Änärin/Koharin Vapaan Liveseuranta

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
https://www.nhl.com/jets/video/laine-barkov-visit-siipiweikot/t-277437442/c-62485403

Patrik Laine ruokaili pipo päässä!

Ehkä maailma on muuttunut, mutta minulle opetettiin armeniassa asevelipalveluksessa, että ruokailu suoritetaan ilman päähinettä.
Ulkona vedettiin korkeassa polviasennossa ja karvaräyskä väärinpäin päässä eli kokardi taaksepäin. Sisällä päähineen kanssa syöminen osoittaa lähinnä junttiutta. Niitäkin on. Juntteja.

Onko rene menossa peliin Paten paita päällä?:doubtful: Miksi muuten valehtelet tuossa toisessa toikissa?
 
Viimeksi muokattu:

Bunder

Well-known member
Liittynyt
21.2.2017
Viestit
835
https://www.nhl.com/jets/video/laine-barkov-visit-siipiweikot/t-277437442/c-62485403

Patrik Laine ruokaili pipo päässä!

Ehkä maailma on muuttunut, mutta minulle opetettiin armeniassa asevelipalveluksessa, että ruokailu suoritetaan ilman päähinettä.
Miten joku voi pätkääkään välittää jostain näin mitättömästä asiasta :rolleyes: . Maailma muuttuu. Tuskin kenellekkään on mitään haittaa muiden syömätavoista.

Mutta mutta, onhan tätä Jetsin ja Panthersin kohtaamista jo odotettu monta kuukautta! Toiveissa Patelle pari maalia toimistosta ja pari wristeriä yläjuuston siihen päälle :ahem:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pulju palaa Oilersin kokoonpanoon. 4 ottelua huilannut. Kaipa se nyt on sitten parempi pelaaja, kuin ennen penkitystä.:ahem:
 

Bunder

Well-known member
Liittynyt
21.2.2017
Viestit
835
Hyvää peliä ollut. Floridan puolella olen ,mutta kyllä Laine saisi silti pari iskeä.. Ykköseen vain Scheifelen rinnalle seuraavaan erään :ahem:
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7568
Jokohan se apina tippui niskasta?

Onhan tää ollut ihan Laineen ja Barkovin näytöstä koko peli.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Suomalaiset näyttivät vähän mallia muille. Barkov oli kentän kuningas ja Laine iski maalit. Pelikin oli vähän vaisun alun jälkeen ihan hyvä. Huomenna sama uusiksi.
 

juoksia

Well-known member
Liittynyt
8.12.2013
Viestit
420
Olipas hieno matsi. Saattaa Renekin jättää mussutuksen vähäksi aikaa vähemmälle. :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jesperikin teki ekat maalinsa. Ensin Jounin syötöstä ja toisen Arsin esityöstä. Jouni teki lopussa itse vielä tyhjiin byyrin. Hyvän roolin Armia saanut Habsissa.

Toronto on todella vaisu ilman Austonia. Yks tehty maali kotona Dallasia vastaan.

Rinteen Peku palasi ja voitti, Kolomen metrin Koskiselle eka nollapeli, kun Edmo voitti Chicagon 4-0.
 
Ylös