljonkin puitteisiin. Huppean näköinen mesta.Ei tää rata ehkä nyt niin ihan paska olekaan. Ainakin erilainen. Erilaisuutta pitää olla kalenterissa.
:alppu:Minä kyllä olen kiinnittät huomion aika paljonkin puitteisiin. Huppean näköinen mesta.
Kai se stana on helppoo, kun on kuus kymppää pelkissä hanskoissa :thumbup:Alonso vielä voittaa tämän.
En jaksa uskoa.Alonso vielä voittaa tämän.
Katoin kyl kokonaa mut olin muissa paikoissa.:tongue:Ajan hermolla, vai aloititko vasta katsomaan? No eihän lähdössä mitään nähtävää ole.:wink:
Sieniä?Katoin kyl kokonaa mut olin muissa paikoissa.:tongue:
Ei voittanu kun edella korotellyt HRT hidasti Alonson varikkokayntia ratkaisevalla kahdella sekunnilla ja Hamilton sai pitaa johtopaikkansa radallaAlonso vielä voittaa tämän.
Joo kyllä tuo veikkaus taisi huti mennä. Ei liene ajamalla enää mitään jakoja Hamiltonin ohi.En jaksa uskoa.
Siltä hieman vaikutti.Sieniä?
Niin, eiköhän se ollut siinä.Joo kyllä tuo veikkaus taisi huti mennä. Ei liene ajamalla enää mitään jakoja Hamiltonin ohi.
ei vaa muuaalla netissäSieniä?
Sä et nyt vakuuta mua jutuillas.ei vaa muuaalla netissä
Eikun kyllähän sillä heh, Massa ohitettiin.Lisää sarjaan "onnistumattomat strategiat": Webberin ylimääräinen stoppi.