SamiJ
Well-known member
Tässä ainaskin muutama Android-ohjelma, jotka olen itse kokenut hyödyllisiksi:Otetaan vastaan HTC/Android -aiheisia linkkejä, vinkkejä ym.. Oon vielä niin pihalla tuon kans, etten osaa mitään edes kysyä.
Weather Widgets (yr.no) (1.15e)
Sää-widgetti, näkee näppärästi puhelinta vilkaisemalla esim. parin seuraavan päivän sääennusteet muutaman tunnin väleiltä tai vaikkapa seittemän päivää etiäpäin. Tiedot tulee jostain Norjan meteor... me.. semmosesta instituutista, mutta noilla on vaan ihmeen tarkat sääennusteet Suomenkin kaupungeille. Tuolta voi kyylätä mimmosta ennustetta omalle kaupungille tuo tarjoaa: http://www.yr.no/sted/Finland/Södra_Finland/Kotka/
Saa toimimaan myös siten, että näyttää automaattisesti sen paikan sään missä sattuu just sillä hetkellä olemaan, jos on liikkuvaista sorttia.
PowerAmp (3.64e)
Hyvä musiikkisoitin. Trial-versiolla voi testailla mimmonen on.
ES File Explorer (ilmainen)
Hyvä tiedostonhallintaohjelma. Pystyy siirtelemään tiedostoja WLANin ja Bluetoothhin välityksellä tieskareilta ym.
Liikuntasuoritteiden kirjaamiseen on tullut käytettyä Endomondoa. Mukavan simppeli ja toimiva systeemi. Nythän Nokian puhelimista tuttu Sports Trackerkin on saatavilla Androidille, tarttis kokeilla että mimmonen se on.