Äänestyspolli

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Noniin. Selvitetään kanta. Mutta koska politiikasta tulee aina jarna niin käytämme peitenimiä. Eli mitä puoluetta äänestät.

1. Kauppakamarinulikat
2. Viherstalinistit
3. Temot
4. Tuulimyllypölhöt
5. Nuukat ja ahneet talonjussit
6. Vanhat jäärät
7. STBF
8. Hihhulit

Itse olen ehkä numeron 6 kannalla mutta aika näyttää.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Täysin hyödytön - turhakkeista turhakkein. Yhtä hyvin voisi työntää jakoavaimen "sinne" ja ajatella että se jelppaa :thumbup:
Sitä en oo valitettavasti nähny kun jakoavain työnnetään "sinne" ja juodaan kaljaa päälle, mutta sen olen nähnyt kun antabuksen naamaan heittäny kaveri juo kaljaa. Se oli kaunista katseltavaa. Hyvin toimi, ei meinaan juonut toista kaljaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Antabuksessa hirveintä on, että olut maistuu pahalle. Ei sellaista toivo kellekään..tai ehkä kurskille, kun se ei juo kuitenkaan.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Näin on. Ja kannibalismissa on huonointa se, että se syö miestä rotan lailla.
Olin Rovaniemellä Daven keikalla vuonna -95. Dave oli niin päissään, että ei pysyny seisaallaan eikä edes tuolissa istuallaan sen jälkeen kun järkkäri kesken keikan hälle sellasen toi. Hyvä meno oli hei.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olin Rovaniemellä Daven keikalla vuonna -95. Dave oli niin päissään, että ei pysyny seisaallaan eikä edes tuolissa istuallaan sen jälkeen kun järkkäri kesken keikan hälle sellasen toi. Hyvä meno oli hei.
Mahto kismittää joltisenkin matkustaa 815 kilometriä vain nähdäkseen jurbaisen Rafun kaatumassa tuolilta silmälleen.
 
Ylös