kouvotsvoni
Banjottu
Hommatkaa muuten vahvemmat okulaarit, minä en ainakaan näe tota toikkia tosta listasta lain'
Ei ole...joten jätetään toikki rauhaan.Ylen Sankia Priha sanoi:Suunta on nyt oikea :ahem:
Hyvin on käskyni mennyt perille.Formulanomi sanoi:Ei ole...joten jätetään toikki rauhaan.
Formulanomi sanoi:Hyvin on käskyni mennyt perille.
Jatketaan tätä rataa.:thumbup:
:thumbfh:Thunder sanoi:
Tuosta tuli mieleen, kun ekalla luokalla oli 6/7 vuotiaita. Yhden kaverin oli isosiskonsa opettanut lukemaan ja itse olin opiskellut tuohon mennessä KERTOTAULUTkin, muut tuntuivat silloin meistä täysiltä idiooteilta noilla saroilla... Nörtti olin jo pienenäRunar ja Kyllikki sanoi:Jahas, tää toikki on jo yli 3-vuotias. Neljä vuotta enää niin tää toikki on kouluiässä! :thumbup: Jos ei sitten mene kuusivuotiaana kouluun niinkuin eräät.
Kylhän kirjoitust aito on täkreä asia. Opetttele sinäkin...Moe Szyslak sanoi:Mä en osannut mitään kouluun mennessä. Ja huono olin kirjoittamaan alaluokilla.
Nyt yht'akkiä se onkin vahvuuteni.
Loistavaa!AJ sanoi:Toinen Maailma ilmestyy heti, kun tää toikki putoo.
Ei näin! Ei todellakaan näin! :nope:Formulanomi sanoi:Loistavaa!
Tarkoitatko, että sitten saa taas postata, kun mä olen käynyt paskalla?:thumbfh:Thunder sanoi:Voi jumaliste, älkää postatko tähän yhtään sen enempää, niin kauan kunnes AJ saa ulostettua TM-lehtensä foorumiin.
Juu. Sitä tässä varmaan haetaan.AJ sanoi:Tarkoitatko, että sitten saa taas postata, kun mä olen käynyt paskalla?:thumbfh: