Älypuhelin

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Paras käyttis älypuhelimelle?

• Äänestäjiä yhteensä
    132

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Galaxy S3 maksaa kai ton 300 tänä päivänä. Itse olen ollut pääsääntöisesti ihan tyytyväinen laitteeseen.
Osapuilleen kai.

Ihan tyytyväinen olen ollut itsekin.

Halvemmalla tosin sais vaikka S3 Minin, joka varmaan riittäis sekin vallan hyvin, paitsi jos haluaa välttämättä isompikokoisen laitteen.

Vaimolla on S3 Mini ja tyttärellä nyt S4 Mini (joka tosin maksaa vähän yli kolme hunttia, ellei satu olemaan hyvää tarjousta) ja kumpikin ovat tyytyväisiä. Ittellä siis toi S3, jonka ostin aika tarkkaalleen vuosi sitten.

oldez

Well-known member
Hintaluokka n. 300e, ei tarttis olla paljokaan yli mielellään. Kertokaa tuosta hintaluokasta se parhain merkki ja malli tai vaietkaa iäksi.
Teknisiä vaatimuksia: pitää pystyä puhumaan puheluita ja lähettämään tekstiviestejä. Sit toi gps ja netti mielellään ja wlan ja kaikki.
Osta Lumia niin pääset sanomaan "ei ole ihme että Nokia myytiin Microsoftille" ja muuta vastaavaa.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Hyvin palvelleesta ZTE Bladesta kosahti näyttö, hankin tilalle Samsung Galaxy Trendin. Halpa Android oli hankintakriteerinä, joten toistaiseksi voi olla tyytyväinen. Katotaan miltä tuntuu kun tuota alkaa käyttämään. Vaikken mä puhelimella mitään ihmeellistä tee.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Hintaluokka n. 300e, ei tarttis olla paljokaan yli mielellään. Kertokaa tuosta hintaluokasta se parhain merkki ja malli tai vaietkaa iäksi.
Tuosta kun valkkaat itselles kunnon luurin, et voi pettyä:

Tähdet Merkki
***** DOOGEE Collo DG100
***** iNew I6000
***** ZOPO ZP500
***** PULID F19(S8) MTK6589T
***** Ulefone U650
***** ZTE Grand S Flex
***** ALCATEL OT-990M
***** Huawei Ascend P6
***** XiaoMi 2A
***** JIAYU G4 MT6589T
***** Meizu M8 3.4" Touch Screen
***** HTC A620e WP8 Dual-Core WCDMA Bar Phone
***** MOXIV M8 Ultra-Rugged
***** Qualcomm MSM8225 Dual-Core

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Qualcomm MSM8225 Dual-Core ois ihan sikäli lystikäs hankinta että ei taatusti kuunaan muistas minkä puhelimen omistaa. Siinä sitten narikan tytölle selittämään "No se oli semmone joku Dualcom kasikasikasineljäkuuskolmone"

SamiJ

Well-known member
Teknisiä vaatimuksia: pitää pystyä puhumaan puheluita ja lähettämään tekstiviestejä. Sit toi gps ja netti mielellään ja wlan ja kaikki.

http://tekniikanmaailma.fi/kuva-ja-aani/vertailut/tm-vertailu-alypuhelimet-200-300-euroa

Loppuarviot meni näin:

**** Samsung Galaxy ACE3
**** Nokia Lumia 625
*** Huawei Ascend G700
*** ZTE Grand S Flex
*** HTC Desire 500
** LG Optimus L7II-P710