Äänestyspolli

Olen

• Äänestäjiä yhteensä
    50
  • Äänestys suljettu. .

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Kävin äänestämässä lauantaina, mutta pakko sanoa, että jaska kyllä osaa nämä pollien jaskaukset. :D

Olisikohan polli kannattanut tehdä vasta maanantaina välttääkseen kaiken sekavuuden? :rolleyes:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kävin äänestämässä lauantaina, mutta pakko sanoa, että jaska kyllä osaa nämä pollien jaskaukset. :D

Olisikohan polli kannattanut tehdä vasta maanantaina välttääkseen kaiken sekavuuden? :rolleyes:
Juu, taiteenlaji tuokin.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Kävin eilen äänestämässä. Tänään työkaveri kyseli, että löytyikö sopiva ehdokas. Vastasin totuudenmukaisesti, että ei, mutta yritin osua oikeaan suuntaan kuitenkin.

Ria

Jäässä
Kävin antamassa hukkaääneni (tästä vaalipiiristä tuskin menee yhtään vihreetä läpi mun äänestäni huolimatta). Jouduin jopa vähän jonottamaan, ois varmaan pitäny noudattaa omia perinteitään ja mennä vasta ihan viimetipassa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Montakohan näitä toikkeja pitää olla. Noh, jätin edelleen äänestämättä.
Tiedät sitten, että näitä on tarpeeksi, kun kansalaisvelvollisuuden kutsu on vastustamaton. Aina voi toimia kuin veljeni teki ja käydä äänestämässä tyhjää. Huomattavaa poliittista aktiivisuutta ko. henkilöltä tämä.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Tiedät sitten, että näitä on tarpeeksi, kun kansalaisvelvollisuuden kutsu on vastustamaton. Aina voi toimia kuin veljeni teki ja käydä äänestämässä tyhjää. Huomattavaa poliittista aktiivisuutta ko. henkilöltä tämä.
Vielä ehtii. Suosittelen.
Tyhjän äänestäminen on kieltämättä yksi parhaista protesteista, mitä olla voi. Sehän kertoo, että henkilö kyllä viitsii äänestää, mutta kukaan ehdokkaista ei ole sopiva.
Aiempina vuosina olen tyhjän äänestämistä itsekin harkinnut, mutta tullut siihen tulokseen, että emmääää. Olen pataseisk... laiska, eikä yksinkertaisesti jaksa kiinnostaa. Tähän ikään mennessä ei ole vielä yhdetkään vaalit vaikuttaneet ihan oikeasti mun elämääni juurikaan.
EU-kansalaisäänestys taitaa olla viimeisin, missä äänestin. Äänestin liittymisen puolesta. Nykyisellä tietämyksellä en äänestäis siitäkään asiasta ollenkaan. Enkä ainakaan liittymisen puolesta.

Goblet

Iceman
Sijainti
Finland
Perin ironista, että hahmo, joka täällä kovaan ääneen vastustaa yhtä peräsuolitoimintaa on nyt kannustamassa toista hahmoa toiseen.
Voin sanoa, että on perin vaikeaa vastustaa peräsuolitoimintaa. Nimittäin sitten täytyy vastustaa myös suutoimintaa ym. toimintaa.