Älykkyystesti (W?)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Juskanen sanoi:
Ihan huuhaa-testi. 132 ja muka huipputasoa, vaikka tiedän hyvin, etten ole erityisen älykäs, vaan tavan tallaaja ja matikassa vieläpä tavallista huomattavasti tyhmempi. Sana- ja "keskinäiset suheet"-kielitehtävästä (hemmetti, kun tulee kaksimielisyyksiä päähän nyt) tuli täydet 20 pinnaa, kuten aina näissä. Muistitehtävät oli ihan pelleilyä, ei jaksanu väsyneenä niitä ja kirjoitin vaan pari ensimmäistä/viimeistä numeroa. Ja matemaattisestakin muka 18 pistettä :D Mun poikaystävä kuolee nauruun, kun kuulee ton :tongue: Mutta joo, testin lopussahan oli pienellä painettuna, että noi pisteet ja niiden luokitukset ("Huipputasoa!") on tehty verrattuna keskimääräiseen amerikkalaiseen :rolleyes:
Jep.
Säälittävintähän on, kun ihan sama testi painetaan Valittuihin Paloihin tms. Mensan maksettuna mainoksena, niin jengi suorittaa niitä ja sitten ovat aidosti sitä mieltä että ovat älykkäitä kun pärjäsivät ko. testissäkin niin hyvin. Oikeesti: Jos joku luulee sellaisten testien perusteella olevansa älykäs, samalla todistaa ettei oikeasti ole kovin älykäs. :p

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Eipä tuoolla Mensan testien kanssa ole juurikaan tekemistä, mitä nyt vähän suuntaa antavaa.

Aikoinaan liikenneopettajankoulutukseen hakiessani oli joitain tuontyylisiä testejä, tosin laajemmassa mittakaavassa. Soveltuvuustesteissä sitten saikin pähkäillä tosissaan kun vastausaikakin oli rajoitettu. Silloin vuonna -79 hakijoita oli n. hieman vajaa neljäsataa, joista 16 hyväksyttiin.
Mä kun olin kirjuri armeijassa, niin näin meitin porukan palikkatestien tulokset. Siellä oli aika huonojakin. Alikersanttina.:D Vapaaehtoisena.:rolleyes:

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Moe Szyslak sanoi:
Mä kun olin kirjuri armeijassa, niin näin meitin porukan palikkatestien tulokset. Siellä oli aika huonojakin. Alikersanttina.:D Vapaaehtoisena.:rolleyes:
Intissä kun ei tarvii ajatella mitään, ei yhtikäs mitään. Tekee vaan niinku huudet... siis sanotaan, ja nekin joskus vähän niinku "sieltä sinne päin", niin ei iske huki niin helposti. Esimies kun on vastuussa alaistensa tekemisistä sielläkin.

Vellu

Kuninkaalleninen
Sijainti
Vantaa, Finland
Moe Szyslak sanoi:
:D :D :D

Joo, kyllä armeijassa näki koko miehisen sukupuolen lahjakkuuden kirjon. Tai no, onhan noita sivareitakin, eli ehkä siitä kirjosta jäi jotain näkemättä... :rolleyes:

Nykyään ehkä näkis sitä naisistakin sukupuolta..

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Micael sanoi:
Mutta todella lahjakkaita luusereita siellä oli muutama.
Mutta ihan oikeasti, ne kaverit jotka huonoja tuloksia sai palikkatestistä, niin ei ne kyllä kokovaloilla (lue: OoPeen Mazdan valot) ajeneet.:D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Ei ihan nollaa, mutta kakkosta jo löytyi. Ysin kavereita ei niin monia edes ollut.:eek:
Soveltuvuudesta tuli nuo nollat, pällitestistä joku ihan kohtuu numero.. Mikseivät he halua aukkiin kukkakaupan pitämisestä haaveilleita?:frown:

Mangelo

Well-known member
Moe Szyslak sanoi:
Eikös se niin mene, että särmät kokoomusnuoret ja porukan huonoimmat hakee johtajakoulutukseen. Näistä tulee sitten upseereita ja aliupseereita.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
No joo..Ihan hauskahan näitä on aina välillä tehdä...
Kuviotehtävät: 16
Sanastotehtävät: 16
Muistitehtävät: 14
Sanojen keskinäisiä suhteita koskeva tehtävä: 17
Matemaattiset tehtävät: 15
Pistemäärä 120. :eek:

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Oho, sutasin nopsaan ton ja tulos oli vaan 108.:mad: Tosin tajusin ainakin sen ekan muistitehtävän vituilleen ja luulin et se on joku lukujonohomma ja ihmettelin ku oli aika hankala.:thumbfh: Intin pällitestistä sen sijaan kellotin ysin!:cool:

Mediaprofeetta

Well-known member
Sijainti

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Soveltuvuudesta tuli nuo nollat, pällitestistä joku ihan kohtuu numero.. Mikseivät he halua aukkiin kukkakaupan pitämisestä haaveilleita?:frown:
Tottakai haluaa.:ahem: Jujuhan oli siinä, että siellä oli monta muutakin kukka-aiheista kysymystä. Eli pidätkö kukista, haluatko kukkakauppiaaksi yms. Minähän pidin kukista ja voisin olla kukkakauppias, ja sain 9 siitä testistä joka on se 'korkein' numero siitä.:ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Zaikom sanoi:
Eikös se niin mene, että särmät kokoomusnuoret ja porukan huonoimmat hakee johtajakoulutukseen. Näistä tulee sitten upseereita ja aliupseereita.
Muuten kyllä, mutta särmää niissä kaikissa ei TODELLAKAAN ole.:D

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Moe Szyslak sanoi:
Tottakai haluaa.:ahem: Jujuhan oli siinä, että siellä oli monta muutakin kukka-aiheista kysymystä. Eli pidätkö kukista, haluatko kukkakauppiaaksi yms. Minähän pidin kukista ja voisin olla kukkakauppias, ja sain 9 siitä testistä joka on se 'korkein' numero siitä.:ahem:
Ai ne oli vaan jotain testin testejä, joilla testattiin, jotta testaaja osannut lukea edes testin kysymykset.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Noiden muistitehtävien jälkeen tajusin :eek: että olen vasta puolessavälissä ja siihenkin pistseeseen pääsin vasta nyt äskettäin, testin aloitin joskus eilen iltapäivällä, mutta soi saatana puhelin jatuvasti tahi joku koputtelee ovella, yritä siinä sitten testailla..

Vittuunnuin ja suljin koko testin :doubtful:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Kumma testi. Viisi osiota, joista jokaisesta saa maksimissaan 20 pistettä. Tämä tekee yhteensä 100 pistettä, mikä on kuulema älykkyysosamäärän keskiarvo. Eli mun älykkyysosamäärä on ton testin mukaan 95.
Sitä en tiedä, miksi ne väitti siinä lopussa, että se olis 145 :rolleyes:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
AJ sanoi:
Kumma testi. Viisi osiota, joista jokaisesta saa maksimissaan 20 pistettä. Tämä tekee yhteensä 100 pistettä, mikä on kuulema älykkyysosamäärän keskiarvo. Eli mun älykkyysosamäärä on ton testin mukaan 95.
Sitä en tiedä, miksi ne väitti siinä lopussa, että se olis 145 :rolleyes:
Ilmerisesti et ole kovin älykäs jos et tuota ymmärrä!! Katos kun se lasketaan.....semmosella jutulla!!