Örfil
Guest
Tyhmä mies tuo Connor. Sokerin olisin vielä ymmärtänyt, mutta että maitupalkalla :nope:
Kyselee mies joka ei erota pointtia ja pointsia toisistaan.Paljonko 100 milkkiä on rahassa?
Onko suoraan verrannollinen litran maitopänikkään x 100?
Luotan kyllä että kesäharjoittelu kantaa hedelmää. Mitäs mieltä ovat forumin asiantuntijat - joko löytyy Pateen luottoa vai vieläkö mennään viimevuotisilla ennustuksilla - siis että ei tuossa iässä voi pärjätä änärissä?Miten sensaatiomaisen tulokaskauden pelannut Patrik Laine onnistuu tulevana syksynä NHL:ssä?
Tätä kysymystä pohditaan tänään ilmestyvän uudistuneen Urheilulehden laajassa artikkelissa, jossa on haastateltu asiantuntijoita ja Laineen taustajoukkoja.
Aika tasaisesti somessa jakautuu kommentoijat puolesta ja vastaan, mielestäni. Omasta mielestä jannu teki oikein, kun ei lähtenyt Skoda-cuppiin, vaan treenasi. Ja ihan oikeita ajatuksia itsellään ollut, mitä pitää kehittää. Mutta paljonhan se on kiinni, keiden kanssa pelaa Jetsissä. Loppukaudesta niukasti YV-aikaa ja sitä myötä jäi ne muutamat maalitkin tekemättä. Ja valtava maalivahtiongelmahan heillä on, että kyllä omissa soi niin, että kolisee.Onko Laineesta tullut uusi Selänne, jota arvostelemalla saa tuhatpäisen fanijoukon kimppuun somessa?
Laineelta jäi monta YV-maalia tekemättä ihan jo senkin takia, että Jetsin YV oli yleensä ihan järkyttävää sähellystä. Toivottavasti kuviot on saatu tulevalle kaudelle kuntoon.Loppukaudesta niukasti YV-aikaa ja sitä myötä jäi ne muutamat maalitkin tekemättä.
No nyt on selvä ykkösvahti, kun saivat Masonin. Lisäksi Kulikov lienee hyvä vahvistus pakistoon.Ja valtava maalivahtiongelmahan heillä on, että kyllä omissa soi niin, että kolisee.
Selvä tai kännissä, mutta ei tuo mikään sateentekijä ole. Johan tuota monessakin eri instanssissa tuomittiin ohilaukaukseksi.No nyt on selvä ykkösvahti, kun saivat Masonin. Lisäksi Kulikov lienee hyvä vahvistus pakistoon.
Raanta olisi ollut kova kaappaus, mutta ei kai tuo Masonkaan näitä nykyisiä huonompi voi olla.Selvä tai kännissä, mutta ei tuo mikään sateentekijä ole. Johan tuota monessakin eri instanssissa tuomittiin ohilaukaukseksi.
Viime kaudella Masonin torjuntaprosentti oli NHL:n 58. paras (90,8). Hellebuyckin sijoitus oli 60. torjuntaprosentilla 90,7. Melko samantasoisia veskoja ovat tuon mukaan.No nyt on selvä ykkösvahti, kun saivat Masonin.
En digannut Selänteestä pelatessa enkä sen jälkeen. Ei vaan kolahtanut minulle tuo tyyppi lain.Onko Laineesta tullut uusi Selänne, jota arvostelemalla saa tuhatpäisen fanijoukon kimppuun somessa? Mä rakastin Selännettä kun se pelasi ja ihan ykkösjätkä mulle, mutta olisi vaan pysynyt mediasta poissa uran jälkeen. Nyt olen sitä mieltä, että ihan täysi mulkku koko mies. Sovinisti Trump fani.
Tuo nyt on vähän sama kun sanoisi ettei pidä Räikkösestä, Litmasesta tai Kekkosesta.En digannut Selänteestä pelatessa enkä sen jälkeen. Ei vaan kolahtanut minulle tuo tyyppi lain.
Laineesta taas olen toistaiseksi pitänyt.
Aikaisemmin oli tällaista uutista:Winnipeg Jets aloittaa treenipelit maanantaina Minnesota Wildia vastaan.
Jetsin ykkösnyrkki oli eilen kasattu Mark Scheifelen ympärille. Kanukkisentterin laidoilla painelivat harjoituksissa kapteeni Blake Wheeler ja Patrik Laine.
- Näillä me aloitimme. Loppupeleissä tulemme kuitenkin tekemään muutoksia kärkikuusikon sisällä, Jets-luotsi Paul Maurice totesi uusista kentällisistä.
Kyllähän tämä lupaavalta vaikuttaa.The 6-4 Laine looked a little bigger ("four or five kilos, that's pretty good for me," he said) and, judging by Tuesday's small sample size, his shot seems to have lost none of its velocity or accuracy. And his release appears to be as ridiculously quick as it was last season, too.
Hyvä Olli!Jokinen vuoden sopparilla Oilersiin.
Kerron yhteydestäni mieheen laskiaislaavulla pullakaakaon ääressä 2016.Siis kyseessähän on Juha V.