Älä postaa tänne mitään - anna toikin pudota!!!!

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Micael sanoi:
Käytän paperia.
Mä arvasin, että sä tartut tohon koukkuun. Täältä tulee nyt oikee suora, joka pesee ja linkoaa: Siis minkä takia pyyhit, ennen kuin käyt paskalla?
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17751
Sijainti
East of Eden
AJ sanoi:
Mä arvasin, että sä tartut tohon koukkuun. Täältä tulee nyt oikee suora, joka pesee ja linkoaa: Siis minkä takia pyyhit, ennen kuin käyt paskalla?
Mä arvasin tuon sun hämäysyrityksen ja annan tässä nyt hieman selvitystä asiaan.:D

"Iskä, voiks pierussa olla kokkareita"? Kysyi poikani muutamia vuosia sitten minulta. Yhdessä todettiin, että voi.

SAA TULLA PYYYYYHKIMÄÄÄÄÄN!!!!!!!!!!
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17751
Sijainti
East of Eden
Aina on WC paperia että ei vielä ole käteen tarvinnut pyyhkiä; ei etu- eikä takakäteen! Ja mokiltä löytyy metrikaupalla vanhoja Yhteishyviä sekä muitakin informatiivisia julkaisuja riittävästi.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
AJ sanoi:
Ei taivu. Liikaa rahaa.
Siitä tulikin mieleen, että jokohan Moe on onnistunut taivuttamaan jalkansa paremmin, kun aiemmin ymmärsin, että hän joutui heittämään löylyä kiukaaseen seisoen saunassa.

Nyt tämä vaiva on siis siirtynyt sinuun vai mikä siinä ei taivu, kun kyse on rahasta? Käytätkö kolikoita pyyhkimiseen?
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Thunder sanoi:
Siitä tulikin mieleen, että jokohan Moe on onnistunut taivuttamaan jalkansa paremmin, kun aiemmin ymmärsin, että hän joutui heittämään löylyä kiukaaseen seisoen saunassa.

Nyt tämä vaiva on siis siirtynyt sinuun vai mikä siinä ei taivu, kun kyse on rahasta? Käytätkö kolikoita pyyhkimiseen?
Lainasin vain näitä vanhan kansan sananlaskuja:"Rahaa on niin, ettei paskalle taivu".
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tämmöinen löytyi voorumin nurkasta. Onneksi ehdin pelastamaan, ennen kuin tippui bittimereen.
 

JuuZa

Kulttuurispesialisti
Liittynyt
22.4.2006
Viestit
2130
Micael sanoi:
Mä arvasin tuon sun hämäysyrityksen ja annan tässä nyt hieman selvitystä asiaan.:D

"Iskä, voiks pierussa olla kokkareita"? Kysyi poikani muutamia vuosia sitten minulta. Yhdessä todettiin, että voi.
Eli vasten kaikkia luuloja, nomissa ei ole kokkareita? :eek!:




:doubtful:
 

yussi

Virallisesti teini
Liittynyt
14.1.2007
Viestit
1572
Sijainti
Suomussalmi
Editoinpas tämänkin viestin, onneksi kukaan ei huomaa sitä!
 
Viimeksi muokattu:
Ylös