Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Joko olet käynyt ?AJ sanoi:Tarkoitatko, että sitten saa taas postata, kun mä olen käynyt paskalla?:thumbfh:
Joko olet käynyt ?AJ sanoi:Tarkoitatko, että sitten saa taas postata, kun mä olen käynyt paskalla?:thumbfh:
Ei taivu. Liikaa rahaa.Formulanomi sanoi:Joko olet käynyt ?
Pyyhi välillä, kyllä ne siitä vähenee.AJ sanoi:Ei taivu. Liikaa rahaa.
Onko sulla tapana pyyhkiä etukäteen?Micael sanoi:Pyyhi välillä, kyllä ne siitä vähenee.
Käytän paperia.AJ sanoi:Onko sulla tapana pyyhkiä etukäteen?
Mä arvasin, että sä tartut tohon koukkuun. Täältä tulee nyt oikee suora, joka pesee ja linkoaa: Siis minkä takia pyyhit, ennen kuin käyt paskalla?Micael sanoi:Käytän paperia.
Mä arvasin tuon sun hämäysyrityksen ja annan tässä nyt hieman selvitystä asiaan.AJ sanoi:Mä arvasin, että sä tartut tohon koukkuun. Täältä tulee nyt oikee suora, joka pesee ja linkoaa: Siis minkä takia pyyhit, ennen kuin käyt paskalla?
Siitä tulikin mieleen, että jokohan Moe on onnistunut taivuttamaan jalkansa paremmin, kun aiemmin ymmärsin, että hän joutui heittämään löylyä kiukaaseen seisoen saunassa.AJ sanoi:Ei taivu. Liikaa rahaa.
Lainasin vain näitä vanhan kansan sananlaskuja:"Rahaa on niin, ettei paskalle taivu".Thunder sanoi:Siitä tulikin mieleen, että jokohan Moe on onnistunut taivuttamaan jalkansa paremmin, kun aiemmin ymmärsin, että hän joutui heittämään löylyä kiukaaseen seisoen saunassa.
Nyt tämä vaiva on siis siirtynyt sinuun vai mikä siinä ei taivu, kun kyse on rahasta? Käytätkö kolikoita pyyhkimiseen?
Nyt olen.Formulanomi sanoi:Joko olet käynyt ?
:nope:Mickey sanoi:mut ei topic.. :thumbfh:
Eli vasten kaikkia luuloja, nomissa ei ole kokkareita? :eek!:Micael sanoi:Mä arvasin tuon sun hämäysyrityksen ja annan tässä nyt hieman selvitystä asiaan.
"Iskä, voiks pierussa olla kokkareita"? Kysyi poikani muutamia vuosia sitten minulta. Yhdessä todettiin, että voi.
Hienoa! Varmistit just, ettei TM ilmesty enää loppukauden aikana.yussi sanoi:Pohjamudissa uidaan suunta kuitenkin ylöspäin