EI olla tietoa minulla, minä en olla suomalainen.Montas ällää tuli yo-tutkintoon?
Tarkistaminen on kyllä yliarvostettua. :thumbfh: Mielummin istun vaikka 35 minuuttia syömässä eväitä, kun kello oli vielä liian vähän.Ei yhtään. Lähimmäksi pääsi pitkässä englannissa, pari pistettä jäi vajaaksi. Kyllä vitutti, ja vituttaa vähän vieläkin, ne hölmöt virheet jotka jäi huomaamatta kun ylimielisesti jätin oikolukematta.. :thumbfh:
Itsellä meni englanti ihan hyvin kun sain kuuntelusta täydet pisteet.Ei yhtään. Lähimmäksi pääsi pitkässä englannissa, pari pistettä jäi vajaaksi. Kyllä vitutti, ja vituttaa vähän vieläkin, ne hölmöt virheet jotka jäi huomaamatta kun ylimielisesti jätin oikolukematta.. :thumbfh:
Ittelläkään ei tosiaankaan yhtään, mutta 5 eetä ja 2 ämmää (älkää ajatelko kaksimielisesti, please)Ei yhtään. Neljä e:tä kylläkin.
Mulla kemian L jäi pisteen päähän, mutta eipä tuo harmita. Mitään en ole sen vuoksi menettänyt, L ois vain ollut peniksen jatke. Ja enhän mä semmosta tartte.Ei yhtään. Lähimmäksi pääsi pitkässä englannissa, pari pistettä jäi vajaaksi. Kyllä vitutti, ja vituttaa vähän vieläkin, ne hölmöt virheet jotka jäi huomaamatta kun ylimielisesti jätin oikolukematta.. :thumbfh:
Itsekin mieluummin katselen €:tä tai £:ää tilinauhassa.Nolla ällää tokarissa, mutta monta tuhatta eetä tilinauhassa. Repikääpä siitä, yo-manit.