Kylmästä pinaattikeitosta ja sen vaikutuksesta maailmankaikkeuden magneettiseen tasapainoon.Mickey sanoi:En mä jaksa lukea koko toikkia.. mistä nyt oikeen oli kysymys...???
Älä postaa tänne mitään - anna toikin pudota!!!! :jaska:Orava sanoi:Nostan toikin ylös marraskuun sekä vääjäämättömästi lähestyvän joulun ja uudenvuoden vuoksi.
Miksi ihmeessä? Tähänhän ei saanut postata mitään.Orava sanoi:Nostan toikin ylös marraskuun sekä vääjäämättömästi lähestyvän joulun ja uudenvuoden vuoksi.
KOSTOKSI!!!lfb sanoi:Miksi ihmeessä? Tähänhän ei saanut postata mitään.
Elä jauha p.. kuka niin on sanonu?? :doubtful:lfb sanoi:Miksi ihmeessä? Tähänhän ei saanut postata mitään.
Mä luulin että toi olis semmonen sanaton sopimus :doubtful:Ylen Sankia Priha sanoi:Elä jauha p.. kuka niin on sanonu?? :doubtful:
En ole kuullut tai nähnyt sanatonta sopimusta.lfb sanoi:Mä luulin että toi olis semmonen sanaton sopimus :doubtful:
Nytkö?Enrique sanoi:Nousiko tämä?
Pyh. Eihän tätä voi olla unohtamatta. :tongue:kouvotsvoni sanoi:Kaikki ovat onneksi näemmä jo unohtaneet tämän toikin :thumbup:
Itse ainakin olin unohtanut täysin (ja ilmeisesti moni muukin, kun ei KOLMEEN VIIKKOON ollut postauksia tullut), mutta löytyi jostain syystä, kun hain päivän biisi-toikkia...ja siitä se sitten läksi.Orava sanoi:Pyh. Eihän tätä voi olla unohtamatta. :tongue: