No ei täällä montaa ''turhaa'' aihetta oo, mutta tämä on kyllä sellainen. Ei ole mitään järkeä tehdä aihetta jossa sanotaan, että älä kirjoita anna tämän pudota.Tolla perusteella täällä ei kovin montaa toikkia olisi auki. Valitettavasti
No ei täällä montaa ''turhaa'' aihetta oo, mutta tämä on kyllä sellainen. Ei ole mitään järkeä tehdä aihetta jossa sanotaan, että älä kirjoita anna tämän pudota.Tolla perusteella täällä ei kovin montaa toikkia olisi auki. Valitettavasti
Itseasiassa mä luulen, että tässä toikissa on enemmän asiaa, kuin yli puolessa täällä olevista toikeista.No ei täällä montaa ''turhaa'' aihetta oo, mutta tämä on kyllä sellainen. Ei ole mitään järkeä tehdä aihetta jossa sanotaan, että älä kirjoita anna tämän pudota.
Enämpi tässä on asiasisältöä kun F1-osion kaikissa toikeissa yhteensä.Itseasiassa mä luulen, että tässä toikissa on enemmän asiaa, kuin yli puolessa täällä olevista toikeista.
KOKOKAJAN SAATANAFLOODAAMASSA TÄÄLLÄLaitanpa siis K.Yrjölän ignoreen ihan kostoksi! SIITÄHÄN SAI! NIH!
No ei helvetissä lukita :nope:. Stickytetään :ahem:!Voisko joku moderaattori vaikka lukita tän toikin, kun tässä ei kukaan muu kuin K.Yrjölä ole tajunnut tän toikin ideaa?
Miiiissä?
Siinä yhessä leffassa. Tiäksäsen? Se Anaaliseksiä Turgguses 7:eiska.Miiiissä?
Ihmeeks oli "peruutuksia" tohon snooker turnaukseen. Ens vuonna ne vissiin pidetäänkin Tampesterissa, siellä oli jotain hurumheitä tarjollaSiinä yhessä leffassa. Tiäksäsen? Se Anaaliseksiä Turgguses 7:eiska.
Se on huikee.
Tampereen snookermöötte on ihan mahtava! Se perutaan jo ennen toikin perustamista.Ihmeeks oli "peruutuksia" tohon snooker turnaukseen. Ens vuonna ne vissiin pidetäänkin Tampesterissa, siellä oli jotain hurumheitä tarjolla
Pitäiskö sitten noudattaa topicin ohjeistusta, niin päästäisiin tästäkin?No ei täällä montaa ''turhaa'' aihetta oo, mutta tämä on kyllä sellainen. Ei ole mitään järkeä tehdä aihetta jossa sanotaan, että älä kirjoita anna tämän pudota.
Ehdottomasti! :ahem:Pitäiskö sitten noudattaa topicin ohjeistusta, niin päästäisiin minustakin?
Eiku tuollaOlikos se ny täällä vai missä?