Hörähdin.Kasperi Kapainen upotti Winnipegin ja Patrik "Binoculars" Laineen.
Taitaa olla ongelmat enemmän Laineen pään sisällä ainakin sen perusteella, mitä olen lukenut. Pari peliä farmissa tai pelkkä penkittäminen voisi olla hyvä tapa yrittää herättää Lainetta.Joo alkaa kääntymään renen puolelle, että ehkä farmista voisi Pate hakea vauhtia. Ei tuosta pelaamisesta näytä tulevan yhtään mitään. Vielä sopimusvuotena, niin saa sanoa hyvästit 10 miljoonan vuosipalkalle.
Onko se toiminut esim. Puljujärven kohdalla? Viedään loputkin itseluottamuksesta. Ainakin itse suosinut rohkaisemista, jos esitykset pelissä on huonompia kuin harkoissa. Koska silloin kyseessä on päävaiva, ja se ei rankaisulla parane.Taitaa olla ongelmat enemmän Laineen pään sisällä ainakin sen perusteella, mitä olen lukenut. Pari peliä farmissa tai pelkkä penkittäminen voisi olla hyvä tapa yrittää herättää Lainetta.
Riippuu henkilöstä. Joillekin negatiivinen palaute toimii parempana motivaationlähteenä kuin positiivinen, kun taas joitakin lannistaa entisestään. Ei Laine olisi ensimmäinen tuon tason pelaaja, jota on yritelty herätellä vetämällä sivuun pelistä. Farmiin laitto olisi aika erikoista kuitenkin.Onko se toiminut esim. Puljujärven kohdalla? Viedään loputkin itseluottamuksesta. Ainakin itse suosinut rohkaisemista, jos esitykset pelissä on huonompia kuin harkoissa. Koska silloin kyseessä on päävaiva, ja se ei rankaisulla parane.
Puljun ura lähtee nousuun kun valkku ja/tai seura vaihtuu.
Toimi ehkä 80-luvulla. Nykykoulutuksessa mennään ihan reittejä. Tosin NHL taitaa olla 80-luvulla muutenkin. Lähempänä Venäjä-tyyliä.Riippuu henkilöstä. Joillekin negatiivinen palaute toimii parempana motivaationlähteenä kuin positiivinen, kun taas joitakin lannistaa entisestään. Ei Laine olisi ensimmäinen tuon tason pelaaja, jota on yritelty herätellä vetämällä sivuun pelistä. Farmiin laitto olisi aika erikoista kuitenkin.
\o/Patrik Laine on nyt Suomessa!
Joo ja otsikoiden mukaan oli itkenyt, kun joukkuekaverit oli dissannut suomea. En ole lukenut juttuja, joten onko kyseessä clickbait vai onko hän oikeesti itkenyt?Patrik Laine on nyt Suomessa!
Jonkun jutun aiheesta luin, ja Pate oli tainnut kommentoida jotain luokkaa "meinas tulla tippa linssiin, kun kuunteli kavereiden kommentteja Suomesta". Paha sanoa tekstin perusteella, mutta veikkaisinpa, että oli puhdas vitsi.Joo ja otsikoiden mukaan oli itkenyt, kun joukkuekaverit oli dissannut suomea. En ole lukenut juttuja, joten onko kyseessä clickbait vai onko hän oikeesti itkenyt?
12 peliä.Ahon pisteputki nyt 11 peliä.