AJ
Well-known member
No sitten Intter-Netti pitäis tulostaa, teipata ilotulitusrakettiin ja ampua taivaan tuuliin.Jason Voorhees sanoi:Eihän se auta mitään kun tämähän on tallennettu internetin syövereihin. :frank:
No sitten Intter-Netti pitäis tulostaa, teipata ilotulitusrakettiin ja ampua taivaan tuuliin.Jason Voorhees sanoi:Eihän se auta mitään kun tämähän on tallennettu internetin syövereihin. :frank:
Niinno se vois onnistua. Tarvitaan vaan vähän enemmän raketteja...AJ sanoi:No sitten Intter-Netti pitäis tulostaa, teipata ilotulitusrakettiin ja ampua taivaan tuuliin.
Niin ja jonkun verran paperia ja tulostimia.Jason Voorhees sanoi:Niinno se vois onnistua. Tarvitaan vaan vähän enemmän raketteja...
Rintintin sanoi:Onpas kauan aikaa siita, kun tahan toikkiin on mitaan viimeksi postattu.
Kyllä tää sitä enne o pudonnu häviämättömiin!Runar ja Kyllikki sanoi:Joo, kerkes tämä toikki täyttää sillä välillä 4 vuotta.
Onnea kovasti toikille!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ennenkuin huomataankaan toikki meneekin jo kouluun ekalle luokalle.
Mutten enää.yussi sanoi:Kattokaa oon saatana!
Niin se aika rientää.. sehän oli vasta eilen kun tää toikki oli simmonen pieni rääpäle vain.Runar ja Kyllikki sanoi:Joo, kerkes tämä toikki täyttää sillä välillä 4 vuotta.
Onnea kovasti toikille!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ennenkuin huomataankaan toikki meneekin jo kouluun ekalle luokalle.
Olisko kenttä sitten täyttynyt, jos olisit napannut sen kopin helposti?:doubtful:yussi sanoi:Koppi! [selostaja]ja kenttä tyhjenee tällä vaikeasti napatulla kopilla[/selostaja]
[juontaja] Ja vastauksesi on aivan OIKEIN! Tällä upealla vastauksella voitat 10 kilon säkin pottuja jotka voit ostaa lähikaupasta[/juontaja]Moe Szyslak sanoi:Olisko kenttä sitten täyttynyt, jos olisit napannut sen kopin helposti?:doubtful:
Kuulostaa aivan hyvältätoleranssisiipi sanoi:Neljän viime vuoden aikana
- menin vuosien työttömyyden jälkeen töihin, vaikka olin julistanut etten loppuikänäni tule enää tekemään työtä
- aloitin opiskelun, vaikka olin ilmoittanut, ettei sellaista päivää tule enää, jolloin mä istuisin koulun penkillä vapaaehtoisesti
- lopetin tupakanpolton
- kasvoin ihmisenä (viitisentoista kiloa, mitkä melkein kaikki sittemmin kadotinkin)
Kaikkein suurin muutos on kuitenkin ihan kulman takana odottamassa ja tapahtuu lähipäivinä, mut ei siitä nyt sen enempää.