jjv
Arschloch
Niistä on jo retroversiotakin jonkun aikaa valmistettu.
Niistä on jo retroversiotakin jonkun aikaa valmistettu.
Onhan siinä ja mun mielestä nimenomaan myös Euroopassa toimiva:Miksköhän tossa Nokian luurissa ei muuten ollu tota 4Geetä. Siis tuota täällä toimivaa.
http://www.nokia.com/fi-fi/tuotteet/puhelimet/lumia920/tuoteseloste/Taajuusalueet
GSM 850
GSM 900
GSM 1800
GSM 1900
WCDMA, taajuus V, (850)
WCDMA, taajuus VIII, (900)
WCDMA, taajuus II, (1900)
WCDMA, taajuus I (2100)
LTE 800
LTE 900
LTE 1800
LTE 2100
LTE 2600
No perkele. Ei sitten vaan pahemmin "hypetetty".Onhan siinä ja mun mielestä nimenomaan myös Euroopassa toimiva:
http://www.nokia.com/fi-fi/tuotteet/puhelimet/lumia920/tuoteseloste/
No ei ehkä suoraan, mutta onhan noita halpavalmistajia tullut Suomeenkin (Dacia) ja niiden perusautojen ominaisuudet & (vakio)varusteet ovat ihan eri tasolla. Eli sinällään saat enemmän autoa samalla rahalla.En ole uusien autojen hintoja seurannut, mutta sellainen mielikuva ettei parinkymmenen vuoden aikana olisi hinnat juuri pudonneet?
Ei näytä Nokian/Lumian mustamaalaus oikein onnistuneen ainakaan tuolla sivustolla.:alppu:Mikä on mielestäsi kiinnostavin?
Apple iPhone 5
13%
Nokia Lumia 920
57%
Samsung Galaxy S3
30%
Ääniä yhteensä 22114
Ilta-Sanomat
Myyntitilastoistahan voitaisiin tarkastaa ensi keväänä ihan totuuskin jos Nokia vaan julkaisisi myyntitilastoja.......Ei näytä Nokian/Lumian mustamaalaus oikein onnistuneen ainakaan tuolla sivustolla.:alppu:
Ilta-sanomien lukijoilta ei muuta voi odottaakkaan.Ei näytä Nokian/Lumian mustamaalaus oikein onnistuneen ainakaan tuolla sivustolla.:alppu:
Eli ovat fiksumpaa porukka kuin muualla, kun eivät kaikkea median tuottamaa paskaa usko?Ilta-sanomien lukijoilta ei muuta voi odottaakkaan.
Kyllä mä luulen suurimmalla osalla mielikuvien ja ulkonäön olevan ratkaisevia. Loppujen lopuksi aika harva perehtyy kovinkaan tarkkaan itse hupelimeen.Nykypäivänä mobiililaitteiden markkinoilla pienet asiat ovat usein ratkaisevia.
Ehkä näinkin. Mun sanoma oli siis kuitenkin se, että "paras" puhelin ei voi todellisuudessa koskaan olla se jota et voi ostaa silloin kun haluaisit. Ja tämä korostuu tällä hetkellä äärimmilleen juuri älypuhelinmarkkinoilla. Moni muu tuote ei ole näin aikakriittinen.Kyllä mä luulen suurimmalla osalla mielikuvien ja ulkonäön olevan ratkaisevia. Loppujen lopuksi aika harva perehtyy kovinkaan tarkkaan itse hupelimeen.
Olen nähnyt tämän saman jo monta kertaa twiitattuna twitteriin, lähetettynä facebookkiin yms. Tätä lähetellään monotonisesti sinne sun tänne eikä ketään tunnu naurattavan oikeasti. Vain lähettäjät kuvittelevat, että tämä on hauska.
Tuosta on muuten hauskuus kaukana. Aivan itkettää..Olen nähnyt tämän saman jo monta kertaa twiitattuna twitteriin, lähetettynä facebookkiin yms. Tätä lähetellään monotonisesti sinne sun tänne eikä ketään tunnu naurattavan oikeasti. Vain lähettäjät kuvittelevat, että tämä on hauska.
Niinsiis ei itketä, mutta kun tuon voi oikeasti tehdä mistä tahansa teknisestä laitteesta koska tahansa.Tuosta on muuten hauskuus kaukana. Aivan itkettää..
Tampereella. Kamera on aivan ylivoimainen. Ja WP kyllä jyrää aikanaan nämä "i-uskolliset".Missä on Nokian ja Mikkisoftan keihään kärki?
Ei vaan niillä on se tuttu Suomi-lisä tommosissa kyselyissä. Niinkun Törni sano, myyntiluvut sen kertois, jos niitä julkastais. Joka tapauksessa Nokiaa näkee ihmisillä yhä harvemmin.Eli ovat fiksumpaa porukka kuin muualla, kun eivät kaikkea median tuottamaa paskaa usko?