Älypuhelin

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Paras käyttis älypuhelimelle?

• Äänestäjiä yhteensä
    132

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Jos mun naapuripöytään sattuu tommonen IPhone-porvari niin kaadan sen kahvin!

Tollanen tukiasemaominaisuus löytyy käsittääkseni Antero -puhelimistakin. Ainakin jossain ton Z:n ominaisuuksiin oli tuollainen sanoma liitetty. Ellen väärässä liene niin roottaamalla siitä saa väsättyä vaikka weppiserverin, jos haluaa mobiilin sellaisen.
Kyllä. Kovasti käytän tuota WiFi hospottia. Ei tarvi pelailla mokkuloiden kanssa tms.

oldez

Well-known member
Kyllä. Kovasti käytän tuota WiFi hospottia. Ei tarvi pelailla mokkuloiden kanssa tms.
Ja ihan niin kuin netin saaminen kännykästä koneeseen ei olisi onnistunut jo vuosikausia bluetooth-yhteydellä. Hotspotissa on vaan se että sen voi jakaa useamman koneen kanssa, mutta harvemmin sitä yhteyttä voi useampi käyttää...

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Ja ihan niin kuin netin saaminen kännykästä koneeseen ei olisi onnistunut jo vuosikausia bluetooth-yhteydellä. Hotspotissa on vaan se että sen voi jakaa useamman koneen kanssa, mutta harvemmin sitä yhteyttä voi useampi käyttää...
Tottakai. On vaan niin iisiä ja on tuota mun luurin yhteyttä joutunut jakamaan välillä kokoustaessakin muutaman tyypin kanssa samanaikaisesti. Hyvin riittää pakollisiin meilivastauksiin ym. Kun ei jätkien mokkulat tai hotellien wlanit tai luurien BT-parittelu ole oikein rokanneet.

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
No sanotaan nyt sitten vielä, että nokialaisellakin on onnistunut jo pitkään.

markoj

Custom User
No sanotaan nyt sitten vielä, että nokialaisellakin on onnistunut jo pitkään.
Onnittelut. Tästä tulikin mieleeni, että kummallahan merkillä/käyttöjärjestelmällä saa paremmin? Siis Nokia vs. Android? Omena varmaan kiehtoo viksuja ja trenditietoisia misuja, mutta ne on muuten vähän liian ylhäällä sarjassa. Puulaakitasoa lähinnä meinaan.

markoj

Custom User
Kattelin Saunikselta noita multisim-juttui, mutta enää ei kai oo tarjolla ku johonki mobiililaajakaista plussaan moista.

Ashley

Banned
miks omistaa joku äläri ku nokia kolmekolmekympilki pärjää???? :thumbdown

haju

Banned
Kävin Gigantissa kokeilemassa luureja. Eipä löytynyt iPhone neloselle vakavasti otettavaa kilpailijaa kosketusnäyttöjen sarjassa. Niitä erillisellä qwerty-näppiksellä olevia laitteita vähän myös testailin, mutta en päässyt lähellekään ymmärrystä kuinka joku sellaisen puhelimeensa tarvitsee. Saa olla melkoinen nakkisormi, että iPhone-tason jälkeen virtuaalinäppis ei olisi riittävä.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Kävin Gigantissa kokeilemassa luureja. Eipä löytynyt iPhone neloselle vakavasti otettavaa kilpailijaa kosketusnäyttöjen sarjassa. Niitä erillisellä qwerty-näppiksellä olevia laitteita vähän myös testailin, mutta en päässyt lähellekään ymmärrystä kuinka joku sellaisen puhelimeensa tarvitsee. Saa olla melkoinen nakkisormi, että iPhone-tason jälkeen virtuaalinäppis ei olisi riittävä.
Unohdit kait sen ikonin sumutuksen, että se lataa kuvaketta ja sitten kun painat, niin tulee jokin hämmästys. Mutta minä kiinnitän siihen, että se on suljettu kännykkä ja sellainen ei kiinnosta.

haju

Banned
Unohdit kait sen ikonin sumutuksen, että se lataa kuvaketta ja sitten kun painat, niin tulee jokin hämmästys. Mutta minä kiinnitän siihen, että se on suljettu kännykkä ja sellainen ei kiinnosta.
Tunnustan, että tätä en ollut huomioinut. Täytyy vain nyt varautua, että tulee jokin hämmästys tai ikonin sumutus. Aina sitä oppii jotain uutta.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mä tarviin. Niin paljon joutuu hakkaamaan työn takia sähköposteja ja tekstareita, että ei vaan virtuaalinäppiksellä jaksa. Tulee liikaa vikalyöntejä ja muuta ögelöä.

Ei se qwertykään mikään juhlavehje ole, mutta ero on kuitenkin mun käytössä valtava.

Toisaalta olen melkoinen nakkisormi.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Noiden uutisten perusteella mitä vakavia aukkoja iphoneissa on niin pysyisin niistä kaukana. Tietoturvattomin puhelin ever.

oldez

Well-known member
Noiden uutisten perusteella mitä vakavia aukkoja iphoneissa on niin pysyisin niistä kaukana. Tietoturvattomin puhelin ever.
Muiden puhelimien tietoturva-aukkoja vaan ei ole uutisoitu/tutkittu.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Tuossa E7:ssahan on molemmat käytössä (qwerty ja hipaisunäyttönäppäimistö) ja poikkeuksetta sormet hakeutuvat mekaaniselle näppäimistölle.
Miksi? Koska se on selvästi helpompi käyttörajapinta kirjoitukseen kuin hipaisunäyttö.

En toki epäile, etteikö iPhonen hipaisunäytön näppäimistö olisi parempi.
Ei ole kokemusta, ei voi ottaa kantaa.

Rogue

Jää(telö)mies
Sijainti
Banned
Kun on onneton, tarttee hankkia aika ajoin uusia leluja synkkää mieltä keventämään.
Minä hankin älyluurin ja akka hankki uuden sängyn, onkohan tässä siis ero tuloillaan synkkyyden keskellä? :dunno:

Asko S.

Tonttu
Sijainti
Tampere
Ite kans näpyttelen paljon kännykällä enkä tosiaan mielelläni tyydy pelkkään virtuaalinäppikseen. Voitas perustaa sellane nakkisormiklupi!

markoj

Custom User
Otetaan vastaan HTC/Android -aiheisia linkkejä, vinkkejä ym.. Oon vielä niin pihalla tuon kans, etten osaa mitään edes kysyä.