Älypuhelin

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Paras käyttis älypuhelimelle?

• Äänestäjiä yhteensä
    132

markoj

Custom User
Mitenkäs noiden puh.numeron vaihtojen pitäs sujua. Elisa -> Saunis numeron siirto ja tekstiviestiä on pukannu viikon tosta vaihdosta. Tänään piti kymmenen maissa vaihtua, mutta paskat se mitään ole vaihtunu. Molemmista puhelimista käytin virrat ja akut ja ihan kaikki pois, mutta ei. Onx tietoo tai kokemusta?

En haluais pilata ihan hyvin alkanutta päivää aspaan soittamalla.

oldez

Well-known member
Komppaan. Mutsi oli tiputtanut C6:sensa vessanpönttöön ja joutui ostaan uuden luurin, kauppias möi sille 710:n. Kävin eilen siirtämässä musat sun muut sen uuteen luurin ja jäin ihmettelemään käyttistä ,joka oli kovasti eri näköinen kuin muut noksun vastaavat. Symbian Bellehän se. Toimi tosi sulavasti ja kovasti kyllä venttaan omaan N8:iin kyseistä päivitystä.
Mitä olen noita videoita katsonut Symbian Bellestä niin Nokia olisi nyt aivan eri tilanteessa jos olisi tuonut tuon Bellen ulos 3 vuotta sitten eikä vasta nyt. Symbian vaan oli vaan sen 2-3 vuotta jäljessä. Meego sen sijaan olisi ihan ajan tasalla, mutta se on kuopattu. Toivottavasti Nokia saa siirrettyä Meegon opit WP7:eiskaan.

markoj

Custom User
Mitenkäs noiden puh.numeron vaihtojen pitäs sujua. Elisa -> Saunis numeron siirto ja tekstiviestiä on pukannu viikon tosta vaihdosta. Tänään piti kymmenen maissa vaihtua, mutta paskat se mitään ole vaihtunu. Molemmista puhelimista käytin virrat ja akut ja ihan kaikki pois, mutta ei. Onx tietoo tai kokemusta?

En haluais pilata ihan hyvin alkanutta päivää aspaan soittamalla.
Tilannepäivitys. Numero kyllä siirtyi johonkin, mutta pitäs ottaa selvää vielä mihin. Nyt ei toimi kumpikaan luuri.

Nyt oon jonotellu aspaan kotvasen, jollain vanhalla prepaid-mokkulan sim-kortilla. Saa nähä onko tossa puheaikaa, vai pitääkö vaihtaa toisen mokkulan kortti. Hätäpuhelut kai toimis. Huoh

Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Tilannepäivitys. Numero kyllä siirtyi johonkin, mutta pitäs ottaa selvää vielä mihin. Nyt ei toimi kumpikaan luuri.

Nyt oon jonotellu aspaan kotvasen, jollain vanhalla prepaid-mokkulan sim-kortilla. Saa nähä onko tossa puheaikaa, vai pitääkö vaihtaa toisen mokkulan kortti. Hätäpuhelut kai toimis. Huoh

n.30min odotusta...
-Saunalahden asiakaspalvelu kuinka voin auttaa
-Pllapllaapplplalaaaa
-Nyt ei kuulu mitään
-Plalapllapplllaaaaplaaaaa
-Ei kuulu mitään
-PLAAPLALAAAALPLLAAAAPLLALAAAAA
-Suljen puhelun, kun ei kuulu mitään
-ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Tätä on sympaattista seurata :)
...oisko tästä apua? http://palsta.saunalahti.fi/

(edit. rekisteröityy sinne ja valittaa ongelmasta. Kokemuksen mukaan ainakin jossain foorumeilla Elissa reagoi nopeasti - tuosta kyseisestä ei ole kokemusta.)

SamiJ

Well-known member
Saunalahden asiakkaana tuntuis yleensä helpoimmalla pääsevän, kun marssii suoraan Elisa Shopittiin. Aika onneton toi Sauniksen puhelinaspa.

markoj

Custom User
Ei muuten oo ensimmäinen kerta, kun sauniksen aspa ei kuule mua. En muista mihinkään muualle soittaessa tota sattuneen aikoihin moniin.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Onko tuo Nokian N8 kelpo vehje vai ihan susi? Harkitsen, ostaisinko sellaisen itselleni joululahjaksi. Mites E7, onko qwerty-näppis ainoa ero?
E7:ssa isompi näyttö, huonompi kamera, QWERTY-näppis, ei mahdollisuutta muistikorttiin.

Eli kohdat 1 ja 3 kääntää valinnan E7:aan.

markoj

Custom User
Tätä on sympaattista seurata :)
...oisko tästä apua? http://palsta.saunalahti.fi/

(edit. rekisteröityy sinne ja valittaa ongelmasta. Kokemuksen mukaan ainakin jossain foorumeilla Elissa reagoi nopeasti - tuosta kyseisestä ei ole kokemusta.)
En ala vielä rekkautumaan, koitellaan nyt. Toinen puheluyritys katkes, kolmannella pääsin taas jonoon.

Ah, tulee niin vanha kunnon Neuvostoliitto mieleen tästä nykymeininginstä. Niin monella tapaa.

Viimeksi muokattu:

markoj

Custom User
Hyviä muistoja ?
Jonot! Tosin Neuvostoliitossa oli siltä osin asiat paremmin, että jonottaessa pysty juttelemaan muiden jonottajien kans. Kapitalistit on ottanu senkin huvin pois, tai siirtäneet maksulliseksi. Se, että jonon päässä ei oo välttämättä mitään, on pysyny ihan samana.

Nyt pääsin ja alko skulaamaan, kunhan korjasivat jonku jutun verkossaan. Menee kulemma sillon tällön rikki, kun numeroita vaihdellaan...

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
C5-00 vaikuttaisi asialliselta puhe-elimeltä.
Vaimolla on toi, yritin kyllä aikoinaan suositella touchscreenillisiä, mutta ei kelvannut. Mitä itse puhelimeen tulee, niin vaimo ei ole järin ihastunut, väittää, että tietyt perustoiminnot ovat liian monimutkaisia käyttää (liian monen näppäimen takana, epäselkeä valikko jne.), jos vertaa niihin vanhempiin Nokian ei -symbian mallehin, voi tietysti olla vähän perääkin, itse en kuitenkaan ole jaksanut asiaan sen tarkemmin paneutua.

Sai muuten tuon puhelimen kytkytkauppana ilmatteksi. Auttamattoman vanhanaikainenhan tuo on, mutta kyllä se tietysti asiansa ajaa eli sillä saa soitettua (ja usienmiten jo vastattua), lähetettyä tekstareita ja kalenterikin löytyy.

Mangelo

Well-known member
Vaimolla on toi, yritin kyllä aikoinaan suositella touchscreenillisiä, mutta ei kelvannut. Mitä itse puhelimeen tulee, niin vaimo ei ole järin ihastunut, väittää, että tietyt perustoiminnot ovat liian monimutkaisia käyttää (liian monen näppäimen takana, epäselkeä valikko jne.), jos vertaa niihin vanhempiin Nokian ei -symbian mallehin, voi tietysti olla vähän perääkin, itse en kuitenkaan ole jaksanut asiaan sen tarkemmin paneutua.

Sai muuten tuon puhelimen kytkytkauppana ilmatteksi. Auttamattoman vanhanaikainenhan tuo on, mutta kyllä se tietysti asiansa ajaa eli sillä saa soitettua (ja usienmiten jo vastattua), lähetettyä tekstareita ja kalenterikin löytyy.
Operaattorilta saisi kosketusnäyttömallin C5-03 kytkykauppana. Tiedä sit olisko se muuten parempi, mutta suhtaudun epäillen tekstareiden näpyttelyyn. Tiedä sit pakkasestakaan.

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Operaattorilta saisi kosketusnäyttömallin C5-03 kytkykauppana. Tiedä sit olisko se muuten parempi, mutta suhtaudun epäillen tekstareiden näpyttelyyn.
Kyllä tekstarit mun mielestä laadukkaalla kosketusnäytölläkin ihan mukavasti sujuu, mutta yleisesti kosketusnäyttö on semmonen kapistus, että sen tarttee olla pirun hyvä, että sitä viittii käyttää, huonoissa ja hitaissa ei mene kuin hermot. Kokeile jossakin ennenkuin hankit.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Kyllä tekstarit mun mielestä laadukkaalla kosketusnäytölläkin ihan mukavasti sujuu, mutta yleisesti kosketusnäyttö on semmonen kapistus, että sen tarttee olla pirun hyvä, että sitä viittii käyttää, huonoissa ja hitaissa ei mene kuin hermot. Kokeile jossakin ennenkuin hankit.
Mulla on Nokian olikohan C6:uusi, ja siinä on kyllä kosketusnäyttö aivan surkea. Vertailukohtana Samsung Galaxy SII, iPod ja Asuksen tabletti. Cee6:uuden pelastaa vain fyysinen qwerty (eikä välttämättä sekään). iTuotteessani on muuten tosi hankalaa ääkköstellä, koska ääkköset eivät ole suoraan virtuaalinäppäimistössä omina kirjaiminaan, vaan ne pitää kikkailla jokainen erikseen esiin.